Trening w ciąży [wideo]

To, że jesteś w ciąży, nie oznacza, że nie możesz się ruszać. Oczywiście nie każdy rodzaj treningu jest wskazany, ale jeżeli ciąża przebiega prawidłowo, ten trening dla brzemiennych kobiet pozwoli Ci poczuć się lepiej, a nawet pomoże w trakcie porodu.

Trening w ciazy Motor Presse Polska

Ten trening nie jest obciążający. Możesz go wykonać na każdym etapie ciąży. Jest całkowicie bezpieczny. Skupiamy się w nim głównie na mobilności i stabilizacji. To trening, który poprawi Ci samopoczucie.

REKLAMA

Oczywiście w trakcie treningu cały czas obserwuj swoje ciało - jeśli jakieś ćwiczenie wyda Ci się za trudne albo będzie powodować dyskomfort, możesz je wykonać na tyle, na ile potrafisz lub po prostu pominąć. W tym czasie możesz sobie pooddychać o odpocząć.

Do wykonania tego treningu nie potrzebujesz sprzętu: wystarczy mata i poduszka, a jeśli nie masz maty w domu, może to być miękki dywan albo gruby koc.

Jeżeli nie jesteś w ciąży, mamy cały plan treningowy wideo do zrobienia w domu. Ćwicz razem z nami.

Jesteś w ciąży? Przygotuj matę, poduszkę, ubierz się wygodnie i... zaczynamy. Powodzenia!

ZOBACZ TEŻ: Ciąża w czasie pandemii

Zobacz również:
Aktywności typu aerial zyskują coraz większą popularność na całym świecie i tak po aerial silku czy fitnessie nadszedł też czas na fuzję aerialu z jogą. Aerial joga nie narodziła się w Indiach, ale dotarła do nas ze Stanów. Wprawionym joginkom pomoże zwiększyć zakresy podczas wygięć i pozycji odwróconych, a świeżakom pomoże złapać równowagę podczas poznawania asan. 
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA