[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Nawadnianie organizmu podczas treningu: co zamiast wody?

Musisz nawadniać swój organizm, nawet jeśli nie trenujesz intensywnie. Woda Ci nie smakuje? Rozumiemy, nie każdy musi za nią przepadać. O to, jakie masz jeszcze opcje, zapytaliśmy dietetyczkę.

nawadnianie organizmu po treningu, picie wody, woda Musisz nawadniać swój organizm. Nie musisz natomiast pić jedynie wody.

Woda mi nie smakuje, a ćwiczę i nie chcę się odwodnić. Jakie mam opcje?

„Picie wody o średniej zawartości minerałów to najlepsze i najbardziej naturalne rozwiązanie – mówi dietetyczka Paulina Szczechowicz. – Może przekonasz się do niej, jeśli urozmaicisz jej smak plastrami cytryny lub pomarańczy albo malinami i truskawkami?”. Wypróbuj też nasze przepisy na domową wodę smakową i w prosty sposób przygotuj sobie zdrowy napój.

Co oprócz wody

Jeżeli woda z owocami to ciągle za mało, rozwiązania możesz szukać w zielonej oraz białej herbacie. Zielona herbata ma w sobie także sporą dawkę kofeiny, więc doda Ci energii. Oprócz tego zawiera antyoksydanty, które zwalczają wolne rodniki – paskudy odpowiedzialne za proces starzenia się organizmu. Herbata smakuje lepiej od wody, ale pamiętaj, że nie zawiera tyle magnezu oraz wapnia.

Picie soków

Pod pewnymi warunkami korzystne mogą być również soki. „Oczywiście nie w ilości 1,5 litra dziennie – zastrzega Szczechowicz. – Bo mimo zawartości witamin, często mają w sobie dużo cukru i są źródłem sporej ilości kalorii”. Zobacz zresztą sama, jak kaloryczne potrafią być owoce.

A co z izotonikami?

Co do napojów izotonicznych, ich stosowanie ma sens jedynie przy intensywnym treningu, który trwa dłużej niż godzinę. W innym przypadku to jedynie sposób na dostarczenie zbędnych węglowodanów. Zatem nim sięgniesz po butelkę, dowiedz się więcej na temat izotoników.

PS Pytanie zostało wysłane przez jedną z naszych Czytelniczek na naszą facebookową skrzynkę. Jeśli chcesz nas o coś zapytać, zajrzyj na nasz profil. Żadnej wiadomości nie zostawiamy bez odpowiedzi!

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij