Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Triumph wczoraj i dziś

12 września, w budynku Złota 44, odbyła się prezentacja kolekcji jesień-zima 2017 marki Triumph, której towarzyszyła niezwykła wystawa historyczna.

Podczas eventu marka Triumph zaprezentowała niezwykłą wystawę opowiadającą o przeszło 130 – letniej historii firmy. Opowieść rozpoczyna się w 1886 roku, kiedy to marka rozpoczęła swoją działalność od produkcji gorsetów w małej stodole, posiadając zaledwie 6 maszyn. Gorsety osiągnęły rozgłos pod koniec 1880 roku, a to za sprawą technik produkcji, które sprawiły, że stały się dostępne dla kobiet. W „Złotych Latach Dwudziestych” nastąpiły radykalne zmiany, które otworzyły drzwi dla rozwoju nowych materiałów oraz doprowadziły do rozwoju lekkiej bielizny.

Kolejne dekady (lata czterdzieste i pięćdziesiąte) obfitują w rewolucyjne projekty Triumpha. W 1950 roku, marka wprowadza PLASTELLINĘ (pierwszy biustonosz marki Triumph z atrakcyjnymi okrężnymi szwami). W latach siedemdziesiątych dominowały hasła wyzwolenia i wolności. Marka postanawia odejść od tradycyjnych biustonoszy i proponuje klientkom rewolucyjne, delikatne i lekkie materiały: takie jak lycra i nylon.

W tym okresie Triumph podbija świat spektakularnym i olśniewającym „Triumph 70 Fashion Show” – największym pokazem mody, jaki kiedykolwiek był zorganizowany. Koniec dwudziestego wieku obfituje w śmiałe oraz koronkowe modele, które podkreślały walory kobiet – biust był przede wszystkim powodem do dumy, a moda na push-up była w pełnym rozkwicie!

Lata współczesne marki Triumph to fascynacja ponadczasową ideą romansu i piękna. W ciągu ostatniej dekady coraz bardziej koncentrowano się na nowych technologiach, dzięki którym Triumph jest dzisiaj najbardziej rozpoznawalną i kultową marką bieliźniarską na świecie oraz liderem w produkcji urzekającej i perfekcyjnie zaprojektowanej bielizny.

źródło: materiały prasowe nadesłane przez producenta

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij