[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.9

Numer specjalny WH już w kioskach!

Ponad 250 stron wypełnionych skutecznymi patentami, sprawdzonymi rozwiązaniami i najlepszymi planami treningowymi oraz dietetycznymi – oto pierwsza książka WH „Bądź piękna nago”. Najwyższa pora, żebyś spojrzała na swoje ciało z życzliwością! Wskazówek, jak to zrobić, szukaj w kioskach!

okładka, numer specjalny

Jak pokazują wyniki ankiety przeprowadzonej na naszej stronie internetowej, aż 79% kobiet ma jakieś zastrzeżenia co do swojego wyglądu, do tego stopnia, że nawet nie lubimy się oglądać nago w lustrze. Chcemy zmienić takie nastawienie, bo żeby być piękną, musisz przede wszystkim polubić swoje ciało!

Stąd pomysł na pierwszą książkę WH – „Bądź piękna nago”. Oto szczegółowo rozpisany plan na następne sześć tygodni, obejmujący dietę (pięć porcji dziennie, ale naprawdę smacznych) i kompletny trening. A oprócz tego porady, jak wyglądać lepiej, a przede wszystkim, jak zacząć myśleć o sobie lepiej.

Książka będzie dostępna od 12 maja w kioskach i salonach prasowych w całej Polsce. Cena numeru specjalnego wynosi 19,90 zł.

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

Rozdział 1

Stań się lepszą wersją siebie: Zobacz, co zmieni się w Twoim życiu na lepsze, jeżeli zdecydujesz się podjąć nasze wyzwanie.

Tym razem się uda: Kształtowanie złych i dobrych nawyków przebiega mniej więcej w ten sam sposób. Zobacz, jak szkodliwe nawyki zastąpić dobrymi.

Czy lubisz swoje ciało? Zaczynamy od zmiany nastawienie do własnego ciała. Krótki kurs lubienia siebie.

6 sposobów, aby poczuć się bardziej sexy: Jak obudzić w sobie zmysłową radość. Kiedy ostatni raz spałaś nago?

Rozdział 2

Zmień myślenie o diecie: Nauczmy się koncentrować na tym, co możemy jeść, a nie na tym, czego nie możemy lub nie powinnyśmy. Na tym w końcu polega radość życia.

18 produktów, które dodadzą ci urody: Dobra dieta powinna być różnorodna. Zobacz, czego nie może w niej zabraknąć.

Zawsze syta: Jesteśmy przeciwne głodowaniu. Zobacz, jak wyjaśnić organizmowi, że już się najadłaś.

Smaki świata: Oto lista niskokalorycznych dodatków, przypraw i dipów, z którymi najprostsza sałata będzie smakować bosko.

2 dni oczyszczania: Zanim podejmiesz naszą 6-tygodniową dietę, przygotuj się do niej z naszym dwudniowym planem oczyszczającym.

Menu na 6 tygodni: 42 dni po 5 posiłków dziennie, z możliwością lekkich modyfikacji i eksperymentów. Staraj się jednak utrzymywać proporcje składników.

Soki życia: Oto 10 najzdrowszych soków. Pod warunkiem że zrobisz je własnoręcznie.

Rozdział 3

Zasady treningu: Zanim przejdziemy do praktyki, przyda Ci się trochę teorii. Warto wiedzieć, czemu służą poszczególne elementy treningu.

Twój plan: Tłumaczymy, jak skonstruować grafik treningu.

Trening siłowy – Faza I: Wyjaśniamy zasady i pokazujemy ćwiczenia.

Postawa: Trening siłowy ma skutki uboczne. Jednym z nich jest radykalna poprawa postawy ciała. Będziesz wyglądać na wyższą i smuklejszą.

Pilates dla odmiany: To znakomity sposób na to, co w Twoim grafi ku wpisujesz jako „trening zastępczy”.

Siła spokoju: Joga nie tylko wpływa na sylwetkę, ale wzmacnia psychikę, dzięki czemu łatwiej wytrwasz przy swoich postanowieniach.

Trening siłowy – Faza II: Witaj na drugim etapie treningów.
16 sposobów jak wzmocnić motywację do ćwiczeń: I nie odpuszczać, nawet jeśli masz słabszy dzień.

Rozdział 4

Przed lustrem: Zabiegi kosmetyczne, dzięki którym tym chętniej pokażesz swoje nowe, wyrzeźbione ciało na plaży.
Zestaw do ćwiczeń: Stroje i gadżety, dzięki którym poczujesz się świetnie w trakcie ćwiczeń.

Rozdział 5

Wskocz na wyższy poziom: Twoje mięśnie się wzmocniły i zarysowały pod skórą, wysmukliłaś sylwetkę i poprawiłaś postawę. Przez następne tygodnie będziemy pracować nad detalami.

Bye, bye, jo-jo: Tyle się napracowałaś i chcesz, żeby efekty ćwiczeń i diety się utrwaliły? Zobacz, jak sobie pomóc.

Trening siłowy – Faza III: To etap dla zaawansowanych. Ale jeżeli nie oszukiwałaś na poprzednich etapach. dasz radę.

Pamięć Twoich mięśni: To dzięki niej możesz szybko wrócić do formy nawet po dłuższej przerwie w ćwiczeniach.

Płaski brzuch, szczupła talia: To najtrudniejszy do zdyscyplinowania obszar naszego ciała. Ale istotny, bo mocne mięśnie brzucha są istotne z wielu względów.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha: Tylko cztery ćwiczenia, ale za to bardzo skuteczne.

Jedz i chudnij: Co jeść, żeby mieć płaski brzuch.

Piękne piersi: Co możesz dla nich zrobić za pomocą ćwiczeń.

Zgrabne nogi i pupa: Trening, dzięki któremu Twoje pośladki i uda wreszcie będą w pożądanym kształcie i rozmiarze.

Cellulit. Decydujące starcie: Wszystkie znane kosmetologii i dermatologii sposoby na naszego wroga.

Piękne ramiona: To często zaniedbywana przez kobiety część ciała. A dzięki pięknie wyrzeźbionym ramionom nasza figura może wreszcie osiągnąć wymarzony kształt klepsydry.

WH

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij