Podważając dotychczasowe stereotypy, marka adidas zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania. W kampanii Reimagine Sport, kobiety zastanawiają się nad własną definicją sportu i rolą, jaką aktywność odgrywa w ich życiu. Nie chodzi w nim już o osiąganie najlepszych wyników, ustanawianie nowych rekordów i porównywanie siebie z innymi. W Polsce swoje interpretacje sportu przedstawia Ewa Chodakowska w towarzystwie Zuzanny Boruckiej - twórczyni contentu video, Dominiki Nahajowskiej - promotorki baletu dla dorosłych oraz Anny Fritz-Fabijanek - trenera personalnego z zamiłowaniem do sportów siłowych i podnoszenia ciężarów. Marka adidas angażuje się w tworzenie produktów, które umożliwią wszystkim kobietom podjęcie wyzwania i zastanowienia się nad ich własną definicją sportu.
Sprawdź kolekcję: adidas.pl/kobiety-for_everybody
Komentarze