[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Piękna skóra i figura: jak dbać o cerę i włosy podczas treningów?

Trening może zepsuć makijaż i fryzurę, ale nie powinien niszczyć skóry ani włosów. Spraw, by były w tak dobrej kondycji, jak Ty.

uroda a trening fot. shutterstock

ZMARSZCZKI

PROBLEM Przyznaj się: ile razy posmarowałaś się kremem z filtrem przed bieganiem czy jazdą na rowerze? Ekspozycja na słońce to jeden z głównych czynników przyspieszających starzenie. Niestety, produkcja wolnych rodników rośnie też podczas intensywnego wysiłku.

ROZWIĄZANIE Jedz tłuste ryby – źródło koenzymu Q10. Sięgaj po kremy zawierające aktywne składniki, np. serum OBAGI z 20% witaminy C (ok. 282 zł) i chroń odsłoniętą skórę przed słońcem.

OSŁABIONE WŁOSY

PROBLEM Coraz szczuplejsza talia często idzie w parze z coraz cieńszą kitką. Intensywne treningi w połączeniu z restrykcyjną dietą mogą powodować niedobory składników odżywczych, a przez to wypadanie włosów. OK, chciałaś mieć mniej tu i ówdzie, ale litości – nie na głowie!

ROZWIĄZANIE Po pierwsze, popraw swoją dietę i zafunduj sobie kurację suplementem wzmacniającym włosy, np. Vitapil (ok. 30 zł). Pij też napary z pokrzywy. Przed basenem zmocz włosy wodą bez chloru, żeby wchłonęły go mniej z basenu.

Sprawdź jak uporać się z wypadającymi włosami.

TRĄDZIK

PROBLEM Pot to łzy tłuszczu, ale Tobie płakać się chce, gdy przez niego krostkami obsypane są twarz, plecy, dekolt i pośladki. Nie zmywasz kosmetyków przed treningiem, a zwiększone wydzielanie potu i łoju zmienia pH skóry, sprzyjając rozwojowi bakterii.

ROZWIĄZANIE Ilość wyprysków skutecznie redukuje kwas salicylowy. Seria peelingów w gabinecie rozwiąże problem, a na co dzień oczyszczaj skórę kosmetykami z tym kwasem w składzie, np. Clinique Clarifying Lotion 3 (ok. 140 zł).

Jeśli borykasz się z wypryskami, sprawdź nasze skuteczne sposoby na trądzik.

PAJĄCZKI

PROBLEM Długie wysiłki, parne szatnie, zmiany temperatur, wiatr, mróz, słońce i woda z chlorem, a do tego hormony – Ty nie pękasz, ale naczynka mogą nie wytrzymać. Dodaj stres i... witaj trądziku różowaty!

ROZWIĄZANIE Odpoczywaj po treningu z nogami w górze i rób naprzemienny (ciepły – zimny) prysznic. Unikaj gorących kąpieli. Stosuj kremy wzmacniające naczynka z filtrami UV, np. Iwostin Capillin (ok. 40 zł), i wypróbuj La Roche Posay Rosaliac AR Intense (ok. 75 zł), by pozbyć się purpury z twarzy.

OPADAJĄCY BIUST

PROBLEM Po kilku tygodniach treningów w lustrze widzisz same pozytywne zmiany. Oprócz dwóch: piersi. Niestety, wraz ze spadkiem wagi opadają również piersi. Zwłaszcza w źle dobranym staniku.

ROZWIĄZANIE Nie o takie odchudzanie Ci chodziło? Po prysznicu masuj dekolt i piersi kremem, np. Mio Boob Tube (ok. 170 zł). Dobierz też biustonosz sportowy, który zapobiegnie rozciągnięciu biustu podczas wstrząsów.

Sprawdź też 5 sposobów na piękny biust.

DO SZATNI

Ubranie na treningu to Twoja druga skóra. Ćwicz w oddychających tkaninach, noś bieliznę z włóknami srebra o działaniu antybakteryjnym, a latem ubranie z faktorem UPF i czapkę z daszkiem.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij