Women's Health - treningi wideo

Treningi wideo

Dziewczyny! Oddajemy w Wasze ręce zestaw kilkudziesięciu treningów wideo, dzięki którym osiągnięcie wymarzoną sylwetkę, poprawicie swoją kondycję, dodacie sobie siły i zredukujecie nadmiar stresu.

Twój cel
Partia ciała
Sprzęt
Poranny rozruch - bieg Poranny rozruch - idź pobiegać

Wystartuj w nowy dzień z energią, rozpoczynając go od biegowego rozruchu. Nie musisz być biegaczką: wystarczy 5-10 minut truchtu. Gwarantujemy, że wrócisz do domu w lepszym nastroju..

POranny rozruch zdrowe plecy Poranny rozruch - zdrowe plecy

Ten krótki domowy trening jest dla wszystkich, którzy spędzają całe dnie w pozycji siedzącej. Nie potrzebujesz do niego dosłownie żadnego sprzętu, możesz nawet ćwiczyć w piżamie. Efekt - plecy bez spiętych mięśni i bez bólu. .

Poranny rozruch: mobility Flow Poranny rozruch: mobility flow [video]

Dobre rozpoczęcie dnia wpływa na jakość całej reszty doby. Dlatego rozpoczynamy nowy cykl, w którym znajdziesz poranne rytuały pobudzające do życia ciało i umysł..

HIIT Reset HIIT reset!

Oto Twój plan treningowy, który pozwoli Ci odzyskać (lub utrzymać) formę i figurę. Ćwicz z naszą trenerkę Kasią Wysocką. Nie bój się zmęczyć, bo w końcu HIIT to trening wysokiej intensywności. Efekty murowane już za miesiąc. Na wiosnę jak znalazł! .

Ćwiczenie na schudnięcie wideo Ćwiczenia na schudnięcie

Kompleksowy program, który pomoże ci zadbać o szczupłą sylwetkę w domu, bez specjalistycznego sprzętu i bez skakania. Ćwiczenia na schudnięcie obejmują dwa treningi, które możesz wykonywać naprzemiennie, najlepiej 3-4 razy w tygodniu..

Trening na mocne plecy Domowy trening na mocne plecy

Pandemia wprowadziła nasz siedzący tryb życia na wyższy level. Nie pytamy więc, czy bolą Cię plecy, tylko czy już bolą. Bo z pewnością będą, jeśli nie zapewnisz im wsparcia w tym trudnym czasie. Ten trening jest właśnie takim wsparciem. .

ćwiczenia na pupę Skuteczne ćwiczenia na pośladki

Skończmy ze skojarzeniem, że krągła, jędrna pupa to geny, implanty, legginsy push-up lub Photoshop. Pupa to mięśnie, a mięśnie można wyćwiczyć. Tym treningiem na pewno..

Pozycja wojownika Joga na dobry początek dnia [wideo]

Wielu z nas joga kojarzy się z trudnymi, wręcz niemożliwymi pozycjami i dlatego nawet nie próbują. Ale joga to nie akrobatyka - podstawowe pozycje są bardzo proste do wykonania. I bardzo skuteczne. Nie wierzysz? Dołącz do Agnieszki i zrób sobie 15-minutową sesję. Jeszcze dziś lub jutro rano. I zacznij nowy dzień spokojniej niż zwykle..

Stanie na głowie Jak stanąć na głowie

Jeśli chcesz dobrze mu się przyjrzeć, spróbuj dotrzymać mu kroku. Przed Tobą 4 ćwiczenia wprowadzające i wielki numer popisowy w trzech aktach. Bierz się do roboty..