[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.0

Women's Health już w Polsce!

To będzie najgorętsza premiera tego sezonu! Już 26 kwietnia do kiosków trafi pierwszy numer polskiej edycji "Women’s Health" - najszybciej rozwijającego się lifestylowego magazynu dla kobiet, który ma już ponad 15 milionów Czytelniczek na całym świecie!

"Women's Health" to najbardziej inspirujący i motywujący lifestylowy magazyn dla nowoczesnych, aktywnych kobiet. Od stylu, urody i trendów przez zdrowe odżywianie i fitness, seks i partnerstwo po rozwój kariery zawodowej - "WH" dostarcza młodym, ambitnym kobietom komplet narzędzi, dzięki którym mogą niemal natychmiast dokonać pozytywnych zmian w swoim życiu. "Women’s Health" adresowany jest do kobiet, które nie czekają na to, co przyniesie im los, tylko chcą same decydować, jak będzie wyglądać ich życie.

Magazyn został stworzony w 2005 roku przez amerykański koncern medialny Rodale Inc. i stanowi jeden z najważniejszych tytułów w portfolio tego wydawnictwa. Spektakularny sukces na najbardziej konkurencyjnym rynku prasowym świata sprawił, że "WH" doczekał się kolejnych 17 edycji ukazujących się w 27 krajach na 5 kontynentach, co czyni go obecnie najszybciej rozwijającym się kobiecym magazynem lifestylowym. Dziś "WH" wydawany jest w łącznym nakładzie ponad 2,5 miliona egzemplarzy i ma już ponad 15 milionów Czytelniczek, którym każdego dnia pomaga wyglądać i czuć się "the best".

Ta dynamiczna ekspansja "Women’s Health" na całym świecie wiąże się z nowym, niezwykle szybko rozwijającym się trendem "well-being" , czyli życia w harmonii z własnym ciałem i umysłem. "Dzisiaj o pozycji społecznej nie świadczy już markowa sukienka czy torebka z logo znanego projektanta, ale zdrowa cera, lśniące włosy i zadbana sylwetka - mówi Aneta Martynów, redaktor naczelna "Women’s Health". - Ten magazyn będzie na polskim rynku jedynym poradnikiem dla kobiet w jakości glossy. Będzie tworzył wizerunek świata, z którym nowoczesna kobieta chce się utożsamiać".

Pierwszy, wiosenno-letni numer "Women’s Health" będzie liczył sobie 172 strony i będzie kosztował 7,99 zł. Zostanie wydany w nakładzie ponad 100 tysięcy egzemplarzy i pozostanie w sprzedaży przez trzy miesiące. Następne, jesienne wydanie ukaże się w październiku. Od końca 2013 r. "Women’s Health" będzie się ukazywał jako dwumiesięcznik. Już w tej chwili działa internetowa strona magazynu oraz facebookowy profil WH, który na tydzień przed premierą tytułu polubiło już blisko 3 tysiące użytkowników FB.

"Women's Health" to siostrzana publikacja magazynu "Men's Health", który w Polsce ukazuje się już od 9 lat i jest zdecydowanym liderem rynku w kategorii miesięczników dla mężczyzn – w całym 2012 roku był najlepiej sprzedającym się męskim pismem lifestylowym w naszym kraju, jak wynika z raportów Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

wh_collect

Obecnie "Women’s Health" ma 17 edycji, ukazujących się w 27 krajach świata. Wydawany jest w USA, Chinach, RPA, Brazylii, Australii, Turcji, Tajlandii, Wielkiej Brytanii, Rosji, Wietnamie, Argentynie, Chile, Niemczech, Meksyku, Indonezji, Indiach i na Filipinach. W 2013 r., oprócz edycji polskiej, "Women’s Health" pojawi się także w Hiszpanii i Holandii.

WH

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij