[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Reebok nawiązuje współpracę z silnymi kobietami

Kolekcję charakteryzuje mocny design, unikalny krój oraz odważne wzory. Wszystko to stanowi niezwykłe połączenie mody i stylu bycia.

 Twarzą nowej kolekcji została Jourdan Dunn.

Debiutująca właśnie na europejskich ulicach nowa kolekcja MYT jest hołdem dla silnych kobiet, które posiadają własny unikalny styl i z dumą go pokazują.

W swojej nowej kampaniiReebok pokazuje odważne oblicze takich miast jak Londyn, Berlin i Paryż oraz zachęca wszystkie kobiety do przełamywania schematów oraz inspiruje do odważnych i ambitnych wyborów. Twarzą kolekcji została Jourdan Dunn, ikona stylu, która świetnie odnajduje się w miejskiej modzie i kulturze. Znana jest z podkreślania kobiecej niezależności, indywidualności oraz kreatywności. Od początku kariery inspiruje kobiety, by postępowały podobnie jak ona.

„Jestem niezwykle podekscytowana współpracą z marką Reebok, która od lat niesamowicie wspiera kobiety” – komentuje Jourdan Dunn. „Nowa kampania jest połączeniem mody, sportu, niezależności i indywidualności – czyli wszystkich tych rzeczy, które są dla mnie wyjątkowo ważne. Jej celem jest zachęcanie kobiet do bawienia się modą, posiadania własnego stylu i bycia sobą. Dla mnie budowanie tej pewności siebie zaczyna się na siłowni i jest obecne w każdym aspekcie mojego życia. Wszystko zaczyna się od uwierzenia w siebie i wygenerowania energii do osiągania rzeczy niemożliwych”.

Ubrania zaprojektowane przez MorgenKohn charakteryzują się odważnymi, wyrazistymi wzorami i są na tyle uniwersalne, że można je nosić zarówno na siłownię, jak i na co dzień. „Nowa kolekcja jest nie tylko wyjątkowo nowoczesna, ale również inspirowana elementami z dziedzictwa marki. Są to ubrania, w których praca spotyka się z siłownią, a sport ze stylem” – dodaje MorgenKohn.

W kolekcji znajduje się wyselekcjonowany wybór m.in.tank topów, biustonoszy, bluz, szortów, rajstop oraz spodni – dostarczający wszystko co jest potrzebne nie tylko na siłownię.Duże logotypy, jasne kolory, odważne wzory i modne kroje dają kobietom możliwość do odświeżenia i stworzenia własnego wyróżniającego się stylu.

Kolekcja MYT jest dostępna w salonach Go Sport.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij