[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Test dezodorantów marki CD

Test konsumencki Women's Health 2018 dobiegł końca. Tym razem, nasze czytelniczki miały okazję przetestować dezodoranty CD o zapachu grejpfruta i imbiru.

dezodorant CD Zestaw testowy składał się z 3 rodzajów dezodorantów: w roll on, deo atomizerze i spray'u.

W trwającym równy miesiąc teście wzięło udział 100 czytelniczek naszego magazynu. Jego ostatnim etapem była ankieta, w której nasze testerki podzieliły się swoją opinią na temat testowanych dezodorantów. Na podstawie uzyskanych odpowiedzi opracowałyśmy poniższe podsumowanie.

Najpierw zapach

Zapach to podstawowe kryterium przy wyborze dezodorantu. Jasne, każdy ma swoje preferencje, ale jeśli nosy większości uznają zapach za atrakcyjny , to coś musi być na rzeczy.

Ponad 90% testerek stwierdziło, że nowe dezodoranty CD o zapachu grejpfruta i imbiru zdecydowanie się im podobają (a 84,50% zadeklarowało, że wybrałoby je ponownie). Najczęściej zachwalany był m.in. egzotyczny, cytrusowy aromat, który "orzeźwia i dodaje energii".  

"Dezodorant jest jednym z moich ulubionych, które dotychczas używałam. Jego zapach jest bardzo aromatyczny i co najważniejsze - bliski naturze." - przyznaje Zuzanna.

"To idealna owocowa kompozycja, świeża i dodająca energii." - dodaje z kolei Beata.

Spray, roll on, czy deo atomizer?

Marka CD oferuje trzy typy dezodorantów: w spray'u, roll on, lub atomizerze.

"Wersja roll on odpowiadała mi najbardziej. Skutecznie chroniła moją skórę przed potem, nie podrażniała jej." - twierdzi Agata 

Dezodoranty roll on słyną z tego, że są wygodne w użyciu i precyzyjnie chronią skórę przed potem. Nie inaczej jest w przypadku dezodorantu roll on marki CD, który przypadł do gustu 40,56% testerek WH.

"Roll on jest najwygodniejszą formą dezodorantu. Świetnie sprawdza się choćby w podróży." - uważa Marta

Na drugim miejscu uplasował się dezodorant CD w spray'u - zagłosowało na niego 37,06% czytelniczek.

Ochrona przez całą dobę

Wiadomo, że jedną z kluczowych właściwości, które bierzemy pod uwagę przy wyborze dezodorantu, jest jego trwałość. Większość naszych testerek (76,92%) doceniło to w  dezodorantach CD.

"Poranna aplikacja wystarczyła na cały dzień" - Marzena

"Po całym dniu w pracy nadal czułam się świeżo" - Agnieszka

Świeżość w pompce

Jedno z pytań w ankiecie dotyczyło pompki, czyli formy atomizera, która została zastosowana w jednym z dezodorantów nowej linii CD. Okazało się, że większość testerek (79%) uważa, że taki sposób aplikacji jest bardziej komfortowy, niż pozostałe.

"To ciekawa alternatywa dla kulki. Pompka jest bardziej higieniczna, może jej używać więcej niż jedną osoba." - Katarzyna

Testerki podkreślały również wygodę w aplikacji tego typu dezodorantu.

Nie ma soli aluminium

Sól aluminium to popularny składnik produktów niwelujących przykry zapach potu. Komponent ten podejrzewa się o wpływ na rozwój raka piersi. Marka CD może pochwalić się brakiem soli aluminium w swoich produktach. 

Okazuje się, że konsumenci w Polsce coraz częściej świadomie wybierają dezodoranty bez soli aluminium. Zadeklarowało to 55,94% testerek.

Ani plam

Białe plamy po dezodorancie to prawdziwa zmora, szczególnie jeśli lubi się ciemne ubrania. Na szczęście na rynku dostępnych jest coraz więcej produktów, które oszczędzają nam tej przykrej niespodzianki. Dezodoranty CD godnie reprezentują tą grupę, co potwierdziły nasze testerki. Aż 96.50% z nich odpowiedziało przecząco na pytanie "Czy dezodorant CD pozostawiał białe plamy na ubraniach?".

Dezodoranty CD o zapachu grejpfruta i imbiru

Dlaczego warto postawić na CD?

  • Świeżość grejpfruta połączona z orzeźwiającą nutą imbiru zapewnia skuteczną ochronę przed przykrym zapachem potu.
  • Gorzki cytrus, bogaty w witaminę C i wodę, nie tylko wspomaga regenerację skóry, wykazuje działanie antybakteryjne, ale także reguluje potliwość. Ponadto stymuluje krążenie krwi. Wyciąg z imbiru zaś wspomaga wchłanianie składników odżywczych.
  • Spray, deo atomizer, jak i roll on nadają się do każdego rodzaju skóry, również wrażliwej. Produkty zostały przebadane dermatologicznie, są także odpowiednie dla wegan. Dezodoranty stworzono zgodnie z prawem czystości CD – kosmetyki inspirowane naturą gwarantują świadome pominięcie kontrowersyjnych składników.

Zgodnie z zasadą CD Reinheitsgebot® produkty zawierają:

  • 0% Olejów mineralnych
  • 0% Silikonów
  • 0% Parabenów
  • 0% Barwników
  • 0% Składników pochodzenia zwierzęcego

Dodatkowo marka CD angażuje się we wspieranie i badanie metod testowania stanowiących alternatywę dla testów na zwierzętach.

Sugerowana cena dezodorantów:

  • CD Atomizer, 75 ml – 16,39 PLN
  • CD Roll-on, 50 ml – 10,99 PLN
  • CD Spray, 150 ml – 11,29 PLN

Powyższe informacje potwierdziła większość naszych testerek.

"Używam dezodorantów CD już od dłuższego czasu. Bardzo cenię je za brak soli aluminium w składzie. Są przez to zdrowe dla naszej skóry i organizmu. Dezodoranty CD nie pozostawiają białych śladów na ubraniach, co jest ich ogromnym atutem. Kompozycje zapachowe są świeże i przyjemne dla nosa." - Adrianna

"Dezodoranty CD spełniają swoje zadanie: ładnie pachną i zapewniają długotrwałą świeżość (chociaż wiadomo, że po treningu albo bieganiu trzeba wziąć prysznic). Jestem jak najbardziej na tak." -  Halina

 

Artykuł powstał we współpracy z marką CD

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij