[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
  • Women's Health

  • Promocje

  • Tommy Hilfiger przedstawił w Paryżu pokaz „See Now, Buy Now” TommyNow Wiosna 2019

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
1.0

Tommy Hilfiger przedstawił w Paryżu pokaz „See Now, Buy Now” TommyNow Wiosna 2019

Z okazji premiery specjalnej kolekcji inspirowanej stylem lat 70. i legendarną „bitwą” projektantów w Wersalu, Tommy Hilfiger wybrał się do Paryża z amerykańską aktorką i globalną ambasadorką jego marki – Zendayą.

tommy hilfiger zendaya

Pokaz specjalnej kolekcji TommyXZendaya był wielkim świętem ogólnodostępnej mody: sylwetki z wybiegu można było kupić już podczas wydarzenia, dzięki platformom sprzedażowym w 70 krajach.

2 marca 2019 r. marka TOMMY HILFIGER, własność firmy PVH Corp. – zaprezentowała w Paryżu wyjątkowy pokaz TOMMYNOW Wiosna 2019: premierę kolekcji TommyXZendaya. Wydarzenie było celebracją stylu ikon popkultury lat 70., a jego inspiracją – modelki, które wystąpiły w legendarnej „bitwie” amerykańskich i francuskich projektantów w Wersalu w 1973 r.

Pokaz nowej kolekcji TOMMYNOW na wiosnę 2019 jest kolejnym projektem, który przybliża otwartość i optymizm Tommy’ego Hilfigera fanom jego marki na całym świecie. Wyjątkowa seria pokazów mody od jesieni 2016 r. podróżuje od Ameryki przez Europę po Azję, by spotykać się z miłośnikami marki TOMMY HILFIGER dookoła świata. Najnowszy pokaz „TOMMYNOW Presents TommyXZendaya” odbył się w sobotę, 2 marca 2019 r. o 21:00 w Paryżu. Podczas wydarzenia w Théâtre des Champs-Élysées premierę miała kolekcja TommyXZendaya Wiosna 2019. Była to także kolejna odsłona wyjątkowego dla Hilfigera pokazu typu „See Now, Buy Now”: prezentowane na wybiegu sylwetki były od razu dostępne do kupienia przez system zintegrowanych kanałów sprzedażowych w ponad 70 krajach.

KOLEKCJA „AMERICANS IN PARIS”

Projekt TOMMYNOW odwiedził w tym sezonie „Miasto Świateł”, by zaprezentować pierwsze efekty współpracy Tommy’ego Hilfigera i Zendayi – globalnej ambasadorki jego marki. Inspiracją pokazu była historyczna „Bitwa o Wersal” z 1973 r. – niesamowity pokaz, w którym projektanci mody starli się ze sobą na kolekcje, a nowe pokolenie supermodelek wprowadziło amerykański styl na europejskie wybiegi.

Głównym motywem optymistycznej kolekcji TommyXZendaya Wiosna 2019 są ręcznie malowane wzory inspirowane znakami zodiaków. Połączono je z precyzyjnie skrojonymi garniturami, które są energiczną wersją męskiego krawiectwa. Dzianiny i sukienki dodają pewności siebie, a luksusowe skóry i seksowny dżins pozwalają kobiecości grać pierwsze skrzypce.

Wiosna 2019 będzie czasem optymizmu i siły współczesnych kobiet. Przygotowana dla nich kolekcja składa hołd ikonom lat 70. To właśnie duch wolności tej epoki zainspirował Tommy’ego Hilfigera do otwarcia People’s Place – pierwszego sklepu projektanta. 

 

REKLAMA

REKLAMA

CASTING

Aby ożywić inspirację „Bitwą o Wersal”, do udziału w wydarzeniu zaproszono legendarne supermodelki, które od ponad czterech dekad rewolucjonizują świat mody.

Pokaz zamknęła słynna muza, królowa disco, ikona paryskiej sceny klubowej oraz symbol popu lat 80. –Grace Jones. Dołączyła do niej Pat Cleveland, pierwsza ciemnoskóra supermodelka świata, która wystąpiła w słynnej „Bitwie o Wersal” w 1973 roku, Beverly Johnson – pierwsza Afroamerykanka na okładce amerykańskiego Vogue, a także aktorka i modelka z ponad 250 okładkami na koncie – Beverly Peele. Pierwsza Afroamerykanka, która podpisała kontrakt z firmą kosmetyczną Revlon, Veronica Webb, także podbiła wybieg z innymi supermodelkami lat 90.: Debrą Shaw i Chrystèle Saint Louis Augustin, a także gwiazdą okładki Vogue – Brandi Quinones.

Najbardziej legendarne supermodelki spotkały się na wybiegu ze znanymi na całym świecie twarzami współczesnej mody: Jourdan Dunn i Winnie Harlow, które uczestniczą w pokazach i kampaniach Tommy’ego Hilfigera od prawie dziesięciu lat. Wybieg TOMMYNOW gościł także przedstawicielki najnowszej fali modelingu: w tym Anitę Marshall, Thais Borges i Carissę Pinkston.

TOMMYNOW PRESENTS TOMMYXZENDAYA

Zaproszenie na wyjątkowe modowe wydarzenie otrzymało ponad 1350 gości: dziennikarze, kupcy, influencerzy i paryscy klienci. Po wejściu do Théâtre des Champs-Élysées mogli przenieść się w czasie do lat 70. i poczuć jak na retro dyskotece, dzięki automatom do takich gier jak Pac-Man i Space Invaders. W wyjątkowym pop-up store mieli także szansę kupić inspirowane znakami zodiaku produkty z kolekcji TommyXZendaya jako pierwsi. Klubowa muzyka w stylu lat 70. prowadziła gości do głównej sali, gdzie ponad 70 tancerzy na rolkach przejęło dyskotekowy wybieg i zaprezentowało występ rozpoczynający show. Następnie scenę przejęły supermodelki, które przeniosły publiczność w świat kolekcji TommyXZendaya.

WYJĄTKOWA WSPÓŁPRACA

Tommy Hilfiger nieustannie pracuje z twórcami kreatywnych innowacji, aby zapewnić wyjątkowe wrażenia fanom jego marki. W tym sezonie, projektant zaprosił do współpracy Unfold – aplikację mobilną, która pozwala użytkownikom opowiadać swoje historie za pomocą wyjątkowych szablonów i narzędzi tekstowych. Od 27 lutego w Unfold dostępne jest 15 szablonów TOMMY HILFIGER, które pozwalają fanom marki na całym świecie wzbogacać swoje posty o ducha amerykańskiej marki. Aby uczcić tę współpracę, twórcy Unfold – Alfonso Cobo i Andy McCune – przejęli Instagram Stories TOMMY HILFIGER i na żywo relacjonowali wydarzenia od kulis po pierwszy rząd.

Aplikacja mobilna TOMMYNOW SNAP w dalszym ciągu wykorzystuje rozpoznawanie obrazu 2D i 3D. Umożliwia ono fotografowanie modelek na wybiegu, produktów w sklepie, reklam czy sesji zdjęciowych, aby błyskawicznie kupować prezentowane produkty na tommy.com. Aplikacja jest zaproszeniem do wirtualnego świata marki TOMMY HILFIGER w mediach społecznościowych – umożliwia także dzielenie się na Snapchacie ulubionymi sylwetkami z kolekcji TommyXZendaya Wiosna 2019. Sekcja VIP w aplikacji zawiera także nowe stylizacje z kampanii, materiały wideo oraz relację z pokazu TOMMYNOW.

PIERWSZY RZĄD

W publiczności pokazu zasiadła rodzina Tommy’ego Hilfigera: żona Dee Hilfiger, córka Ally i bratanica Audrey. Obecny był także brytyjski kierowca Formuły 1 i ambasador marki Lewis Hamilton, a także Maggie Jiang, Chanyeol Park, Yara Shahidi, Carine Roitfeld, La La Anthony, Tyra Banks, Heron Preston, Bethann Hardison, Kollin Carter, Sabrina Dhowre, Olivia Palermo, Johannes Huebl, Asia Jackson, Janelle Monáe, Gigi Hadid, Lucas Jagger, Emma Thynn Viscountess Weymouth, Thylane Blondeau, Tina Kunakey, Charlotte Le Bon, Benedetta Porcaroli, Bebe Vio i Sveva Alviti.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij