Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.7

Dieta na cellulit - co jeść [WH NEWS]

Chcesz mieć gładką skórę? Zmniejsz ilość cukru, soli, a białe bułeczki zamień na pełnoziarnisty chleb. Z takim menu pójdzie Ci gładko. Co jeszcze powinnaś jeść?

cellulit fot. shutterstock.com

Pora na równą walkę z nierównościami na skórze. Pomożemy Ci jakoś strawić problem cellulitu. Dosłownie. Podpowiemy co powinnaś jeść, żeby zniknął problem nierówności na pupie i udach.

Ale na początek przypominamy, że nie możesz pozwolić sobie na odwodnienie. Sprawia ono, że cellulit staje się bardziej widoczny.

Ile wody powinnaś pić? 8 szklanek dziennie to odpowiednia ilość. W sytuacji, gdy ciągle o tym zapominasz i nie kontrolujesz, ile wody wypiłaś, ustaw przypomnienie. Zanim utrwalisz sobie nawyk noszenia wody przy sobie, ustaw przypomnienie co godzinę. Telefon dzwoni, a Ty wypijasz szklankę.

Do wody dodaj liście mięty. Mięta cudownie odświeża, ale – jak pokazują badania – przyspiesza też przemianę materii, a ta jest mocno skorelowana z cellulitem.Nie zapominaj też o warzywach bogatych w wodę. Cukinia, ogórek, seler – to świetna alternatywa dla szklanki wody, a dodatkowo porcja błonnika. Dodatkowo zamień jedną z kaw na kubek naparu z rumianku. Pity regularnie obniży poziom hormonów stresu.

Oprócz picia wody, ćwiczeń, ważna jest też twoja dieta. W tym artykule przeczytasz jakie produkty wspomagają walkę ze znienawidzoną pomarańczową skórką.

A oto przykładowe menu. Śniadanie to kilka łyżek naturalnego jogurtu i łyżka nasion lnu. Dodaj truskawki. Mniam!

Na lunch polecamy porcję frittaty z kawałkami świeżej papryki i rukolą.

A na obiad polecamy kawałek łososia na parze, ciemny ryż, brokuły, oliwa z oliwek i pieprz cayenne.

ZOBACZ TAKŻE: Jak się pozbyć cellulitu - skuteczne sposoby

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij