[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
  • Women's Health

  • Promocje

  • Info

  • PUMA w wyjątkowej muzycznej aktywacji DO YOU inspiruje kobiety do robienia rzeczy tylko dla siebie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

PUMA w wyjątkowej muzycznej aktywacji DO YOU inspiruje kobiety do robienia rzeczy tylko dla siebie

DO YOU, to przesłanie dla wszystkich silnych i niezależnych kobiet – których nie brakuje wśród nas. DO YOU, to nie poddawanie się regułom i narzuconym normom. To znalezienie własnej drogi i robienie rzeczy dla siebie.

puma do you mat. prasowe

Kiedy w ramach jednej akcji łączy się siła sportowej marki i nietuzinkowe kobiece postaci, to musi z tego wyniknąć naprawdę wyjątkowy projekt. I taka dokładnie jest najnowsza kampania PUMA Do You. Energetyczna muzyka, intrygujący teledysk i przesłanie, które inspiruje kobiety na całym świecie do walki o realizację własnych celów i działania na własnych zasadach.

Justyna Święs i Mary Komasa – to dwie kobiety, których nikomu nie trzeba przedstawiać. To nie tylko magnetyczne postaci, ale też sceniczne osobowości, które swoim wizerunkiem oraz głosem docierającym do wielu dziewczyn przekazują, że kobiecość to siła, a każda z nas ma prawo robić rzeczy tylko dla siebie, bez oglądania się na innych.

REKLAMA

Jako idealne ambasadorki idei Do You zostały zaproszone do kampanii w ramach, której The Dumplings i Mary nagrali wspólny utwór Jestem Kobietą, oddający hołd sile kobiet i nieustępliwości w dążeniu do celu.
Dopełnieniem utworu jest teledysk, którego autorem jest Piotr Matejkowski, za zdjęcia odpowiedzialny jest Mikołaj Syguda. Jego bohaterkami zostały dwie z pozoru zwykłe dziewczyny,  Ania Bielawska i Dominika Zatorska, które ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów i odwagę w realizacji marzeń są przykładem filozofii Do You. Prawdziwe dziewczyny, które każdego dnia robią rzeczy dla siebie.  
Wystąpiły one także w sesji, której autorem jest Paweł Fabjański – odbyła się ona w przestrzeniach szatni, która zarówno podkreśliła sportowy charakter marki  jak i metaforyczne zobrazowała spotkanie różnych bohaterek kampanii.

Kolejnym elementem kampanii Do You, który podkreśla odwagę i niezależność kobiet, jest specjalnie zaprojektowany t-shirt. Hasło Do You stworzone przez projektantkę graficzną Zuzannę Rogatty, które widnieje na przodzie jest odwrócone lustrzanie, tak by jego przesłanie można było odczytać jedynie patrząc na siebie w lustrze. Bo jacy jesteśmy, tak naprawdę wiemy tylko my sami.

Kulminacyjnym momentem aktywacji był event, który odbył się 26 lipca -  w tym dniu dach warszawskiej Astorii wypełnił się wyjątkową, kobiecą energią. Tego wieczora  zebrani  goście mogli po raz pierwszy usłyszeć na żywo klimatyczny utwór w wykonaniu zespołu The Dumplings. Element scenografii tworzyła wystawa fotografii z sesji z udziałem bohaterek i ambasadorek kampanii.  Na imprezie został zaprezentowany  teledysk, stanowiący dopełnienie muzycznej aktywacji i podkreślający znaczenie hasła Do You. Wśród gości nie zabrakło silnych, niezależnych kobiet, które to gdzie są dzisiaj zawdzięczają swojemu uporowi w dążeniu do celu.  

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij