Pokaz specjalnej kolekcji TommyXZendaya był wielkim świętem ogólnodostępnej mody: sylwetki z wybiegu można było kupić już podczas wydarzenia, dzięki platformom sprzedażowym w 70 krajach.
2 marca 2019 r. marka TOMMY HILFIGER, własność firmy PVH Corp. – zaprezentowała w Paryżu wyjątkowy pokaz TOMMYNOW Wiosna 2019: premierę kolekcji TommyXZendaya. Wydarzenie było celebracją stylu ikon popkultury lat 70., a jego inspiracją – modelki, które wystąpiły w legendarnej „bitwie” amerykańskich i francuskich projektantów w Wersalu w 1973 r.
Pokaz nowej kolekcji TOMMYNOW na wiosnę 2019 jest kolejnym projektem, który przybliża otwartość i optymizm Tommy’ego Hilfigera fanom jego marki na całym świecie. Wyjątkowa seria pokazów mody od jesieni 2016 r. podróżuje od Ameryki przez Europę po Azję, by spotykać się z miłośnikami marki TOMMY HILFIGER dookoła świata. Najnowszy pokaz „TOMMYNOW Presents TommyXZendaya” odbył się w sobotę, 2 marca 2019 r. o 21:00 w Paryżu. Podczas wydarzenia w Théâtre des Champs-Élysées premierę miała kolekcja TommyXZendaya Wiosna 2019. Była to także kolejna odsłona wyjątkowego dla Hilfigera pokazu typu „See Now, Buy Now”: prezentowane na wybiegu sylwetki były od razu dostępne do kupienia przez system zintegrowanych kanałów sprzedażowych w ponad 70 krajach.
KOLEKCJA „AMERICANS IN PARIS”
Projekt TOMMYNOW odwiedził w tym sezonie „Miasto Świateł”, by zaprezentować pierwsze efekty współpracy Tommy’ego Hilfigera i Zendayi – globalnej ambasadorki jego marki. Inspiracją pokazu była historyczna „Bitwa o Wersal” z 1973 r. – niesamowity pokaz, w którym projektanci mody starli się ze sobą na kolekcje, a nowe pokolenie supermodelek wprowadziło amerykański styl na europejskie wybiegi.
Głównym motywem optymistycznej kolekcji TommyXZendaya Wiosna 2019 są ręcznie malowane wzory inspirowane znakami zodiaków. Połączono je z precyzyjnie skrojonymi garniturami, które są energiczną wersją męskiego krawiectwa. Dzianiny i sukienki dodają pewności siebie, a luksusowe skóry i seksowny dżins pozwalają kobiecości grać pierwsze skrzypce.
Wiosna 2019 będzie czasem optymizmu i siły współczesnych kobiet. Przygotowana dla nich kolekcja składa hołd ikonom lat 70. To właśnie duch wolności tej epoki zainspirował Tommy’ego Hilfigera do otwarcia People’s Place – pierwszego sklepu projektanta.
Komentarze