[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Pijesz za mało wody? Napraw błędy

Picie wody jest niezbędne, by dostarczyć do komórek potrzebne substancje odżywcze, wydalić te zbędne, a nawet żeby utrzymać dobrą formę psychiczną. Nie przepadasz za nią? Spokojnie. Poznaj inny sposób na nawodnienie organizmu.

woda fot. shutterstock.com

W życiu czyha na Ciebie tyle pokus – nocny seans w telewizji, szpilki, którymi można by przekuwać uszy, do tego dzień wypełniony tak dokładnie, że gdy nadchodzi wieczór, nie masz siły nawet dokładnie umyć twarzy, nie mówiąc już o nitkowaniu zębów. Spokojnie. Przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw rozwiązań awaryjnych na takie właśnie okazje. 

Tym razem podpowiadamy, jak zapobiec odwodnieniu.

REKLAMA

Plan B

Woda jest niezbędna, by dostarczyć do komórek potrzebne substancje odżywcze, wydalić te zbędne, a nawet żeby utrzymać dobrą formę psychiczną. Według „Th e Journal of Nutrition” nawet nieznaczne odwodnienie może obniżyć nastrój, źle wpływa na koncentrację, wywołuje zmęczenie i bóle głowy.

Jednak nie każdy lubi pić wodę, a uzupełnianie płynów sokami z kartonów to nie najlepszy pomysł ze względu na ogromne ilości cukru, którymi są dosładzane. Na szczęście nie musisz co chwila sączyć wody z butelki, aby nawet w upalny dzień uzupełnić płyny. Możesz sięgnąć po owoce bogate w wodę, np. arbuza, jabłka, winogrona. Nawodnić Cię mogą nawet mało seksowna owsianka, ryż czy ziemniaki purée, które wchłaniają wodę, w której są gotowane.

Plan C

Statystyczny Polak spożywa codziennie prawie trzy razy więcej soli niż zalecają normy WHO - picie wody pomaga wypłukać nadmiar sodu. Masz dosyć pozbawionej smaku wody?

Napij się wody kokosowej, która jest doskonałym izotonikiem i pomaga zachować równowagę elektrolitową. Pomogą też produkty bogate w potas, np. fasola, soczewica, ryby, niesolone orzeszki. Potas ułatwia pozbycie się nadmiaru sodu i rozluźnia ściany naczyń krwionośnych, co sprawia, że obniża się ciśnienie krwi.  

WH 05/2015

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij