[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

ZERO Feel, czyli nowa kategoria bielizny

Światowy bestseller marki Sloggi będzie dostępny w Polsce już na wiosnę!

sloggi fot. Materiały prasowe

Po olbrzymim sukcesie w Japonii, sloggi wprowadza na rynek europejski przełomową serię ZERO Feel, czyli kwintesencję prawdziwego, niezrównanego komfortu.

Sloggi od 1979 roku, czyli od początku swojego istnienia, regularnie wprowadza innowacje i prowadzi rewolucje na rynku bieliźniarskim. Nadszedł czas na kolejną rewoltę, czyli ZERO Feel. Zapewniamy ZERO ograniczeń, ZERO szwów i metek, ZERO fiszbin, ZERO czerwonych śladów na skórze!

W jaki sposób sprawić, że komfort będzie jeszcze bardziej komfortowy?

Wykorzystanie zaawansowanych technologii produkcji i najwyższej jakości włókien, sprawiło, że materiał dopasowuje się do ciała i tworzy efekt „drugiej skóry”. Seria ZERO Feel została wykonana z jedynej w swoim rodzaju, japońskiej tkaniny o niezwykłej miękkości, gładkości i elastyczności (rozciąga się we wszystkich kierunkach i zachowuje swój kształt!), na którą sloggi ma wyłączność do 2020 roku.

„Chcemy, aby komfort, który oferujemy dzięki ZERO Feel, nie był czymś deficytowym i trudno osiągalnym. W Polsce od kilku sezonów obserwujemy zmieniające się potrzeby kobiet. Teraz liczy się wygoda, naturalność. Chcemy, aby prawdziwy komfort, był dostępny dla każdej kobiety, która  ponad wszystko ceni swobodę, chce być sobą i ma ochotę przestać podążać za kreowanymi ideałami i wydumanymi trendami.”–mówi Marzena Kuśmirek, Marketing Manager sloggi PL HUB.

ZERO Feel na sezon Wiosna/Lato 2018 to propozycja dwóch biustonoszy: ZERO Feel Bralette, fason dla zwolenniczek głębszych dekoltów i delikatnego modelowania biustu, oraz ZERO Feel TOP, dla kobiet, które lubią sportowy wygląd i bardziej zabudowane kroje. Biustonosze występują w rozmiarach XS-XL, w 4 kolorach: zielono-niebieski lagoon, pink lemonade, czyli kobiecy różowy, klasyczna czerń i cognac, czyli uwielbiany od wielu sezonów kolor nude. W kolekcji znajduje się także kilka fasonów majtek dopasowanych do biustonoszy.

Po sprzedaży ponad 1,75 miliona sztuk w samej Japonii w 2016 roku, ten przełomowy produkt będzie dostępny już na wiosnę w sieci salonów Triumph i salonach partnerskich sloggi w całej Polsce.

sloggi.com

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij