[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

  • Women's Health

  • Promocje

  • Info

  • PUMA w wyjątkowej muzycznej aktywacji DO YOU inspiruje kobiety do robienia rzeczy tylko dla siebie

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

PUMA w wyjątkowej muzycznej aktywacji DO YOU inspiruje kobiety do robienia rzeczy tylko dla siebie

DO YOU, to przesłanie dla wszystkich silnych i niezależnych kobiet – których nie brakuje wśród nas. DO YOU, to nie poddawanie się regułom i narzuconym normom. To znalezienie własnej drogi i robienie rzeczy dla siebie.

puma do you mat. prasowe

Kiedy w ramach jednej akcji łączy się siła sportowej marki i nietuzinkowe kobiece postaci, to musi z tego wyniknąć naprawdę wyjątkowy projekt. I taka dokładnie jest najnowsza kampania PUMA Do You. Energetyczna muzyka, intrygujący teledysk i przesłanie, które inspiruje kobiety na całym świecie do walki o realizację własnych celów i działania na własnych zasadach.

Justyna Święs i Mary Komasa – to dwie kobiety, których nikomu nie trzeba przedstawiać. To nie tylko magnetyczne postaci, ale też sceniczne osobowości, które swoim wizerunkiem oraz głosem docierającym do wielu dziewczyn przekazują, że kobiecość to siła, a każda z nas ma prawo robić rzeczy tylko dla siebie, bez oglądania się na innych.

REKLAMA

Jako idealne ambasadorki idei Do You zostały zaproszone do kampanii w ramach, której The Dumplings i Mary nagrali wspólny utwór Jestem Kobietą, oddający hołd sile kobiet i nieustępliwości w dążeniu do celu.
Dopełnieniem utworu jest teledysk, którego autorem jest Piotr Matejkowski, za zdjęcia odpowiedzialny jest Mikołaj Syguda. Jego bohaterkami zostały dwie z pozoru zwykłe dziewczyny,  Ania Bielawska i Dominika Zatorska, które ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów i odwagę w realizacji marzeń są przykładem filozofii Do You. Prawdziwe dziewczyny, które każdego dnia robią rzeczy dla siebie.  
Wystąpiły one także w sesji, której autorem jest Paweł Fabjański – odbyła się ona w przestrzeniach szatni, która zarówno podkreśliła sportowy charakter marki  jak i metaforyczne zobrazowała spotkanie różnych bohaterek kampanii.

Kolejnym elementem kampanii Do You, który podkreśla odwagę i niezależność kobiet, jest specjalnie zaprojektowany t-shirt. Hasło Do You stworzone przez projektantkę graficzną Zuzannę Rogatty, które widnieje na przodzie jest odwrócone lustrzanie, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze. Bo jacy jesteśmy, tak naprawdę wiemy tylko my sami.

Kulminacyjnym momentem aktywacji był event, który odbył się 26 lipca -  w tym dniu dach warszawskiej Astorii wypełnił się wyjątkową, kobiecą energią. Tego wieczora  zebrani  goście mogli po raz pierwszy usłyszeć na żywo klimatyczny utwór w wykonaniu zespołu The Dumplings. Element scenografii tworzyła wystawa fotografii z sesji z udziałem bohaterek i ambasadorek kampanii.  Na imprezie został zaprezentowany  teledysk, stanowiący dopełnienie muzycznej aktywacji i podkreślający znaczenie hasła Do You. Wśród gości nie zabrakło silnych, niezależnych kobiet, które to gdzie są dzisiaj zawdzięczają swojemu uporowi w dążeniu do celu.  

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij