W dobie pandemii koronawirusa przeżywamy na całym świecie trudne i pełne wyzwań czasy. Czasy te są szczególnie ciężkie dla osób borykających się z chorobą, zwłaszcza z rakiem piersi, które narażone są obecnie na dodatkowe ryzyko. Ta trudna sytuacja przyniosła nam jednak również poczucie jedności, nadziei i wspólnoty, w ramach której łączymy nasze siły w walce. W Grupie Estée Lauder mocniej niż kiedykolwiek do tej pory odczuliśmy, jak ważne jest wspieranie siebie nawzajem, badania lekarskie, wszystkie osoby dotknięte bezpośrednio rakiem piersi, społeczności z ograniczonym dostępem do opieki medycznej oraz personel medyczny i opiekunowie znajdujący się na pierwszej linii ognia walki z chorobą.
I choć jesteśmy świadomi, jak bardzo zmienił się świat, odwieczna misja Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi – wyeliminowanie choroby z naszego życia – wydaje się bardziej aktualna niż kiedykolwiek wcześniej.
Co 15 sekund gdzieś na świecie u którejś z nas diagnozowany jest rak piersi. Osób borykających się z tą chorobą jest stanowczo zbyt wiele. Jako największy program socjalny naszej Grupy skupiamy mieszkańców wszystkich zakątków naszego globu wokół wspólnego celu – stworzenia świata wolnego od raka piersi. Nasza misja jest i zawsze będzie jednoznaczna.
Z dumą przypinamy Różową Wstążkę połączeni wspólną nadzieją i skoncentrowani wokół wspólnego celu: #CzasPokonaćRakaPiersi
Więcej niż wstążka
Różowa Wstążka jest na całym świecie rozpoznawalnym symbolem walki z rakiem piersi. Jest ona jednak czymś więcej. Dlatego w tym roku zespół kreatywny Kampanii stawia na pojedynczą, wyrazistą Różową Wstążkę, która łączy nas we wspólnym celu, niesie nam nadzieję i symbolizuje wspólną walkę o wynalezienie lekarstwa. To symbol autentycznego ruchu społecznego, odzwierciedlenie naszej, jakże różnorodnej, globalnej społeczności stworzony z myślą o wszystkich osobach dotkniętych tą chorobą: pacjentach, ich bliskich, opiekunach, lekarzach, chorych, którym udało się wyleczyć, ambasadorom walki z chorobą i innym.
Od czasu stworzenia Różowej Wstążki przez Evelyn H. Lauder i uruchomienia przez nią Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi w 1992 r. nasza Kampania nieustannie rozwija się i obejmuje swym zasięgiem coraz szersze kręgi. Nigdy nie chodziło jednak tylko i wyłącznie o wstążkę. Zaangażowanie Evelyn w budowanie świadomości raka piersi uratowało wielu osobom życie w czasach, gdy o chorobie nie mówiono otwarcie. Evelyn wierzyła, że jeśli Różowa Wstążka stanie się symbolem walki z chorobą na całym świecie, dostarczy impulsu do rozpoczęcia debaty, poszerzenia powszechnej świadomości oraz zjednoczenia ludzi w jednym celu. I tak się stało. Różowa Wstążka zapoczątkowała wciąż rozwijający się globalny ruch, który buduje świadomość i gromadzi fundusze na ratujące ludzkie życie badania medyczne, edukację oraz opiekę lekarską.
Łączy ludzi
Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej #RodzinaELC łączy się w trosce o bezpieczeństwo, zdrowie i dobrostan naszej globalnej społeczności. Rak piersi to najczęściej diagnozowana u kobiet z całego świata choroba, które zbiera swoje żniwo szczególnie w krajach rozwijających się, gdzie w większości przypadków wykrywana jest w późnych stadiach. Zaangażowanie naszej społeczności i #RodzinyELC przyczynia się do prawdziwych postępów w walce z tym nowotworem. W Stanach Zjednoczonych od końca lat 80-tych ubiegłego wieku śmiertelność z powodu raka piersi spadła wśród kobiet o 40%, a dziś żyje tam ponad 3,8 mln osób, którym udało się tę chorobę pokonać.
#CzasPokonaćRakaPiersi
Pandemia koronawirusa oraz powstałe ostatnimi czasy ruchy walczące o sprawiedliwość społeczną/ antyrasistowskie niewątpliwie odmieniły losy świata. Zdajemy sobie sprawę, że mieszkańcy naszego globu doświadczać będą każdego dnia wielu różnych kryzysów zdrowotnych, z których każdy zasługuje na uwagę. I choć w ramach Kampanii możemy podjąć jedynie część wszystkich pojawiających się wyzwań, już od 28 lat nie szczędzimy czasu ani starań na szerzenie świadomości choroby, zachęcanie do działań oraz odkrywanie lekarstwa na raka piersi. Nasze zaangażowanie nie słabnie. Jedna na osiem Amerykanek zachoruje w ciągu swojego życia na złośliwy nowotwór piersi, a jeden na 833 Amerykanów jest tą chorobą zagrożony. Tak długo jak powyższe statystyki utrzymają się nasza Kampania będzie trwać. Jesteśmy zjednoczeni we wspólnym celu, jakim jest wyeliminowanie raka piersi z naszego życia w 100%. Wspólnie będziemy zbierać fundusze, edukować, wspierać, słowem, robić wszystko, by nasza misja stała się rzeczywistością.
Komentarze