[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Puma, Vienio i Kosi: Uliczne legendy

Hip-hop i moda to nierozerwalna para. Nic więc dziwnego, że najlepsi raperzy często łączą siły z potentatami odzieżowymi. Zobacz, co wspólnie stworzyli Vienio, Kosi i marka Puma.

Kultowe postaci polskiego hip-hopu wciąż prężnie działają na muzycznej scenie.  Nie zwalniając tempa inspirują młodszych kolegów po fachu pokazując definicję dobrego flow. Vienio i Kosi to bez wątpienia raperzy,  którzy w tej kwestii mają wiele do powiedzenia.

Nie przypadkiem wraz z Magierą z ekipy White House stoją za koncepcją muzycznej aktywacji #ULICZNELEGENDY. Wspólnie z marką PUMA oddają cześć historii polskiej kultury hip-hopowej przemawiając głosem ulicy poprzednich dekad. 

REKLAMA

Jeśli mowa o PUMIE warto na chwilę opuścić rodzime podwórko i przenieść się prosto na Bronx - oczywiście mając na nogach kultowe Suede. To model, który przez 50 lat swojego istnienia wiele już wytańczył, a jeszcze więcej widział. O elementach kultury hip-hopu mógłby powiedzieć naprawdę sporo. Zamszowa cholewka, gumowa, dająca doskonałą przyczepność, podeszwa oraz wyraziste kolory sprawiły, że pozornie zwykły but zyskał miano idealnych sneakersów.

Noszony przez graficiarzy, muzyków i b-boyów. W tanecznym stylu opanował ulice wielu miast od Nowego Jorku, przez Seul, Paryż czy Berlin docierając top-rockiem (mowa ciała, dynamiczny wstęp do każdego wyjścia na parkiet w breakdance) w najdalsze zakątki b-boyowych podwórek. 

Pół wieku istnienia to bez wątpienia wystarczający powód do celebracji w prawdziwie legendarnym stylu. ULICZNE LEGENDY to tytuł wspólnego kawałka Vienia i Kosiego, którzy wracają do czasów pierwszych bitów. Przez pryzmat własnych doświadczeń artyści kondensują historię polskiego rapu w jednym kawałku. Pełen znaczeń i alegorycznych interpretacji utwór, prowadzi słuchacza przez ważne momenty w historii kultury ulicznej. Nie ma wątpliwości, że starsi słuchacze będą mieli okazję powspominać, za to nowicjusze dostaną porządną dawkę historii hip -hopu.

W ramach wspólnego projektu muzycznego powstała także sesja zdjęciowa z udziałem Vienia i Kosiego. Przywołując wspomnienie rapowych miejscówek, artyści wracają na warszawską ulicę, gdzie wszystko się zaczęło.

Więcej szczegółów już wkrótce!

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij