Test szamponów naturalnych

Naturalne szampony, zwłaszcza te rosyjskie, zrobiły sie ostatnio bardzo modne. Redaktorki WH postanowiły sprawdzić, czy rzeczywiście jest się czym zachwycać. Z czystym sumieniem możemy Wam powiedzieć, że jest.

Szampony naturalne Shutterstock.com
test szamponów naturalnych

Przetestowałyśmy szampony stworzone wyłącznie na bazie naturalnych składników przeznaczone do codziennej pielęgnacji różnych typów włosów.

Produkty, które wtarłyśmy w nasze włosy pozbawione są szkodliwej dla włosów i skóry głowy chemii, jak silikony, parabeny, składniki syntetyczne czy drażniące substancje ropopochodne. Zawierają jedynie ekstrakty roślinne, owocowe a także olejki, które zapewniają skuteczne oczyszczanie a także nawilżenie, odżywienie i ochronę.
Jednym z sześciu przetestowanych przez redaktorki szamponów był:

Szampon Natura Sibericasiberica.com.pl
Natura Siberica Szampon Rokitnikowy z Efektem Laminowania

Natura Siberica Szampon Rokitnikowy z Efektem Laminowania

cena: 21,24 zł; naturasiberica.com.pl

Opinia testerki (Sylwia Foremna, redaktr działu uroda):
„Mam dość osłabione oraz podniszczone włosy. Końce potraktowane są rozjaśniaczem i co drugi dzień maltretowane gorącym powietrzem suszarki. Zdarza mi się też używać prostownicy czy lokówki. Szampon stworzony na bazie rokitnika ałtajskiego (jedno z najbogatszych źródeł witamin, aminokwasów i kwasów tłuszczowe omega 3,6,9 oraz rzadko występującego kwasu omega 7) i marokańskego oleju arganowego spełnia obietnice producenta. Włosy łatwo się rozczesują, są miękkie, odżywione, bardzo gładkie i błyszczące - rzeczywiście jakby zalaminowane. Nałożenie odżywki wcale nie jest konieczne. Produkt przyjemnie pachnie. Ma też bardzo kobiece i stylowe opakowanie, więc jako miłośniczka „rzeczy ładnych” jestem jeszcze bardziej usatysfakcjonowana”.

W marcowym wydaniu Women’s Health znajdziesz test pozostałych pięciu szamponów. Każda z Was znajdzie coś dla siebie (włosy: suche i zniszczone; matowe i bez witalności; osłabione; normalne i przetłuszczające się; cienkie).
Zapraszamy na s. 30-31.

REKLAMA