Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Działajmy razem, by pokonać nowotwór

Choć rak piersi nie jest już, jak 25 lat temu, tematem tabu, to kobiety na całym świecie wciąż zapadają na tę chorobę i niechętnie o tym mówią. Kupując produkty oznaczone symbolem różowej wstążki, pomagasz w badaniach nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Wspierajmy się!

estee lauder różowa wstążka

Od ponad 25 lat Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies dąży do wyeliminowania raka piersi z naszego życia. „W Polsce od 2009 roku zebraliśmy prawie 900 tys. złotych. Ta kwota przeznaczana jest na badania nad rakiem piersi, prowadzone 

w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Na ten cel co roku przekazujemy 20% ceny ze sprzedaży limitowanych produktów. Dodatkowo od 7 lat, razem z Magic Records Polska, wydajemy płytę, która jest nośnikiem supermuzyki i też zbiera pieniądze na badania” - wylicza Elżbieta Borsuk, Corporate Communications Manager z Estee Lauder.

W Polsce w 2017 roku osiem marek kosmetycznych Estée Lauder Companies wspiera misję uwolnienia świata od raka piersi i zbiera fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Marki przekażą na badania 20% z ceny detalicznej każdego produktu z różową wstążką sprzedanego od 1 października 2017 do 31 marca 2018 r.:

1. Bobbi Brown, Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set

Marka Bobbi Brown Cosmetics wspiera kobiety na drodze do odnalezienia wewnętrznej siły i wzmocnienia swojej pozycji. W ramach tegorocznej, 25-tej już Kampanii Estée Lauder na rzecz Walki z Rakiem Piersi Bobbi Brown oferuje klientkom zestaw Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set, zawierający puder rozświetlająco-brązujący Illuminating Bronzing Powder w odcieniu różanym oraz minipędzelek do twarzy Mini Face Blender Brush. Supermiękka i gładka formuła kremu w pudrze zapewnia skórze opalizujący, słoneczny blask i korzystnie prezentuje się na różnych karnacjach.

  • Sugerowana cena detaliczna: 235 zł
  • Dostępność: wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas oraz w salonach firmowych Bobbi Brown Cosmetics

2. Bumble and Bumble, Thickening Hairspray

W ramach wspierania badań nad rakiem piersi, marka Bumble and bumble ozdobiła Thickening Spray limitowanym różowym wzorem. Thickening Spray doskonale sprawdzi się na przyjęciu, na planie i za kulisami. Idealny dla włosów każdego rodzaju, trwale podnosi fryzurę i dodaje jej objętości. Efekt? Burza włosów, której wszyscy Ci pozazdroszczą!

  • Sugerowana cena detaliczna: 129 zł
  • Dostępność: wybrane Perfumerie Sephora

3. Clinique – Great Skin, Great Cause, Dramatically Different Moisturizing Lotion+

Co roku Clinique oferuje na rzecz Kampanii specjalną, limitowaną buteleczkę swojej przebojowej formuły Dramatically Different Moisturizing Lotion+, która łączy całodzienne nawilżanie z wzmacniającymi skórę składnikami zapewniającymi jej na długo młody wygląd, wzmacnia barierę ochronną skóry o 54% i zatrzymuje w jej obrębie wilgoć. Limitowaną wersję Dramatically Different Moisturizing Lotion+ od Clinique zdobi kółko na klucze z czterema breloczkami, w tym z propagującą walkę z rakiem piersi Różową Wstążką.

  • Sugerowana cena detaliczna: 189 zł
  • Dostępność: perfumerie Douglas, perfumerie Sephora, salony firmowe Clinique, clinique.com.pl

4. ESTÉE LAUDER, Limitowane serum Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II z różowym breloczkiem na klucze

Najlepsze serum w dorobku Estée Lauder - Advanced Night Repair – to propozycja na noc dla każdej kobiety. Maksymalizując moc naturalnych mechanizmów regeneracyjnych skóry zachodzących podczas snu, Advanced Night Repair zapewnia gładką, promienną, młodzieńczą cerę. Do jego limitowanej wersji dołączono różowy łańcuszek na klucze z trzema breloczkami, dzięki któremu klientki zyskują możliwość zamanifestowania swojego wsparcia dla kampanii na rzecz szerzenia świadomości raka piersi. Kropla błękitu symbolizuje cierpiących na raka piersi meżczyzn, którzy stanowią mniej niż 1% ogółu chorych.

  • Sugerowana cena detaliczna: 440 zł
  • Dostępność: perfumerie Douglas, perfumerie Sephora, salony firmowe Estée Lauder, esteelauder.pl

5. ESTÉE LAUDER, Pink Ribbon Knockout Eyes Collection

Pink Ribbon Knockout Eyes Collection obejmuje paletę 8 najlepszych cieni do powiek Pure Color Envy. Wygląd palety nawiązuje do tematu przewodniego kolekcji na 2017 rok. Zestaw obejmuje również tusz do rzęs Knockout Mascara, pędzel do cieni do powiek oraz miniaturę kredki Double Wear Eye Pencil. Cienie do powiek, mascara, pędzelek do cieni i do makijażu oka umieszczone zostały w kosmetyczce zamykanej na suwak z motywem Różowej Wstążki.

  • Sugerowana cena detaliczna: 215 zł
  • Dostępność: perfumerie Douglas, perfumerie Sephora, salony firmowe Estée Lauder, esteelauder.pl

6. LA MER, Limitowany Creme de la Mer

W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi La Mer oferuje limitowany słoiczek kultowego kremu Creme de la Mer. Dzięki legendarnemu Miracle Broth™, Creme de la Mer dysponuje mocą transformacji skóry. Już wkrótce po nałożeniu kremu, wygląd skóry
poprawia się, zmarszczki, drobne linie ulegają wygładzeniu, a widoczność porów zmniejsza się. Efekt? Odmłodzona skóra. Krem odmładza nawet najbardziej przesuszone cery. Dzięki bogatemu w substancje odżywcze Miracle Broth™, który stanowi podstawę głębokich mocy transformacyjnych La Mer, skóra zyskuje nawilżenie, podrażnienia znikają i pojawia się blask.

  • Sugerowana cena detaliczna: 300 zł
  • Dostępność: wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas.

7. ORIGINS, Drink Up™ Intensive Overnight Mask

Rozpieszczaj swoją skórę superbogatą maseczką nawilżającą na noc. Nasycona olejkami z roślin o najwyższej zawartości substancji odżywczych w przyrodzie – awokado i moreli – formuła błyskawicznie koi skórę przynoszącą ukojenie dawką głębokiego nawilżenia. Japońskie algi pomagają odbudować naturalną barierę ochronną skóry zapobiegając przyszłej utracie wilgoci, a skóra budzi się do życia odżywiona i gotowa na oczekujące ją w ciągu dnia wyzwania.

  • Sugerowana cena detaliczna:: 99 zł
  • Dostępność: salony firmowe Origins, wybrane perfumerie Sephora.

8. SMASHBOX Photo Finish Foundation Primer Radiance z kwasem hialuronowym

Każda z nas wygląda zachwycająco w świetle złotej godziny. Jak podtrzymać ten wspaniały efekt? Stworzyliśmy bazę pod podkład, która pozwala cerze zachować blask przez 24 godziny na dobę – na zdjęciach oraz w życiu. Delikatna niczym satyna formuła rozświetla, udoskonala i nadaje blask zapewniając równocześnie nawilżenie i przygotowując skórę pod makijaż.

  • Sugerowana cena detaliczna:: 159 zł
  • Dostępność: wybrane perfumerie Sephora.

W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm i organizacji. Niektóre z nich po raz kolejny wspierają Kampanię, inne, jak np. polska marka odzieżowa RISK MADE IN WARSAW, luksusowa marka piśmiennicza LAMY, oraz Linia lotnicza prywatnych odrzutowców JET STORY po raz pierwszy dołączą do zaszczytnego grona Partnerów.

RISK MADE IN WARSAW 

1. „Klasyka Gatunku” - sukienka kopertowa wiązana na pasek, 429,00 zł
2. "Masz wiadomość" - sukienka kopertowa, 429,00 zł
3. „Padme” - bluzka z kapturem, 329,00 zł
4. "Infinity Dress Maxi” - sukienka z wiązaniem na plecach, 729,00 zł

LAMY

Pióro Safari białe lub różowe – 99 zł

W 2017 roku po raz kolejny partnerem kampanii zostały Polskie Linie Lotnicze LOT, dzięki którym misja Kampanii dotrze do wielu tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. W październiku wszyscy pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy na wszystkich rejsach naszego krajowego przewoźnika będą mieć przypięte różowe wstążeczki na znak wsparcia PLL LOT dla Kampanii. 

Już po raz szósty Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi posiada Partnera medycznego. Grupa Medicover zapewni Kampanii wymiar edukacyjny, bezpośrednio związany z dbaniem o zdrowie. Dzięki obecności różowych wstążek we wszystkich placówkach Grupy Medicover dotrzemy do osób bezpośrednio w miejscu gdzie mogą dostać profesjonalną poradę dotyczącą dbania o zdrowe piersi.

Po raz trzeci do Kampanii zdecydowała się włączyć Fundacja „Wiemy co jemy”, której celem jest promocja zdrowego stylu życia, a w szczególności zasad prawidłowego odżywiania jako źródła prewencji i wspomagania leczenia chorób zgodnie z „evidence based medicine” (medycyna oparta na dowodach naukowych) i w efekcie zmniejszanie społecznych kosztów opieki zdrowotnej. Fundacji wnosi do Kampanii element edukacyjny, ucząc jak zdrowe odżywianie może działać anty-nowotworowo.

W 2017 roku w gronie partnerów Kampanii ponownie pojawią się firmy WITTCHEN, ANIA KRUK I YANKEE CANDLE, które część dochodu ze sprzedaży specjalnych produktów przeznaczonych na wsparcie kampanii przekażą na badania w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. 

Wittchen

Portfel szary lub różowy – 199 zł

Ania Kruk

  1. bransoletka BeStrong - 79 zł
  2. koczyki BeStronk - 59 zł
  3. Naszyjnik BeStrong - 89 zł

Yankee Candle

11. Yankee Candle CHERRY BLOSSOM – rozmiar średni - 92 zł

W 2017 roku po raz kolejny partnerem kampanii zostały Polskie Linie Lotnicze LOT, dzięki którym misja Kampanii dotrze do wielu tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. W październiku wszyscy pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy na wszystkich rejsach naszego krajowego przewoźnika będą mieć przypięte różowe wstążeczki na znak wsparcia PLL LOT dla Kampanii. 

Już po raz szósty Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi posiada Partnera medycznego. Grupa Medicover zapewni Kampanii wymiar edukacyjny, bezpośrednio związany z dbaniem o zdrowie. Dzięki obecności różowych wstążek we wszystkich placówkach Grupy Medicover dotrzemy do osób bezpośrednio w miejscu gdzie mogą dostać profesjonalną poradę dotyczącą dbania o zdrowe piersi.

Po raz trzeci do Kampanii zdecydowała się włączyć Fundacja „Wiemy co jemy”, której celem jest promocja zdrowego stylu życia, a w szczególności zasad prawidłowego odżywiania jako źródła prewencji i wspomagania leczenia chorób zgodnie z „evidence based medicine” (medycyna oparta na dowodach naukowych) i w efekcie zmniejszanie społecznych kosztów opieki zdrowotnej. Fundacji wnosi do Kampanii element edukacyjny, ucząc jak zdrowe odżywianie może działać anty-nowotworowo.

Po raz piąty polski oddział Estée Lauder Companies kontynuuje współpracę z restauracjami. Przez cały październik w menu warszawskich restauracji Belvedere oraz Qchnia Artystyczna znajdziemy wyjątkowe „różowe desery”. Część dochodu ze sprzedaży smakołyków sygnowanych Różową Wstążką zostanie przekazana na wsparcie w/w badań.

Wyjątkowym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie SIÓDMA już edycja płyty muzycznej „in PINK” stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska.

Płyta „in PINK” – 29,90 zł

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij