Zoë Kravtiz wybiera OMEGA

Wszechstronnie utalentowana Zoë Kravitz dołącza do inspirujących kobiet z dumą noszących zegarki OMEGA.

Zoe Kravitz wybiera OMEGA Materiały prasowe

Zoë Kravitz przyciągnęła uwagę publiczności zróżnicowanymi rolami w docenionych przez krytykę przebojach kinowych oraz w ważnych produkcjach niezależnych. Aktorka, reżyserka, modelka i producentka ma oryginalny, młodzieńczy i emanujący pewnością siebie styl, który OMEGA z radością wita w swoim świecie.

REKLAMA

Gwiazda Zoë Kravitz rozbłysła w hitach wielkiego ekranu: Batman, Mad Max, czy serii Fantastyczne Zwierzęta oraz w popularnym, wyróżnionym nagrodą EMMY® serialu telewizyjnym Wielkie Kłamstewka. Już na początku kariery tej wszechstronnie utalentowanej artystki Variety wskazało jej nazwisko na liście „10 aktorek, które trzeba zobaczyć”, a Forbes umieścił ją na liście „30 Under 30”. Po wcieleniu się w rolę główną oraz funkcję producenta wykonawczego w serialowej adaptacji High Fidelity dla platformy Hulu, Kravitz zagrała niedawno Kobietę-Kota w najnowszej ekranizacji Batmana wyprodukowanej przez Matta Reevesa i wytwórnię Warner Bros. W 2022 roku Zoë Kravitz zadebiutuje także jako reżyserka filmu pełnometrażowego Pussy Island.

Zapytana o współpracę z OMEGA, Kravitz wyraziła wielkie uznanie dla innowacyjności i wartości szwajcarskiej marki.

„Uwielbiam przygodowego ducha OMEGI. To podejmowanie ryzyka i próbowanie czegoś nowego zarazem bez poświęcania integralności marki. To rzadkość i jestem szczęśliwa i dumna mogąc być częścią rodziny OMEGA.”

„OMEGA w kobiecym zegarmistrzostwie pragnie tworzyć coś perfekcyjnego i precyzyjnego. Z pewnością cechującego się pięknem, ale nie wyłącznie ładnego akcesorium. To wspaniałe podejście i jestem dumna, że mogę nosić tak piękne zegarki.”

Szacunek i podziw są wzajemne. Prezydent i Dyrektor Generalny OMEGA Raynald Aeschlimann nazwał Zoë Kravitz „wielce utalentowaną młodą kobietą o godnym podziwu ukierunkowaniu na sukces oraz determinacji, aby osiągać go na własnych warunkach”. Nową partnerską współpracę Raynald Aeschlimann opisał jako „ekscytujący krok w zobowiązaniu marki do zaangażowania dochodzącego do głosu pokolenia, które na nowo definiuje ideę luksusu”.

REKLAMA