[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.9

Syndrom poniedziałku - jak go pokonać?

Pierwszy dzień po weekendzie nie musi być koszmarem. Zobacz, jak zmienić nastawienie i zamiast od niedzieli przejmować się zbliżającym się poniedziałkiem, pierwszego dnia nowego tygodnia wstawać z radością i energią.

syndrom poniedziałku fot. shutterstock.com

Nastrój

Poniedziałek jest do bani, bo w to uwierzyłaś. Przeprogramuj się. Stwórz jakąś nową poniedziałkową tradycję. Na przykład umawiasz się na pyszny (i trochę kaloryczny, ale w końcu to raz w tygodniu) lunch z przyjaciółką. Będziesz miała na co czekać i wstaniesz rano w lepszym nastroju. Na śniadanie zjedz szpinakowo-jarmużowe smoothie - zawiera magnez, potas i wapń, które uspokoją nerwy. Lub skorzystaj z któregoś z naszych pomysłów na zdrowe śniadanie.

Sen

Jesteś niewyspana: przez weekend zakłóciłaś swój rytm. Teraz przeżywasz coś w rodzaju jet-lagu. Nie śpij w weekendy więcej niż godzinę dłużej niż normalnie. A w poniedziałek, zaraz po przebudzeniu, rozsuń szeroko zasłony i wpuść do pokoju światło słoneczne: światło hamuje wydzielanie hormonu snu – melatoniny. Przy okazji poznaj też sposoby na zdrowy sen.

Odporność

Przegięłaś w weekend z czerwonym winem, a to powoduje obniżenie zdolności organizmu do walki z infekcjami. Ogranicz ilość drinków w ciągu jednego wieczoru do trzech, wypijanych mniej więcej co godzinę.

Serce

Na samą myśl o pracy odczuwasz stres. Możesz mieć podwyższone ciśnienie krwi, co jest jedną z przyczyn, dla których w poniedziałki odnotowuje się najwięcej zawałów serca. 5 minut ćwiczeń oddechowych Cię zrelaksuje.

Mięśnie

Wszystko Cię boli. W weekend, po całym tygodniu niećwiczenia, postanowiłaś dać sobie w kość. Zacznij dzień od jogi, a następnie wypij szklankę soku żurawinowego, który łagodzi stany zapalne.

WH 06/2017

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij