We wrześniu 2020 miała miejsce jedna z najgorętszych kosmetycznych premier ostatnich lat – gwiazda Disneya, Selena Gomez, wypuściła własną linię kosmetyków. Marka Rare Beauty to nie tylko kosmetyki, ale również osobista misja aktorki. Gwiazda w ciągu ostatnich lat mierzyła się z problemami zdrowotnymi, które odcisnęły piętno na zdrowiu psychicznym. To uświadomiło jej, jak istotne jest dbanie nie tylko o zdrowe ciało, ale i umysł. Z chęci szerzenia świadomości o zdrowiu psychicznym powstała fundacja Rare Impact. Wykorzystując swoją markę i platformę, Selena Gomez chce zachęcić innych do szukania pomocy i korzystania ze wsparcia terapeutów.
Kolejnym krokiem, który postanowiła poczynić gwiazda, było stworzenie marki kosmetycznej wspierającej dobrostan psychiczny niezależnie od wieku, tożsamości płciowej, orientacji seksualnej, rasy, pochodzenia kulturowego i wyglądu. Dodatkowo, 1% ze sprzedaży każdego produktu Rare Beauty wspiera fundację Rare Impact.
„Rare Beauty przełamuje nierealistyczne standardy, które rządzą branżą beauty. To makijaż, dzięki któremu czujemy się dobrze bez ukrywania tego, co czyni nas wyjątkowymi – ponieważ Rare Beauty nie jest o byciu kimś innym, a o byciu sobą.” - możemy przeczytać na oficjalnej stronie marki.
Celem marki było stworzenie linii kosmetyków o lekkich, oddychających formułach, które pozwalają uzyskać subtelne wykończenie podkreślające naturalną urodę.
Oferta jest dość szeroka – od podkładów i korektorów, przez róże, rozświetlacze, kredki do brwi i eyelinery, po szminki oraz pomadki do ust. Wszystkie kosmetyki są wegańskie, a gama kolorystyczna produktów jest wyjątkowo rozbudowana – dostępne są aż 32 odcienie podkładów oraz korektorów. Oprócz kosmetyków do makijażu, dostępne są również produkty do pielęgnacji. Jest to m.in. mgiełka do twarzy z niacynamidem oraz wyciągami z lotosu, gardenii i białej lilii o działaniu nawilżającym i wygładzającym.
Całą gamę kosmetyków znajdziesz na stronie sephora.pl.