Od ponad 25 lat Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies dąży do wyeliminowania raka piersi z naszego życia. „W Polsce od 2009 roku zebraliśmy prawie 900 tys. złotych. Ta kwota przeznaczana jest na badania nad rakiem piersi, prowadzone
w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Na ten cel co roku przekazujemy 20% ceny ze sprzedaży limitowanych produktów. Dodatkowo od 7 lat, razem z Magic Records Polska, wydajemy płytę, która jest nośnikiem supermuzyki i też zbiera pieniądze na badania” - wylicza Elżbieta Borsuk, Corporate Communications Manager z Estee Lauder.
W Polsce w 2017 roku osiem marek kosmetycznych Estée Lauder Companies wspiera misję uwolnienia świata od raka piersi i zbiera fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Marki przekażą na badania 20% z ceny detalicznej każdego produktu z różową wstążką sprzedanego od 1 października 2017 do 31 marca 2018 r.:
1. Bobbi Brown, Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set
Marka Bobbi Brown Cosmetics wspiera kobiety na drodze do odnalezienia wewnętrznej siły i wzmocnienia swojej pozycji. W ramach tegorocznej, 25-tej już Kampanii Estée Lauder na rzecz Walki z Rakiem Piersi Bobbi Brown oferuje klientkom zestaw Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set, zawierający puder rozświetlająco-brązujący Illuminating Bronzing Powder w odcieniu różanym oraz minipędzelek do twarzy Mini Face Blender Brush. Supermiękka i gładka formuła kremu w pudrze zapewnia skórze opalizujący, słoneczny blask i korzystnie prezentuje się na różnych karnacjach.
- Sugerowana cena detaliczna: 235 zł
- Dostępność: wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas oraz w salonach firmowych Bobbi Brown Cosmetics
2. Bumble and Bumble, Thickening Hairspray
W ramach wspierania badań nad rakiem piersi, marka Bumble and bumble ozdobiła Thickening Spray limitowanym różowym wzorem. Thickening Spray doskonale sprawdzi się na przyjęciu, na planie i za kulisami. Idealny dla włosów każdego rodzaju, trwale podnosi fryzurę i dodaje jej objętości. Efekt? Burza włosów, której wszyscy Ci pozazdroszczą!
- Sugerowana cena detaliczna: 129 zł
- Dostępność: wybrane Perfumerie Sephora
3. Clinique – Great Skin, Great Cause, Dramatically Different Moisturizing Lotion+
Co roku Clinique oferuje na rzecz Kampanii specjalną, limitowaną buteleczkę swojej przebojowej formuły Dramatically Different Moisturizing Lotion+, która łączy całodzienne nawilżanie z wzmacniającymi skórę składnikami zapewniającymi jej na długo młody wygląd, wzmacnia barierę ochronną skóry o 54% i zatrzymuje w jej obrębie wilgoć. Limitowaną wersję Dramatically Different Moisturizing Lotion+ od Clinique zdobi kółko na klucze z czterema breloczkami, w tym z propagującą walkę z rakiem piersi Różową Wstążką.
- Sugerowana cena detaliczna: 189 zł
- Dostępność: perfumerie Douglas, perfumerie Sephora, salony firmowe Clinique, clinique.com.pl