„Nowy PEUGEOT 308 debiutuje na polskim rynku. To bardzo ważne wydarzenie dla marki, która wprowadza do swojej oferty niezwykle atrakcyjny model, wyróżniający się stylem, najnowocześniejszymi technologiami i kolejną generacją innowacyjnej koncepcji stanowiska kierowcy: PEUGEOT i-Cockpit® - wizytówki marki Nowy PEUGEOT 308 wpisuje się również w konsekwentnie realizowaną strategię „Power of choice”, oferując klientom alternatywę przy wyborze układu napędowego bez konieczności pójścia na jakikolwiek kompromis jeśli chodzi o walory wymarzonego samochodu. Premiera nowego PEUGEOT 308 zbiega się w czasie z objęciem przeze mnie sterów marki PEUGEOT w Polsce – jestem przekonany, że poszerzenie portfolio o ten wyjątkowy model, który ma szansę zyskać uznanie polskich klientów, pomoże marce w umocnieniu swojej pozycji na polskim rynku.” Alessandro Renda, dyrektor marki PEUGEOT w Polsce
Nowy model uwodzi atrakcyjną stylistyką wysokiej klasy, a na jego masce po raz pierwszy pojawia się nowe logo marki. Optymalizacja całości konstrukcji pozwoliła powiększyć wnętrze, a jednocześnie okazała się korzystna dla dynamiki. Powstał samochód o mocnej tożsamości.
Pod względem technologii nowy PEUGEOT 308 jest wyposażony w wiele systemów wspomagania prowadzenia najnowszej generacji. Pojawia się również nowa wersja PEUGEOT i-Cockpit® z wbudowanym intuicyjnym i nowoczesnym systemem multimedialnym i-Connect® Advanced z dostępem do Internetu.
Nowy PEUGEOT 308 wyróżnia się efektywnością i doskonałymi parametrami aerodynamicznymi. Zgodnie z filozofią Power of Choice jest dostępny z napędem hybrydowym plug-in oraz silnikami spalinowymi, zarówno benzynowymi jak i wysokoprężnymi.