[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Zachwyć się Berlinem w Warszawie

W dniach 17-29 października Warszawa będzie gościć wyjątkową inicjatywę, „Pop into Berlin”, czyli najnowsze berlińskie trendy w kulturze, sztuce, kulinariach, modzie, urodzie i lifestylu. Wszystko to pod hasłem „BERLIN 365/24”

Berli

Tym razem gospodarzem tej inicjatywy, odbywającej się w całej Europie, będzie Warszawa, w której, przy placu Dąbrowskiego 8, przez dwa tygodnie zagości „Pop into Berlin”.

„Pop into Berlin” to dwa wyjątkowe wydarzenia: „Pop-up-Store” i „Pop-up-Club” odbywające się tydzień po tygodniu, które będą prezentować przeróżne atrakcje niemieckiej stolicy. Najnowsze trendy w rozrywce, kulturze, zdrowym jedzeniu i wegańskiej modzie inspirowanej recyklingiem oraz mnóstwo innych atrakcji będzie tworzyć niepowtarzalną atmosferę rodem z Berlina.

Podczas „Pop into Berlin” warszawiacy i odwiedzający goście będą mieli możliwość:

  • zajrzenia do „teledisko” - najmniejszego klubu nocnego na świecie
  • podziwiania, po raz pierwszy w Polsce, TRISTANA - jedynej repliki słynnej czaszki Tyranozaura ze zbiorów berlińskiego Muzeum Historii Naturalnej
  • przyjrzenia się z bliska słynnej berlińskiej maskotce - Ampelmannowi, który oznajmiał mieszkańcom Berlina Wschodniego, kiedy bezpiecznie przejść przez ulicę, a także zachwycenia się oryginalną sztuką użytkową, np. kubkami zrobionymi z fusów po kawie
  • uczestniczenia w specjalnie przygotowanym programie Pop-up-Club, odzwierciedlającym kulturalną scenę berlińską: upcyklingową architekturę (przetworzone odpady wtórne, z których powstają designerskie, wartościowe produkty) reprezentowaną przez kolektyw „raumlaborberlin”, prefrormance artystyczny stworzony specjalnie na tą okazję, czy występy DJów

Pop-up-Store od 17 do 23 października

W tym czasie zarówno warszawiacy, jak i turyści odwiedzający „Pop-up-Store”, będą mieli okazję do zapoznania się z niemiecką stolicą i zakosztowania jej przedsiębiorczej i innowacyjnej atmosfery, właśnie poprzez kreatywność, która cechuje najlepsze produkty berlińczyków. „Pop-up-Store” to również możliwość obejrzenia, dotknięcia i kupienia wielu awangardowych przedmiotów przywiezionych z niemieckiej stolicy. To właśnie tutaj ponad 20. berlińskich producentów zaprezentuje swoje najbardziej ekskluzywne produkty – od akcesoriów modowych w przystępnych cenach, po unikatowe dodatki z najwyższej półki.

Pop-up-Club od 25 do 29 października

Z kolei „Pop-up-Club” otworzy swoje podwoje i pokaże najnowsze artystyczne i kulturalne trendy Berlina pod hasłem „BERLIN 365/24”. Partnerzy wydarzenia reprezentują również różne ekscytujące obszary, architekturę, sztukę i muzykę, czy koncept Creative City, które charakteryzują unikalną kulturę Berlina. Każdy dzień skupia się na jednym z tych tematów i jest moderowany przez eksperta z danej dziedziny: raumlaborberlin, Creative City Berlin i Newniq, Berlinische Galerie, Music Tech Fest i Musicboard Berlin.

W dniach 25-29 października klub zaprasza we wczesnych godzinach wieczornych i proponuje różny format rozrywki, od wystaw, poprzez koncerty czy wideo instalacje.

Odwiedzający odkryją współczesną twórczość tego miasta obcując jednocześnie z muzyką i szeroko pojętą sztuką. W tym czasie, pod koniec każdego dnia, odbywać się będzie „Berlin Club Party” - krótki „wypad” po nocnym Berlinie, a wszystko to tuż za rogiem.

Jak twierdzi Burkhard Kieker, prezes visitBerlin, „będzie nam niezwykle przyjemnie spotkać się z warszawiakami i pokazać różne oblicza i tajemnice berlińskiej kultury poprzez najnowsze produkty i wystawy.” Ma on również nadzieję, że odwiedzający "Pop into Berlin” wybiorą się w przyszłości do niemieckiej stolicy i przekonają się sami, jak świetnym miastem jest Berlin.

Berlińskie marki prezentowane w "Pop-up-Store":

  • teledisko: Czy to budka telefoniczna? Czy to automat do zdjęć? Nie, to najmniejszy klub na świecie!
  • Muzeum Historii Naturalnej w Berlinie: Jak w Parku Jurajskim, tyle że naprawdę.
  • Frau Tonis Parfum: Woń Berlina.
  • Candy Farm Berlin: Sen Jasia i Małgosi w ręcznie robionym deserze.
  • TomShot: Kreatywna i stylowa biżuteria.
  • AMPELMANN: Fantastyczny świat ludzika ze świateł na przejściu dla pieszych.
  • Kaffeeform: Sztuka picia kawy z kubka zrobionego z fusów od kawy.
  • Raki: Postmodernistyczna i chaotyczna moda kreowana przez mieszkającą w Berlinie dziewczynę z Barcelony.
  • Knalle: Wyśmienita prażona kukurydza dla wybrednych kinomanów.
  • ManuTeeFaktur: Organiczna, egzotyczna i awanturnicza herbata.
  • MINGA BERLIN: Skarpetki, które rozgrzeją Twój dzień.
  • Blank Etiquette: Gdy haute couture napotka modę uliczną.
  • Format: Otwarta, wszechstronna, minimalistyczna i wegańska moda.
  • P|AGE: Wyszukane wzornictwo i barwy Majów. Moda globalna, ale nie zglobalizowana.
  • TA-STE: Moda przyszłości w stylu klasycznym.
  • minimum: Praktyczny wystrój wnętrza, minimalistyczne dekoracje, dyskretne akcenty.
  • OAK: Pielęgnacja brody. Broda to styl życia.
  • Panono: Po prostu najlepszy panoramiczny aparat 360o na rynku.
  • Paprcuts: Fajne portfele, oryginalne wizytowniki, etui ... Wszechświat małych rzeczy i wielkich idei.
  • Papertrophy: Zwierzęta z papierową duszą. Dosłownie dzikie origami.

Artyści wspierający „Pop-up-Club”:

Architektura:

  • raumlaborberlin: To kolektyw architektów, których praca to połączenie architektury, sztuki, urbanistyki i miejskich inicjatyw urbanistycznych.

Creative City:

  • Creative City Berlin: Portal Berlina dla osób zainteresowanych kulturą i sztuką.
  • Newniq: Nowy i unikalny. Platforma dla projektantów.
  • Sourcebook: Przejrzysta moda: platforma b2b dla projektantów, agencji, brandów.
  • sygns: Fascynująca sztuka świateł w projektowaniu neonów.
  • Johannes Mundinger: Mural paint (malowidła na ścianach), często ze specyficznymi elementami miejsc, interaktywne instalacje i wystawy w galeriach i muzeach.

Sztuka:

  • Berlinische Galerie: Muzeum Sztuki Współczesnej, sztuki piękne: malarstwo, grafika, rzeźba, multimedia – fotografia, architektura, archiwa artystów.
  • Niklas Goldbach: Członek Senatu Kultury, obecnie na stałe rezyduje w Los Angeles.
  • Daniel Cremer: Performer solowy, artysta, autor asamblaży (trójwymiarowa odmiana kolażu).

Muzyka

  • Musicboard Berlin: Rządowy berliński promotor muzyków: We • Music Tech Fest: Światowy festiwal muzycznych pomysłów, wielkie, kreatywne laboratorium.
  • Nagula Dance: Nowatorski software, tłumaczący ruchy ciała na muzykę: You are the music.
  • Basslet: Przydatny subwoofer dla Twojego ciała.
  • ANA ANA: Berlińska artystka i muzyk w obszarze Elektro – Popu.
  • DJ Jemek Jemowit: Gwarancja ekscytujących nocnych imprez.
  • DJ Cambell Nomi: Pierwsza dama gatunku Afrobeats.
  • Martin Hossbach: DJ, twórca i kurator Festiwalu Berlin Pop-Kultur.

Godziny otwarcia:

Pop-up-Store
17 – 23 października
Poniedziałek 13:00 - 20:00 
Wtorek - Niedziela 11:00 - 20:00

Pop-up-Club
25 -29 października
Wtorek – Sobota 18:00 – 24:00
Środa (26 października) na zaproszenie

Więcej informacji na www.popinto.berlin

 źródło: materiały prasowe nadesłane przez organizatora

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij