REKLAMA

Reimagine sport - nowa kampania marki adidas

adidas wspólnie z Ewą Chodakowską odczarowują pojęcie sportu kampanii Reimagine Sport.

adidas materiały prasowe

Podważając dotychczasowe stereotypy, marka adidas zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania. W kampanii Reimagine Sport, kobiety zastanawiają się nad własną definicją sportu i rolą, jaką aktywność odgrywa w ich życiu. Nie chodzi w nim już o osiąganie najlepszych wyników, ustanawianie nowych rekordów i porównywanie siebie z innymi. W Polsce swoje interpretacje sportu przedstawia Ewa Chodakowska w towarzystwie Zuzanny Boruckiej - twórczyni contentu video, Dominiki Nahajowskiej - promotorki baletu dla dorosłych oraz Anny Fritz-Fabijanek - trenera personalnego z zamiłowaniem do sportów siłowych i podnoszenia ciężarów. Marka adidas angażuje się w tworzenie produktów, które umożliwią wszystkim kobietom podjęcie wyzwania i zastanowienia się nad ich własną definicją sportu.

Sprawdź kolekcję: adidas.pl/kobiety-for_everybody

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA