[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

The Dumplings i Mary Komasa w najnowszej kampanii #DOYOU dla marki PUMA

DO YOU, to przesłanie dla wszystkich silnych i niezależnych kobiet – których nie brakuje wśród nas. DO YOU, to nie poddawanie się regułom i narzuconym normom. To znalezienie własnej drogi i robienie rzeczy dla siebie.

puma do you mat. prasowe

Każda z nas powinna znać i doceniać swoją wartość, bez względu na to jak jesteśmy postrzegane przez otoczenie – i właśnie dlatego PUMA  rusza z kampanią zachęcającą kobiety do bycia sobą i robienia rzeczy dla siebie. Jako marka odpowiedzialna społecznie stawia sobie za zadanie rozprzestrzeniać kobiecą solidarność i siłę, motywując dziewczyny na całym świecie do podążania własną drogą, niezależnie od stawianych przed nimi przeszkód.

Kampania DO YOU skupiona jest wokół dwóch wyjątkowych ambasadorek - Mary Komasy oraz Justyny Święs z The Dumplings. Mary Komasa to jedna z najbardziej charyzmatycznych artystek na polskiej scenie muzycznej. Jest przekonana, że śpiewała zanim zaczęła mówić.  Za tą drobną, tajemniczą blondynką o niebieskich oczach stoi mocny głos, który dociera i porusza najbardziej skrywane emocje słuchacza. Justyna Święs pomimo młodego wieku, uznawana jest za niezwykle dojrzałą artystkę. Wraz z Kubą Karasiem tworzą jeden z najbardziej znanych, polskich duetów muzycznych - The Dumplings. Te dwie artystki, świadome swojej kobiecości, tym co robią wcielają w życie ideę #DOYOU. Inspirują i zachęcają inne kobiety do znalezienia własnej drogi i kroczenia nią bez względu na to, jak postrzegane są przez innych. 

REKLAMA

W ramach kampanii Do You powstał wyjątkowy utwór nagrany przez The Dumplings i Mary Komasę. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla, ostatni, zaśpiewa w nim po polsku. Premiera teledysku oraz utworu odbędzie się 26 lipca.  

Ania Bielawska i Dominika Zatorska to kolejne postaci, które odgrywają niezwykle ważną rolę w całym projekcie. Bohaterki kampanii zostały wybrane ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów i odwagę w realizacji marzeń. Nie są to twarze z pierwszych stron gazet, ani influencerki z tysiącami followersów na Instagramie, ale prawdziwe dziewczyny, które każdego dnia robią rzeczy dla siebie.  

Ania to dziewiętnastoletnia modelka, którą mimo bardzo młodego wieku, ze względu na swój zawód bardzo szybko musiała nauczyć się samoakceptacji i asertywności. Dominika ma 17 lat i od 9 lat trenuje akrobatykę sportową. Kocha tę dyscyplinę i jest wytrwała w tym co robi, pomimo, że wymaga to od niej wielu wyrzeczeń, a droga do miejsca, w którym obecnie się znajduje nie zawsze była prosta.

Dominika i Ania zostały także bohaterkami teledysku do utworu, który stał się swoistym manifestem wartości, które marka propaguje w kampanii #DOYOU. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów. DOYOU w tej narracji pokazane jest także jako motto wspierających się kobiet, walczących o swoje miejsce w świecie.

Reżyserem teledysku jest Piotr Matejkowski znany z takich teledysków jak: Uliczne Legendy- Vienia i Kosiego z JWP czy Flary, polskiej hip-hopowej grupy muzycznej Pro8l3m. Za zdjęcia odpowiedzialny jest Mikołaj Syguda, który znany jest ze współpracy z artystami takimi jak Rasmentalism, Rebeka oraz Flirtini.

Autorem zdjęć do kampanii jest Paweł Fabjański, a sama sesja odbywała się w klimatycznej przestrzeni sportowej szatni, która pełni w tym przypadku symboliczną rolę miejsca spotkań ambasadorek i bohaterek kampanii.

Dodatkowym elementem kampanii Do You w Polsce jest specjalnie zaprojektowany t-shirt, na którym widnieje hasło Do You, odwrócone lustrzanie, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze. Jest to podkreśleniem odwagi i niezależności, których PUMA chce dodać kobietom na całym świecie. Wyjątkową typografię nadruku zaprojektowała projektantka graficzna Zuzanna Rogatty.

Twarzą międzynarodowej kampanii DoYou marki PUMA jest aktorka, modelka i aktywistka Cara Delevingne. Zaangażowana w walkę o prawa kobiet, od lat wspiera też inicjatywy mające na celu wyrównanie ich szans na całym świecie.

Premiera teledysku i utworu, które powstały w ramach działań obędzie się w dniu 26.07.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij