[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Fryzura na trening: prostowane keratyną loki

Wyprostowałaś włosy keratyną, więc w obawie przed ich zniszczeniem unikasz siłowni? Zobacz, jak obejść ten problem. Oto fryzura na trening, która będzie dla Ciebie idealna i kilka wskazówek, jak obchodzić się z kosmykami po treningu.

kobieta fot. shutterstock.com

Największy problem

Dziewczyny z prostowanymi keratynowo włosami mają zazwyczaj dwa powody, by unikać siłowni: nie chcą narażać na zniszczenie kosztownej fryzury i czują, że ćwiczenia dodatkowo wysuszą ich wrażliwe kosmyki.

Obawy te są w pełni uzasadnione: trwale prostowane włosy rzeczywiście są szorstkie i łamliwe. Dodaj do tego znajdujący się w pocie sód i częste mycie głowy, a otrzymasz szkołę przetrwania dla włosów. Ratunek? Rzadsze mycie i nawilżanie, nawilżanie, nawilżanie...

Rano

Raz w tygodniu zafunduj włosom głęboko odżywiającą maseczkę, która nada kosmykom sprężystości i nawilży je. Zapewniając swoim włosom regularną pielęgnację, nie będziesz musiała specjalnie przygotowywać ich przed treningami. Pamiętaj jedynie, by rano, przed suszeniem, nałożyć od nasady po końcówki krem wygładzający.

Przed treningiem

Spryskaj skórę głowy suchym szamponem, który wchłonie pot i sebum. Zbierz włosy w wysoki kucyk i zabezpiecz gumką. Gdy już złapiesz włosy w kitkę, użyj wypełniacza w kształcie pączka wiedeńskiego: wystarczy przepleść koniec kucyka przez otwór w wypełniaczu i zrolować na nim włosy, aż koczek dotknie głowy. Wypełniacz naturalnie zostanie zakryty włosami. Dodatkowo umocnij fryzurę wsuwkami.

Po treningu

Czysta skóra głowy pozwoli Ci rzadziej myć włosy. Dlatego od razu po treningu usuń ze skóry sebum, przyciskając do niej wacik nasączony hydrolatem oczarowym. By wygładzić linię włosów, wysusz je suszarką, przeczesując szczotką z włosia dzika. Rozprowadź kilka kropel rozświetlającego olejku, unikając nasady.

Następnego dnia

Postaraj się nie stylizować włosów, używając wysokiej temperatury – zminimalizujesz ich uszkodzenia. Najlepiej zapleć luźny, francuski warkocz na boku – nie wymaga stylizacji, a robi świetne wrażenie.

Zobacz także, jak dobrać fryzurę do typu figury i jakie sposoby na piękne włosy mają gwiazdy Hollywood.

WH 05/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij