[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Postaw na fitness i ruch. Zaskakujące efekty pokaże DNA [WH NEWS]

Ilość czasu spędzonego na siedząco odbija się w DNA. To tylko jeden z argumentów, by wielogodzinnemu siedzeniu powiedzieć stanowcze NIE. Odradzamy też leniwy odpoczynek na kanapie. Postaw z nami na ruch i aktywność. Może to być spokojna joga lub intensywny bieg. Ważne by Twoje mięśnie popracowały. Co zyskujesz?

piłka, praca, siedzenie fot.shutterstock.com

Benefity z ruchu 

Ilość czasu spędzonego na siedząco odbija się w DNA. Porównano osoby siedzące non stop i takie, które co 20 minut maszerowały 2 min. U drugiej grupy zaobserwowano pozytywne zmiany w 75 genach związanych ze wzrostem włókien mięśniowych i niszczeniem wolnych rodników.

Dlatego postaw na ruszanie się także w pracy. Rozmawiaj przez telefon w marszu, a najlepiej pracuj, siedząc na piłce, która zmusi Cię do zmian pozycji przy biurku do pracy na stojąco.

Dlaczego jeszcze warto się ruszać? 3,5 % tłuszczu - tyle straciły kobiety po 10 ty godzinach treningu z elementami CrossFit, poprawiły też wydolność. Chcesz jeszcze doszlifować sylwetkę i formę? Włącz do swojej fitnessowej sesji przysiady, martwy ciąg czy wyciskanie.

Zobacz także: Głód po treningu – jak jeść, żeby widzieć efekty ćwiczeń

Trening? Mentolowy oddech i mięta do wysiłku 

Wkręciłaś się w bieganie i nie szukasz wymówek, że zimą za zimno, a latem za gorąco? Witaj w klubie. Ale czasem nawet dla biegaczek temperatura bywa bardziej męcząca niż sam trening. Wtedy ochłodę może przynieść... odświeżenie oddechu.

Mentolowy posmak płynu do płukania ust sprawia, że wydaje się być chłodniej i na treningu możemy dać z siebie więcej. W badaniach biegacze, którzy wcześniej odświeżyli nim oddech, o minutę szybciej pokonywali 5 km i mniej dokuczał im upał niż tym, którzy dostali wcześniej napój z kruszonym lodem. No to chlup i nie daj się zatrzymać latem.

(WH 07/2017)

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij