Vizir i Towarzystwo Nasz Dom rozpoczynają 2. edycję kampanii „Ubrania od serca"

Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, kontynuuje program charytatywny "Ubrania od serca", który ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka.

Producent

Dzięki hojności Polaków ufundowane zostaną bony do sklepów odzieżowych, które umożliwią dzieciom kupienie nowych ubrań. Dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w 1. edycję programu „Ubrania od serca" i pomogli nam wywołać uśmiech na twarzach ponad 1 240 dzieci. Ze względu na ogromny sukces pierwszej edycji, druga rozpoczęła się w listopadzie 2018 roku.

Program „Ubrania od serca" wspiera domy dziecka w działaniach na rzecz zmniejszania nierówności między dziećmi tam mieszkającymi, a ich rówieśnikami z pełnych rodzin. Marka Vizir wraz z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, wierzą, że każde dziecko powinno mieć równe szanse na kształtowanie swojej przyszłości. Dając dzieciom vouchery na zakup odzieży, program „Ubrania od serca" zapewnia domom dziecka wielopoziomowe wsparcie.

Pierwsza edycja kampanii „Ubrania od serca" trwała od grudnia 2017 do końca lutego 2018 i odniosła ogromny sukces. Zyskała też dużą popularność w sklepach, ponad 700 000 osób pomogło 1240 dzieciom z domów dziecka w całej Polsce. To o 240 więcej niż pierwotnie planowano, ale stanowi to tylko około 8% dzieci z domów dziecka w Polsce. W tym roku marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom przy wsparciu polskich klientów chcą pomóc jeszcze większej liczbie dzieci.

Klienci, którzy kupią w okresie od 1 listopada 2018 do 28 lutego 2019 r. określone produkty Vizir z logo „Ubrania od serca" na opakowaniu, przyczynią się do zakupu bonów na nowe ubrania dla dzieci z domów dziecka.

REKLAMA