Zegarki Bulova – tworzone z zamiłowania do jubilerstwa

Bulova wyznaczała trendy innowacji i technologii, zarówno w branży zegarmistrzowskiej, jak i poza nią. Kierując się etosem podejmowania ryzyka, Joseph Bulova napisał własną definicję American Dream.

Bulova mat. prasowe

American Dream

Gdy Ameryka wkraczała w złoty wiek przemysłu i postępu, jeden wizjonerski umysł zmienił sposób postrzegania czasu przez świat. Przez dekady Bulova wyznaczała trendy innowacji i technologii, zarówno w branży zegarmistrzowskiej, jak i poza nią. Kierując się etosem podejmowania ryzyka, Joseph Bulova napisał własną definicję American Dream.

Czas na wyciągnięcie ręki

Joseph Bulova, połączył zamiłowanie do jubilerstwa z potrzebą doskonalenia. Dzięki temu znalazł dla swoich produktów niszę w postaci ekskluzywnych, wysadzanymi kamieniami szlachetnymi czasomierzy. 

Zegarki Bulova zyskały uznanie wśród Amerykanów, stając się synonimem innowacji i ekskluzywności. Do Bulovy należy pierwszeństwo w komunikacji reklamowej, która jako pierwsza na świecie wypuściła reklamę radiową w 163. stacjach radiowych a także reklamę telewizyjną, której spot trwał 10 sekund. 

Bulova zapisała się na stałe w kartach amerykańskiej i zegarmistrzowskiej historii, która jest niezwykła i wielowątkowa. Więcej ciekawostek można znaleźć na www.bulova.pl

Bulova Surveyor 98P207

W 2021 roku Bulova zaprezentowała jedną z swoich nowości, która wpisuje się w DNA marki. Model 98P207 to doskonała propozycja dla kobiet, które cenią sobie jakość i precyzję w wykonaniu. Zegarek posiada masę perłową na tarczy, która zmienia kolor w zależności od światła. W roli indeksów umieszono 11 oszlifowanych diamentów. Całość zamknięta jest w srebrnej kopercie ze stali szlachetnej, która doskonale dopasowuje się do nadgarstka. Mineralne szkło otula bezel w kolorze różowego złota. Zestawienie koloru srebrnego i różowego złota odwzorowane jest na bransolecie z pełnych ogniw. Model posiada również osławione logo na tarczy, w kształcie kamertonu.

REKLAMA