[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
  • Women's Health

  • Promocje

  • „Wyraź swoje piękno” Zalando przedstawia kampanię promującą asortyment beauty

REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

„Wyraź swoje piękno” Zalando przedstawia kampanię promującą asortyment beauty

Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa, przedstawia kampanię „Wyraź swoje piękno”, która promuje najnowszą kategorię produktów - Beauty.

zalando

Kampania odzwierciedla promowane przez Zalando wartości i zachęca do eksponowania swojego stylu i osobowości niezależnie od wieku, płci, zasad i upodobań. Przekonuje, że wyrażanie swojego piękna nie powinno być podyktowane oczekiwaniami innych.

Spot reklamowy to efekt pracy nad sesją zdjęciową w Londynie uchwycony przez „ukryte kamery”. Występują w nim zarówno profesjonalni modele oraz osoby, które na co dzień nie są związane zawodowo z modelingiem. Członkowie obsady, w tym Marta Gawron, Nadine Leopold, Anuthida Ploypetch, Cajsa Wessberg, Charli Howard i Marvin Durell, odzwierciedlają przełomową i nowoczesną estetykę, a przede wszystkim różne twarze piękna. Występujące w kampanii osoby zostały zaproszone na zwyczajną sesję zdjęciową, gdzie poproszono je o samodzielne przygotowanie ulubionego makijażu, poprawienie fryzury i zarostu. Nie zdawały sobie sprawy, że już w tym momencie były częścią spotu reklamowego. Uczestnicy mieli okazję wypróbowania kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów oraz do makijażu dostępnych w Zalando marek, m.in. Clinique, Curlsmith, Dr. Botanicals, Dr Dennis Gross, Estée Lauder, Golden Beards, Hej Organic, L’Oréal Paris, Lixirskin, Lumene, M.A.C., Max Factor, czy Pixi. Materiał filmowy, który uwiecznił przygotowania do kampanii wyreżyserowany został przez Lauren Caris Cohan.

Jonny Ng, Director Marketing Strategy & Campaigns w Zalando, podkreśla: „W trakcie rozmów z naszymi Klientami zdaliśmy sobie sprawę, że piękno jest dla nich czymś bardzo indywidualnym i osobistym. W kampanii “Wyraź swoje piękno” chcemy pokazać, że prawdziwe piękno zaczyna się wtedy, kiedy przestajemy dbać o opinię innych i koncentrujemy się na sobie.”

Szeroki asortyment kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych dostępnych w Zalando obejmuje ponad 10 000 produktów od ponad 250 marek, zarówno międzynarodowych, jak i niszowych. Są to m.in. innowacyjne produkty do pielęgnacji skóry i włosów, nowości i klasyki do makijażu czy najnowsze kosmetyki pielęgnacyjne dla mężczyzn. W najbliższym czasie oferta powiększona zostanie o marki takie jak NYX, Oribe, Glamglow i Bumble and Bumble. W sprzedaży dostępna jest pochodząca z Polski, ale popularna w całej Europie marka GLOV, która słynie z wysokiej jakości akcesoriów kosmetycznych do demakijażu.

Pamela Wade-Lehman, Head of Beauty w Zalando zauważa: „Wprowadzenie kategorii Beauty w Zalando było dla nas naturalnym krokiem, aby stać się pierwszym wyborem Klientów podczas i zakupów modowych i lifestyle’owych. Asortyment kosmetyczny pozwala uzupełnić stylizację składającą się z ubrań, butów i dodatków modnymi kosmetykami. Wszystko to w jednym, szybkim i prostym zamówieniu. Chcemy płynnie zintegrować produkty Beauty z innymi kategoriami dostępnymi w Zalando, wierzymy, że nasi Klienci są na to otwarci. 60% naszych Klientów kupujących kosmetyki , podczas tych samych zakupów wybiera także odzież. Oznacza to, że w 3 z 5 koszyków zakupowych z kosmetykami, znajdują się także ubrania, buty i akcesoria.”

Po udanej premierze kategorii Beauty w Niemczech, Austrii i w Polsce w zeszłym roku, Zalando wprowadza nową kategorię także w Szwecji, Danii, Francji, Belgii i we Włoszech. W centrum Berlina znajduje się też stacjonarny showroom Zalando Beauty Station, w którym Klienci mogą przetestować i kupić produkty 75 marek kosmetycznych.

Bogaty asortyment, elastyczne możliwości darmowej dostawy i zwrotów, wysoka jakość obsługi klienta to gwarancja wygodnych zakupów online dla Klientów z całej Polski.

Kampania „Wyraź swoje piękno” promuje kategorię Beauty w Polsce, Niemczech, Austrii, Francji, Włoszech, Belgii, Danii oraz Szwecji. Emitowana będzie w telewizji, radiu, kanałach online oraz mediach społecznościowych. Eventy prasowe oraz lokalne aktywacje odbywać będą się na wybranych przez Zalando rynkach. Zdjęcia z kampanii i relacje z towarzyszących jej wydarzeń dostępne będą na bieżąco na dedykowanym profilu @zalando_beauty na Instagramie.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij