Szybki numerek oczami facetów [opinie czytelników MH]

Umówmy się: chociaż długie sesje w łóżku mogą dostarczać nam nieziemskich wrażeń, nie zawsze mamy na to czas. Co innego szybki numerek. Zapytałyśmy kilku mężczyzn, dlaczego warto znaleźć chwilę na seks w wersji instant.

szybki numerek, seks fot. shutterstock.com
Szybki numerek przed pracą?

Czytelnicy zaprzyjaźnionego czasopisma Men’s Health powiedzieli nam, dlaczego szybki numerek jest taki fantastyczny. Wygląda na to, że kombinacja adrenaliny z przyzwoleniem partnerki na to, by ją „wziąć tu i teraz”, to potężny afrodyzjak. Poniżej zebrałyśmy kilka najciekawszych wypowiedzi:

REKLAMA
  • „Myślę, że w ten sposób najlepiej okazuję swojej dziewczynie, jak bardzo mnie kręci. Tak, że po prostu nie mogę się powstrzymać”.
  • „Przyspiesza tętno, poprawia nastrój, spala kalorie. Czuję się sto razy lepiej niż po bieganiu i dlatego na ogół już je sobie odpuszczam”.
  • „Szybki numer z moją dziewczyną przed wyjściem to dobry początek piątkowego wieczoru. Potem, jak już jesteśmy wśród ludzi, lubię na nią patrzeć i myśleć o tym, co wcześniej robiłem z tą ekstralaską”.
  • „Lubię uprawiać seks w takich miejscach, gdzie mogą nas złapać. To jest dobry zamiennik sportów ekstremalnych”.
  • „Najlepszy, najskuteczniejszy sposób na stres, jaki znam. A już idealne przed publicznymi występami”.
  • „Szybkie numerki przypominają mi czasy, kiedy nie mieliśmy własnego mieszkania i po prostu korzystaliśmy z każdej nadarzającej się okazji. Łóżko jest fajne, ale plener zabawniejszy”.
  • „Ona lubi poprzytulać się ot tak, bez okazji, a ja lubię pójść trochę dalej. To prawie to samo”.

Koniecznie przeczytaj też, dlaczego także z punktu widzenia kobiet szybkie numerki to świetna sprawa.

WH 10/2016

Zobacz również:
Te ćwiczenia na korpus są dużo skuteczniejsze niż upomnienia naszych babć: „Nie garb się!”. Poprawiają siłę core’u i jego wytrzymałość. Wykonuj je 3 razy w tygodniu, by mięśnie posturalne naprawdę poczuły się zaopiekowane. Ukończ podaną liczbę powtórzeń każdego ruchu, przechodząc bez przerw między kolejnymi ćwiczeniami. Po skończonym obwodzie powtórz całość dwukrotnie (w sumie robisz trzy rundy). Skup się na ściąganiu łopatek w tył i w dół, „wydłużaniu kręgosłupa” i utrzymywaniu go w neutralnej pozycji – łącznie z szyją.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA