REKLAMA

Estée Lauder Różowa Wstążka 2020 - Kampania na rzecz walki z rakiem

To coś więcej niż wstążka. To symbol wspólnej walki. Nasza globalna społeczność wspiera badania, edukację i opiekę medyczną.

Estee Lauder materiały prasowe

W dobie pandemii koronawirusa przeżywamy na całym świecie trudne i pełne wyzwań czasy. Czasy te są szczególnie ciężkie dla osób borykających się z chorobą, zwłaszcza z rakiem piersi, które narażone są obecnie na dodatkowe ryzyko. Ta trudna sytuacja przyniosła nam jednak również poczucie jedności, nadziei i wspólnoty, w ramach której łączymy nasze siły w walce. W Grupie Estée Lauder mocniej niż kiedykolwiek do tej pory odczuliśmy, jak ważne jest wspieranie siebie nawzajem, badania lekarskie, wszystkie osoby dotknięte bezpośrednio rakiem piersi, społeczności z ograniczonym dostępem do opieki medycznej oraz personel medyczny i opiekunowie znajdujący się na pierwszej linii ognia walki z chorobą.

I choć jesteśmy świadomi, jak bardzo zmienił się świat, odwieczna misja Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi – wyeliminowanie choroby z naszego życia – wydaje się bardziej aktualna niż kiedykolwiek wcześniej.

Co 15 sekund gdzieś na świecie u którejś z nas diagnozowany jest rak piersi. Osób borykających się z tą chorobą jest stanowczo zbyt wiele. Jako największy program socjalny naszej Grupy skupiamy mieszkańców wszystkich zakątków naszego globu wokół wspólnego celu – stworzenia świata wolnego od raka piersi. Nasza misja jest i zawsze będzie jednoznaczna.

Z dumą przypinamy Różową Wstążkę połączeni wspólną nadzieją i skoncentrowani wokół wspólnego celu: #CzasPokonaćRakaPiersi

Więcej niż wstążka

Różowa Wstążka jest na całym świecie rozpoznawalnym symbolem walki z rakiem piersi. Jest ona jednak czymś więcej. Dlatego w tym roku zespół kreatywny Kampanii stawia na pojedynczą, wyrazistą Różową Wstążkę, która łączy nas we wspólnym celu, niesie nam nadzieję i symbolizuje wspólną walkę o wynalezienie lekarstwa. To symbol autentycznego ruchu społecznego, odzwierciedlenie naszej, jakże różnorodnej, globalnej społeczności stworzony z myślą o wszystkich osobach dotkniętych tą chorobą: pacjentach, ich bliskich, opiekunach, lekarzach, chorych, którym udało się wyleczyć, ambasadorom walki z chorobą i innym.

Od czasu stworzenia Różowej Wstążki przez Evelyn H. Lauder i uruchomienia przez nią Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi w 1992 r. nasza Kampania nieustannie rozwija się i obejmuje swym zasięgiem coraz szersze kręgi. Nigdy nie chodziło jednak tylko i wyłącznie o wstążkę. Zaangażowanie Evelyn w budowanie świadomości raka piersi uratowało wielu osobom życie w czasach, gdy o chorobie nie mówiono otwarcie. Evelyn wierzyła, że jeśli Różowa Wstążka stanie się symbolem walki z chorobą na całym świecie, dostarczy impulsu do rozpoczęcia debaty, poszerzenia powszechnej świadomości oraz zjednoczenia ludzi w jednym celu. I tak się stało. Różowa Wstążka zapoczątkowała wciąż rozwijający się globalny ruch, który buduje świadomość i gromadzi fundusze na ratujące ludzkie życie badania medyczne, edukację oraz opiekę lekarską.

Łączy ludzi

Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej #RodzinaELC łączy się w trosce o bezpieczeństwo, zdrowie i dobrostan naszej globalnej społeczności. Rak piersi to najczęściej diagnozowana u kobiet z całego świata choroba, które zbiera swoje żniwo szczególnie w krajach rozwijających się, gdzie w większości przypadków wykrywana jest w późnych stadiach. Zaangażowanie naszej społeczności i #RodzinyELC przyczynia się do prawdziwych postępów w walce z tym nowotworem. W Stanach Zjednoczonych od końca lat 80-tych ubiegłego wieku śmiertelność z powodu raka piersi spadła wśród kobiet o 40%, a dziś żyje tam ponad 3,8 mln osób, którym udało się tę chorobę pokonać.

#CzasPokonaćRakaPiersi

Pandemia koronawirusa oraz powstałe ostatnimi czasy ruchy walczące o sprawiedliwość społeczną/ antyrasistowskie niewątpliwie odmieniły losy świata. Zdajemy sobie sprawę, że mieszkańcy naszego globu doświadczać będą każdego dnia wielu różnych kryzysów zdrowotnych, z których każdy zasługuje na uwagę. I choć w ramach Kampanii możemy podjąć jedynie część wszystkich pojawiających się wyzwań, już od 28 lat nie szczędzimy czasu ani starań na szerzenie świadomości choroby, zachęcanie do działań oraz odkrywanie lekarstwa na raka piersi. Nasze zaangażowanie nie słabnie. Jedna na osiem Amerykanek zachoruje w ciągu swojego życia na złośliwy nowotwór piersi, a jeden na 833 Amerykanów jest tą chorobą zagrożony. Tak długo jak powyższe statystyki utrzymają się nasza Kampania będzie trwać. Jesteśmy zjednoczeni we wspólnym celu, jakim jest wyeliminowanie raka piersi z naszego życia w 100%. Wspólnie będziemy zbierać fundusze, edukować, wspierać, słowem, robić wszystko, by nasza misja stała się rzeczywistością.

REKLAMA

Estee Lauder materiały prasowe

Estée Lauder Companies w Polsce - październik 2020

Polski oddział Estée Lauder Companies co roku, od samego początku istnienia firmy w Polsce, realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg, a do grona Ambasadorów i Partnerów inicjatywy włączają się ludzie, firmy i instytucje z różnych branż i środowisk.

Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom i aktywnościom.

Firma Estée Lauder Poland Sp. z o.o., organizator Kampanii na rzecz walki z Rakiem Piersi co roku przekazuje od 20% do 50% sprzedaży wybranych produktów na badania nad zastosowaniem cisplatyny w chemioterapii u kobiet będących nosicielami mutacji w genie BRCA1 prowadzone przez Mie ̨dzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Wyniki zeszłorocznych badań podsumował Prof. Jan Lubiński:

„W minionym roku kontynuowaliśmy aktywnie prace w ramach programu leczenia kobiet z rakiem piersi i mutacjami BRCA1/BRCA2 za pomocą cis-platyny. Do chwili obecnej łącznie w programie leczonych było 215 pacjentek.

By zwiększyć odsetek kompletnych remisji patologicznych w roku 2019 uruchomiono nowy, zmodyfikowany program leczenia cis-platyną raków BRCA-zależnych. W programie tym wykonywane jest badanie wrażliwości na leczenie przy pomocy panelu markerów, w tym markerów leczenia inhibitorami receptorów androgenowych oraz markerów wrażliwości na immunoterapię.

Do badania włączamy pacjentki z nowotworami, które są leczone cis-platyną nie tylko przed – ale i pooperacjnie. Ponadto do badań włączani są pacjenci z mutacjami BRCA1/BRCA2 i różnymi lokalizacjami nowotworów pozasutkowych, np. z rakami żołądka, jelita grubego, trzustki, wątroby itd. W przypadkach, w których nie jest obserwowana całkowita, a jedynie częściowa remisja guza, resztki utkania raka po leczeniu są poddawane szczegółowej analizie molekularnej co umożliwia bardziej precyzyjną personalizację leczenia.”

Prof. dr hab. n. med. Jan Lubiński Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych; Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

Estee Laudermateriały prasowe

Polskie gwiazdy w walce z rakiem

Tegoroczne hasło kampanii „To coś więcej niż wstążka. To symbol wspólnej walki” było inspiracją dla motywu przewodniego październikowej kampanii świadomościowej. Naturalnym wizualnym motywem przewodnim kampanii są zatem różowe barwy wojenne, symbolizujące wspólną walkę.

Do współpracy udało się zaangażować grono wspaniałych ambasadorów, którzy zgodzili się wesprzeć inicjatywę i razem z firmą Estee Lauder budować świadomość, że z rakiem piersi można – a nawet trzeba – walczyć. 

W dedykowanej kampanii sesji zdjęciowej udział wzięli:  Anita Wlodarczyk, Sandra Kubicka, Joanna Jędrzejczyk, Olivier Janiak, Helena Norowicz, Sonia Ziemba oraz Marta Superstyler. Każda z tych osób ma inne priorytety, inną sytuację życiową, inną profesję. Łączy je jedno – świadomość, że walka z rakiem piersi to walka nas wszystkich. Dla każdej z nich kolor różowy oznacza coś innego, każda z tych osób na swój sposób opowiada o tym, co motywuje ją do profilaktyki lub jak wspiera osoby dotknięte chorobą oraz demonstruje gotowość do walki.

 

Partnerzy handlowi

Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2020 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer, Bobbi Brown, oraz GLAMGLOW®. 20% ceny sprzedaży produktów Estee Lauder, Clinique i GLAMGLOW® oraz 50% ceny sprzedaży produktów La Mer i Bobbi Brown firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. Nieodłącznym elementem Kampanii są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawanie od 1 października 2019 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique i Bobbi Brown.

Produkty z Różową Wstążką

W Polsce w 2020 roku pięć marek kosmetycznych Estée Lauder Companies wspiera naszą misję uwolnienia świata od raka piersi i pozyskuje fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Estee Laudermateriały prasowe

Bobbi Brown

Extra Lip Tint w kolorze Bare Raspberry

Balsam w sztyfcie Extra Lip Tint – wygładza i zmiękcza usta, pozostawiając lekki różowy odcień, aby podkreślić naturalny kolor ust. Zawiera kompleks z oliwy z oliwek, witamin E i C i olejek z nasion palmy Babassu. Odżywia usta i z czasem zmniejsza widoczność lekkich linii i zmarszczek.

  • Pojemność: 2.3g
  • Sugerowana cena detaliczna: 155 zł
  • Wysokość darowizny: W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, Estée Lauder (Polska) przekaże na badania 50% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu od 1 października 2020 r. do 30 października 2020 r. lub do czasu wyczerpania zapasów. 
  • Dostępność: salony firmowe oraz sieć perfumerii Douglas

Strona: https://www.bobbibrowncosmetics.com/

Estee Laudermateriały prasowe

CLINIQUE Moisture Surge 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator 50ml

Moisture SurgeTM 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator – szybko wchłaniający się, nawilżający krem-żel o bogatej formule, który dostarcza skórze idealne nawilżenie aż przez 72 godziny, nawet po umyciu twarzy. Wygładza drobne linie powstałe w wyniku przesuszenia, minimalizując zarazem łuszczenie się i napięcie skóry będące następstwem odwodnienia.

  • Pojemność: 50 ml
  • Sugerowana cena detaliczna: 145 zł
  • Wysokość darowizny: W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, Estée Lauder (Polska) przekaże na badania 20% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu od 1 października 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. lub do czasu wyczerpania zapasów.
  • Dostępność: salony firmowe Clinique na terenie całego kraju, na stronie www.clinique.com.pl oraz w perfumeriach Douglas i Sephora.

Strona: clinique.com.pl

Estee Laudermateriały prasowe

ESTÉE LAUDER Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex

Najbardziej kompleksowe serum Advanced Night Repair w dorobku marki. Doświadcz sama najnowszej generacji mocy naszego przełomowego produktu. Dzięki wielowymiarowej, autorskiej technologii formuła przyspiesza odnowę skóry czerpiąc z regeneracyjnych właściwości nocy. Produkt pracuje w dzień i w nocy optymalizując naturalny rytm odnowy i ochrony skóry. Głęboko i szybko wnikające w skórę serum ogranicza rożne oznaki starzenia się skóry wywołane stresorami środowiskowymi związanymi z życiem we współczesnym świecie. Efekt? Gładsza, pozbawiona linii, bardziej promienna i wyrównana skóra. Odkryj piękno i zdrowie swojej cery już dziś! Inspirowane przełomowym odkryciem wysokoefektywne serum, bez którego piękna skóra nie może się obejść.

  • Pojemność: 50 ml
  • Sugerowana cena detaliczna: 475 zł
  • Wysokość darowizny: W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, Estée Lauder (Polska) przekaże na badania 20% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu od 1 października 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. lub do czasu wyczerpania zapasów.
  • Dostępność: wybrane salony firmowe Estée Lauder na terenie całego kraju, na stronie esteelauder.pl oraz w perfumeriach Douglas i Sephora.

Strona: esteelauder.pl

Estee Laudermateriały prasowe

ESTÉE LAUDER Pink Perfection Lip Kit

Idealna kolekcja podkreślająca usta. Nałóż balsam Lip Balm bezpośrednio na skórę ust dla uzyskania spersonalizowanej barwy lub pod szminkę dla nawilżenia. Odmień swoje usta, swój wygląd oraz swoje podejście do życia z Pure Color Envy Lipstick – szminką oferującą intensywny kolor za jednym pociągnięciem ręki.

  • Pojemność: 0,12 oz. (odcienie szminki: Rebellious Rose i Intense Nude) oraz 0,11 oz. (balsam do ust)
  • Sugerowana cena detaliczna: 219 zł
  • Wysokość darowizny: W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, Estée Lauder (Polska) przekaże na badania 20% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu od 1 października 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. lub do czasu wyczerpania zapasów.
  • Dostępność: wybrane salony firmowe Estée Lauder na terenie całego kraju, na stronie esteelauder.pl oraz w perfumeriach Douglas i Sephora.

Strona: esteelauder.pl

Estee Laudermateriały prasowe

GLAMGLOW BUBBLESHEET Oxygenating Deep Cleanse Mask

Oczyszczaj skórę na wesoło! Pierwsza w naszym dorobku głęboko oczyszczająca maseczka z zieloną herbatą TEAOXI® odsłania pełną blasku, głęboko oczyszczoną skórę w ciągu zaledwie 3 minut. Po nałożeniu, ta maseczka w płachcie z bambusowym węglem drzewnym aktywuje utleniające, musujące bąbelki 3D, które błyskawicznie orzeźwiają skórę, usuwają z niej toksyny i pozostałości makijażu. Stosuj raz w tygodniu lub w miarę potrzeby.

  • Wielkość: jedna maseczka
  • Wysokość darowizny: W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, Estée Lauder (Polska) przekaże na badania 20% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu od 1 października 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. lub do czasu wyczerpania zapasów.
  • Dostępność: sieć perfumerii Sephora/Sephora online oraz Douglas/Douglas online.

Strona: GLAMGLOW.com

Estee Laudermateriały prasowe

LAMER Crème de la Mer The Moisturizing Cream

Wszystko zaczęło się od kremu nawilżającego La Mer. Luksusowy, bogaty krem nasyca skórę głębokim, kojącym nawilżeniem. Efekt? Miękka w dotyku, sprężysta i gładka skóra. Linie i zmarszczki ulegają znaczącemu wygładzeniu. Odblokuj moc promiennej transformacji w dzień i w nocy. Produkt idealny do cery suchej.

  • Pojemność: 30 ml
  • Sugerowana cena detaliczna: 350 zł
  • Wysokość darowizny: W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, Estée Lauder (Polska) przekaże na badania 50% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu od 1 października 2020 r. do 30 października 2020 r. lub do czasu wyczerpania zapasów.
  • Dostępność: salony firmowe, na stronie La Mer, oraz sieć perfumerii Douglas

Strona: lamer.eu

Zapoznaj się z efektami działań: ELCompanies.com/BreastCancerCampaign

#TimeToEndBreastCampaign #CzasPokonaćRakaPiersi

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA