[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Nadzieja na odkrycie leku jednoczy nas wszystkich

Rak piersi – tych słów żadna z nas nie chce usłyszeć. Jednak co 15 sekund gdzieś na świecie diagnozowana jest ta straszna choroba. Nie dajmy się jej!

Nowotwór piersi to najczęściej diagnozowany wśród kobiet na całym świecie rodzaj nowotworu, a zachorowalność wzrasta w szczególności w krajach rozwijających się, gdzie większość przypadków wykrywa się w późnych stadiach. Rak piersi zajmuje drugie miejsce wśród najczęściej występujących nowotworów i wywiera wpływ na życie wielkiej rzeszy osób, bez względu na wiek, płeć, rasę, przynależność etniczną, status społeczno-ekonomiczny czy styl życia. Choroba ta dotyka również mężczyzn, wśród których ryzyko zachorowania wynosi ok. 1 do 833.

Pokonać raka

Znalezienie lekarstwa na raka piersi i wspieranie badań prowadzonych w tym celu oraz wsparcie dla wszystkich tych, którzy borykają się z chorobą muszą pozostać priorytetem dla nas wszystkich. Od 1992 roku, kiedy to Evelyn H. Lauder stworzyła różową wstążkę i zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi, Estée Lauder Companies nie szczędzi wysiłków na ratowanie ludzkiego życia. Już od 27 lat marka jednoczy i inspiruje ludzi z całego świata, którzy walczą o zmniejszenie zachorowalności na raka piersi.

„Chciałabym móc ratować ludzkie życie” - Evelyn H. Lauder.

Symbol nadziei

W tym roku symbolem Kampanii jest 15 różowych wstążek dla zwrócenia uwagi na przerażające dane statystyczne – co 15 sekund gdzieś na świecie u którejś z kobiet diagnozowany jest rak piersi. Za każdą wstążką stoi pielęgniarka, pacjentka, jej bliscy, lekarz, rzecznik, dziecko, przyjaciele, badacze, opiekunowie. I choć każda różowa wstążka zasmuca, bo wiąże się z chorobą, pozostajemy zjednoczeni i zmotywowani w walce o wynalezienie lekarstwa.

Do tej pory Estée Lauder Companies zebrała 70 mln dolarów, za które sfinansowane zostały najważniejsze badania przybliżające do wynalezienia lekarstwa na raka piersi z mutacją w genie BRCA1. Ty też możesz pomóc. Wystarczy, że kupisz jeden z poniższych produktów z symbolem różowej wstążki, a 20 procent ceny zostanie przekazane na badania i walkę z tym okrutnym nowotworem.

REKLAMA

Produkty z różową wstążką

W Polsce w 2019 roku siedem marek kosmetycznych Estée Lauder Companies wspiera naszą misję uwolnienia świata od raka piersi i pozyskuje fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

BOBBI BROWN - Proud to Be Pink Lip Color Duo

Pojemność: 0,12 oz./3,4g

Sugerowana cena detaliczna: 199 zł

Wysokość darowizny: W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi prowadzonej przez Estée Lauder Companies, Bobbi Brown przekaże na badania 20% z ceny detalicznej każdego zestawu Proud to Be Pink Lip Color Duo sprzedanego od 1 września 2019 do 30 czerwca 2020 r.

Dostępność: salony firmowe oraz sieć perfumerii Douglas.

CLINIQUE - Great Skin, Great Cause Dramatically Different Moisturizing Lotion+

Co roku Clinique oferuje na rzecz Kampanii specjalną, limitowaną buteleczkę swojej przebojowej formuły Dramatically Different Moisturizing Lotion+, która łączy całodzienne nawilżanie z wzmacniającymi skórę składnikami zapewniającymi jej na długo młody wygląd. Limitowaną wersję Dramatically Different Moisturizing Lotion+ zdobi brelok na klucze z propagującą walkę z rakiem piersi Różową Wstążką.

Pojemność: 6.7 fl. oz. liq./200 ml

Sugerowana cena detaliczna: 125 zł

Wysokość darowizny: W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi prowadzonej przez Estée Lauder Companies, Clinique przekaże na badania 20% z ceny detalicznej każdej emulsji DDML+ z różową wstążką sprzedanego od 1 września 2019 do 30 czerwca 2020 r.

Dostępność: salony firmowe Clinique, na stronie Clinique.com.pl oraz w perfumeriach Douglas i Sephora.

ESTÉE LAUDER - Pink Perfection Lipstick Set

Zestaw Pink Perfection Lipstick składa się z trzech bestsellerowych odcieni szminki Pure Color: Powerful, Tumultous Pink i Rebellious Rose w limitowanych różowych, metalizowanych opakowaniach z symbolem różowej wstążki. Jedyna w swoim rodzaju kolekcja szminek została umieszczona w różowym portfeliku z lusterkiem.

Sugerowana cena detaliczna: 155 zł

Wysokość darowizny: W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi prowadzonej przez Estée Lauder Companies, Estee Lauder przekaże na badania 20% z ceny detalicznej każdego zestawu Pink Perfection z różową wstążką sprzedanego od 1 września 2019 do 30 czerwca 2020 r.

Dostępność: wybrane salony firmowe Estée Lauder, w na stronie Esteelauder.pl oraz w perfumeriach Douglas i Sephora.

Strona www: esteelauder.pl

ESTÉE LAUDER - Limitowane serum Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II z różową bransoletką

Już po raz trzeci Estée Lauder oferuje w celu wsparcia Kampanii Advanced Night Repair w limitowanym różowym opakowaniu. Najlepsze serum w dorobku Estée Lauder - Advanced Night Repair – to propozycja na noc dla każdej kobiety. Maksymalizując moc naturalnych mechanizmów regeneracyjnych skóry zachodzących podczas snu, Advanced Night Repair zapewnia gładką, promienną cerę o wyrównanym kolorycie. Do jego limitowanej wersji dołączono różową bransoletkę, dzięki której klientki zyskują możliwość zamanifestowania swojego wsparcia dla kampanii na rzecz szerzenia świadomości raka piersi.

Pojemność: 50 ml

Sugerowana cena detaliczna: 450 zł

Wysokość darowizny: W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi prowadzonej przez Estée Lauder Companies, Estée Lauder przekaże na badania 20% ceny detalicznej każdego serum Advanced Night Repair z różową wstążką, sprzedanego w okresie od 1 września 2019 do 30 czerwca 2020 r.

Dostępność: wybrane salony firmowe Estée Lauder na terenie całego kraju, na stronie esteelauder.pl oraz w perfumeriach Douglas i Sephora.

Strona www: esteelauder.pl

GLAMGLOW GLAMGLOW® - Limited-Edition GLOWLACE™ Radiance-Boosting Hydration Sheet Mask

GLAMGLOW® Limited-Edition GLOWLACE Radiance-Boosting Hydration Sheet Mask

Idealny retusz dla zmęczonej, ziemistej cery. GLOWFACE oferuje błyskawiczny zastrzyk nawilżenia w postaci energetyzującej maseczki w płachcie z kofeiną i zieloną herbatą. Działający niczym magnes kwas hialuronowy dostarcza natychmiastowego nawilżenia, wypełniając drobne linie i wygładzając skórę, podczas gdy przyjazne skórze składniki odżywcze takie jak prowitamina B5, lukrecja i arginina przywracają jej promienny blask w ciągu kilku minut.

Sugerowana cena detaliczna: 45 zł/opakowanie.

Wysokość darowizny: W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi prowadzonej przez Estée Lauder Companies, GLAMGLOW® przekaże na badania 20% ceny detalicznej maski GLOWLACE™ z różową wstążką, sprzedanego w okresie od 1 września 2019 do 30 czerwca 2020 r.

Dostępność: sieć perfumerii Sephora/Sephora online oraz Douglas/Douglas online.

REKLAMA

LA MER - The Treatment Lotion

Supernawilżająca formuła optymalizuje całość rytuału La Mer. Niczym energia w płynie, szybko
wchłaniający eliksir zapewnia błyskawiczny zastrzyk nawilżenia, który zmiękcza i odżywia skórę.

Pojemność: 3,4 fl. oz. liq./100 ml

Sugerowana cena detaliczna: 370 zł

Wysokość darowizny: W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi prowadzonej
przez Estée Lauder Companies, La Mer przekaże na badania 20% ceny detalicznej lotionu z różową
wstążką, sprzedanej w okresie od 1 września 2019 do 30 czerwca 2020 r.

Dostępność: salony firmowe oraz sieć perfumerii Douglas.

ORIGINS - THINK BOLD Zestaw Limited-Edition Blooming Bold Lipstick 

Zaprojektowany z myślą o wsparciu dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi limitowany zestaw obejmuje szminkę Origins Blooming w odcieniu Dusky Rose 08 oraz w 100% bawełniany worek na kosmetyki. Składająca się z 12 kwiatów trwała formuła pomadki zapewnia śmiały, bogaty, w pełni kryjący kolor, który błyskawicznie nawilża i odżywia, pozostaje autentyczny i utrzymuje się na ustach przez cały dzień.

Pojemność: 0,1 oz./3,1 g

Sugerowana cena detaliczna: 79 zł

Wysokość darowizny: W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi prowadzonej przez Estée Lauder Companies, Origins przekaże na badania 20% ceny tego zestawu, sprzedanego w okresie od 1 września 2019 do 30 czerwca 2020 r.

Dostępność: wyłącznie salony firmowe Origins.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij