[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.8

Dieta na cellulit - co jeść [WH NEWS]

Chcesz mieć gładką skórę? Zmniejsz ilość cukru, soli, a białe bułeczki zamień na pełnoziarnisty chleb. Z takim menu pójdzie Ci gładko. Co jeszcze powinnaś jeść?

cellulit fot. shutterstock.com

Pora na równą walkę z nierównościami na skórze. Pomożemy Ci jakoś strawić problem cellulitu. Dosłownie. Podpowiemy co powinnaś jeść, żeby zniknął problem nierówności na pupie i udach.

Ale na początek przypominamy, że nie możesz pozwolić sobie na odwodnienie. Sprawia ono, że cellulit staje się bardziej widoczny.

Ile wody powinnaś pić? 8 szklanek dziennie to odpowiednia ilość. W sytuacji, gdy ciągle o tym zapominasz i nie kontrolujesz, ile wody wypiłaś, ustaw przypomnienie. Zanim utrwalisz sobie nawyk noszenia wody przy sobie, ustaw przypomnienie co godzinę. Telefon dzwoni, a Ty wypijasz szklankę.

Do wody dodaj liście mięty. Mięta cudownie odświeża, ale – jak pokazują badania – przyspiesza też przemianę materii, a ta jest mocno skorelowana z cellulitem.Nie zapominaj też o warzywach bogatych w wodę. Cukinia, ogórek, seler – to świetna alternatywa dla szklanki wody, a dodatkowo porcja błonnika. Dodatkowo zamień jedną z kaw na kubek naparu z rumianku. Pity regularnie obniży poziom hormonów stresu.

Oprócz picia wody, ćwiczeń, ważna jest też twoja dieta. W tym artykule przeczytasz jakie produkty wspomagają walkę ze znienawidzoną pomarańczową skórką.

A oto przykładowe menu. Śniadanie to kilka łyżek naturalnego jogurtu i łyżka nasion lnu. Dodaj truskawki. Mniam!

Na lunch polecamy porcję frittaty z kawałkami świeżej papryki i rukolą.

A na obiad polecamy kawałek łososia na parze, ciemny ryż, brokuły, oliwa z oliwek i pieprz cayenne.

ZOBACZ TAKŻE: Jak się pozbyć cellulitu - skuteczne sposoby

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij