[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.4

4 sposoby na kaca

Czasem po prostu człowiek musi zabalować. Ale to nie oznacza, że nazajutrz masz wyglądać jak zmora. Oto cztery skuteczne i proste w realizacji sposoby na kaca. Dzięki nim uzupełnisz elektrolity, oczyścisz organizm z toksyn i szybko staniesz na nogi.

impreza, alkohol, drinki, szampan fot. shutterstock.com

1. Wieczorem

Przygotuj organizm. Przed imprezą, oprócz normalnego posiłku, zastosuj antyalkoholową zaporę wzmacniającą, czyli zmieszaj kieliszek oliwy z posolonym i popieprzonym sokiem pomidorowym. Podczas imprezy pij dużo wody pomiędzy drinkami. A po powrocie do domu zaaplikuj sobie aspirynę i popij szklanką soku pomarańczowego.

2. Rano

Po pierwsze – pić. Alkohol zaburza przyswajanie płynów. Jesteś odwodniona, a Twój mózg prawie dosłownie się kurczy. Stąd bierze się ból. Wypij litr wody mineralnej małymi łykami zaraz po przebudzeniu.

Jeszcze lepsza będzie woda kokosowa, dzięki której uzupełnisz elektrolity. Możesz też skorzystać z orsalitu. To środek dostępny w aptece, który pomaga radzić sobie z odwodnieniem organizmu.

3. I zjedz coś

Dawka białka. Teraz przychodzi czas na jajka (sprawdź przepisy na potrawy z jajek). Jak wynika z badań opublikowanych przez BMC Medicine, zawierają one acetylocysteinę – aminokwas, który jest budulcem przeciwutleniaczy niezbędnych do oczyszczenia organizmu z toksyn. Zrób sobie jajecznicę z dwóch jajek i szpinaku – to naprawdę magiczny sposób na „the day after”.

4. Pojutrze

Rachunek sumienia. Nie chcieliśmy Cię dobijać tymi danymi, gdy masz kaca, ale teraz posłuchaj, bo to ma związek ze snem. Alkohol bardzo niekorzystnie odbija się na długości i jakości snu.

Badania wykazały, że zbyt dużo drinków skraca sen, sprawiając, iż nad ranem śpimy płycej niż zwykle. Zależność ta jest szczególnie silna u kobiet (jasne! facetom jak zwykle uchodzi na sucho).

WH 09/2015

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij