REKLAMA

Co lubią piersi? Instrukcje dla facetów

Jaki jest główny powód, dla którego chcesz wyglądać pięknie nago? Podejrzewamy, że ma to związek z Twoim ulubionym mężczyzną. Pokaż mu więc, jak ma się nimi zająć.

Źródło przyjemności

Miło nam poinformować, że między fajnym seksem i seksownym wyglądem istnieje sprzężenie zwrotne: wyglądasz pięknie – masz więcej przyjemności z seksu, masz więcej przyjemności z seksu – wyglądasz jeszcze piękniej. Skoro już mówimy o piersiach, to zależność ta jest jeszcze bardziej wyraźna niż w przypadku innych fragmentów ciała. Nasze piersi to magiczna strefa erogenna. Duży procent kobiet potrafi osiągnąć orgazm wyłącznie za pośrednictwem tej pieszczoty. Podczas pieszczot piersi następuje gwałtowny wzrost poziomu oksytocyny w organizmie, co skutkuje napływem krwi do okolic miednicy, a w dalszej kolejności skurczami macicy i pochwy, zakończonymi orgazmem. Pojawia się pytanie, dlaczego tak wiele kobiet nie lubi swoich piersi?

Doskonale wiemy, że nasze piersi są dla facetów istotnym elementem naszej kobiecości i ważnym przystankiem w grze wstępnej. Ale my wcale nie jesteśmy tak bardzo chętne do współdziałania. Jak mówi seksuolog Ian Kerner, autor książki „Jej orgazm najpierw. Poradnik dla myślących mężczyzn” (wyd. Czarna Owca 2010), mnóstwo kobiet nie rozumie, jak istotną częścią seksualności są piersi. Powodem jest zbytnie przywiązywanie wagi do rozmiaru. A tak naprawdę, to bez względu na rozmiar stanika mamy dokładnie taką samą ilość zakończeń nerwowych.

Pieszczoty

Pokaż swojemu mężczyźnie, jak ma Cię pieścić.

Otoczka brodawki

To najwrażliwsza część piersi: reaguje już na bardzo delikatne dotknięcia palców i ust. Lekka pieszczota sprawia, że otoczka brodawki nieznacznie się obkurcza, podobnie reaguje też na zmianę temperatury. Zamiast, jak to lubią faceci, koncentrować się na wystającym guziczku, niech poświęci więcej uwagi samej otoczce. Lubią to zwłaszcza kobiety, które mają nieduże brodawki. U nich otoczka zawiera znacznie więcej zakończeń nerwowych, a tym samym jest dużo wrażliwsza niż sama brodawka.

Boczna strona piersi

To wyjątkowo wrażliwa, ale przez męską obsesję na punkcie brodawek często zaniedbywana część kobiecych piersi. Niech pieści dłońmi boki piersi, wykonując delikatne, lecz stopniowo coraz mocniejsze koliste ruchy. To wyzwala prawdziwą fontannę oksytocyny w naszym mózgu, a oksytocyna to hormon, który wzmaga intensywność orgazmu. Lubią to zwłaszcza kobiety, które mają duże piersi. Dla nich ta część biustu może być nawet znacznie wrażliwsza niż brodawki.

Dół piersi

Podstawowa zasada postępowania z piersiami powinna brzmieć tak – ponieważ my, kobiety, z oczywistych względów wolimy, gdy nasz biust jest unoszony, a nie ciągnięty w dół, wyjaśnijmy naszemu mężczyźnie, jaki jest właściwy kierunek podczas pieszczot. Niech ujmie obie piersi w dłonie i lekko je uniesie. W jego dłoniach nasze piersi wyglądają nawet lepiej niż w staniku typu push-up i dzięki temu czujemy się bardziej komfortowo. Lubią to zwłaszcza kobiety z lekko opadającym biustem.

Dekolt

Najbardziej wrażliwy jest obszar między obojczykami a wewnętrzną częścią piersi. To z jakichś tajemniczych powodów dokładnie to miejsce, które pokazujemy, nosząc bluzkę z dużym dekoltem, plus ten fragment, do którego wpada nasz naszyjnik. Zakończenia nerwowe tam usytuowane lubią głaskanie całymi dłońmi. Oliwka do masażu w tej sytuacji jest wysoce wskazana. Lubią to właściwie wszystkie kobiety.

REKLAMA

REKLAMA

Pilates

Istnieją dwie główne zasady dotyczące każdego ćwiczenia w pilatesie: po pierwsze, staramy się spiąć pośladki i napiąć mięśnie brzucha, a po drugie, trzymamy się prosto i wyciągamy ciało w górę (wyobrażając sobie, że jesteśmy ciągnięte w górę za nitkę przyczepioną do czubka głowy). Pomyśl o swoim kręgosłupie jak o słomce do napojów (takiej z żeberkowanym kolankiem, którą można rozciągać i zginać). Codzienna aktywność – taka jak chodzenie, siedzenie, prowadzenie samochodu – ściska tę słomkę, tak że staje się coraz krótsza. Pilates natomiast ponownie ją rozciąga. Niektórzy twierdzą nawet, że ćwiczenia pilatesu mogą nas podwyższyć o 2,5 cm. To tak jakby Twój kręgosłup wrócił wreszcie do kształtu, w jakim został zaprojektowany.

Wypróbuj: litera X

Połóż się na brzuchu z wyciągniętymi ramionami i nogami, tak by tworzyły one literę X. Napnij mięśnie brzucha i rozluźnij ramiona. Zrób wdech, unieś ręce i nogi, upewniając się, że nogi nie są na wyższym poziomie niż ramiona. Powtórz od 6 do 8 razy.

Balet

Baletnicę można poznać z kilometra, nawet jeżeli akurat nie jest ubrana w charakterystyczną spodniczkę. To jest osoba wyprostowana jak struna, z pięknie uniesioną głową. Wiele ćwiczeń baletowych służy do maksymalnego rozciągnięcia mięśni korpusu. Swoją piękną sylwetkę zawdzięczają ćwiczeniom zapożyczonym ze szkół baletowych takie modelki, jak Miranda Kerr, Doutzen Kroes, Lily Aldridge, Erin Heatherton. Możemy je obejrzeć m.in. w kampaniach bielizny Victoria’s Secret. W końcu kto lepiej wie, jak pięknie wyglądać bez ubrania?

Wypróbuj: Port de Bras

Stań prosto, złącz pięty, a palce rozstaw na zewnątrz. Napnij mięśnie brzucha. Nie unosząc barków, podnieś ręce do góry. Pochyl się do przodu, wyciągając dłonie w stronę palców u stóp. Staraj się trzymać proste plecy. Znowu napnij mięśnie brzucha i wyprostuj się. Ręce nadal trzymasz nad głową. W tej pozycji pochyl się do tyłu. Powtórz osiem razy.

Joga

Kręgosłup jest odpowiedzialny za przesyłanie sygnałów nerwowych w ciele. Jeżeli jesteś przygarbiona albo masz innego typu skrzywienia, ten szlak komunikacyjny nie działa prawidłowo. Joga wzmacnia mięśnie, które pomagają utrzymać kręgosłup w odpowiedniej pozycji.

Wypróbuj: pozycja wojownika II

Stań w rozkroku, stopy w odległości około 120 cm. Skręć lewą stopę na zewnątrz pod kątem prostym. Wyciągnij ramiona poziomo na zewnątrz, obracając dłonie środkową częścią do dołu. Ugnij lewe kolano, tak by znalazło się na poziomie kostki. Przechyl tułów w lewo i umieść lewą ręką za lewą stopą. (Jeżeli nie możesz dotknąć podłogi, oprzyj łokieć o wewnętrzną część kolana). Wyciągnij prawą rękę ukośnie nad głowę i skręć twarz tak, aby Twoja broda znalazła się blisko pachy. Spójrz w górę i weź pięć głębokich wdechów. Wróć do pozycji stojącej. Zmień stronę. Powtórz od trzech do pięciu razy.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA