[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Nowa kolekcja Bell HYPOAllergenic

3 października odbyła się konferencja prasowa Bell Hypoallergenic. Spotkanie było poświęcone przedstawieniu nowego kierunku rozwoju marki, dla której priorytetem jest, aby tworzyć nie tylko pierwszorzędnej jakości produkty hypoalergiczne, ale także wegańskie, przyjazne środowisku i podkreślające naturalne piękno kobiet.

Gwiazdą konferencji była ambasadorka linii BELL HYPOAllergenic - Marcelina Zawadzka

Tak definiowane piękno stało się jednym z motywów przewodnich spotkania, a jego gwiazdą była Marcelina Zawadzka, ambasadorka marki i współtwórczyni kolekcji Bell HYPOAllergenic by Marcelina. Ona jest też bohaterką filmu, który przedstawia najnowszą wizję marki.

Silna, wrażliwa, naturalnie piękna. Pełna wewnętrznej harmonii i akceptacji tego, jaka jest. Bo przecież jest idealna, gdy jest sobą. Oto #HypoGirl! Aby przedstawić koncepcję kosmetyków, które współgrają z naturalnym pięknem kobiet, nie przytłaczają wyjątkowej urody każdej z nas, a jedynie dodają blasku, przywołano porównanie do czterech żywiołów. Woda to transparentny, prawie niewidoczny make-up, który zwraca uwagę na subtelną stronę kobiecej natury. Powietrze to np. trochę ulotnego różu, eteryczność i wdzięk. Ziemia to stonowane połączenia odcieni beżu i brązu – wrażliwość i elegancja. Ale czasem jest w nas ogień i wtedy sięgamy po soczystą pomadkę! Bell HYPOAllergenic proponuje swoje produkty z głębokim przekonaniem, że urok kobiet oraz ich żywiołowe piękno pochodzi z serca i umysłu. Dlatego makijaż może być minimalistyczny.

Dla Bell HYPOAllergenic istotne jest, ale był on w pełni bezpieczny dla skóry, również dla problematycznej i wrażliwej. Dlatego od samego początku wizytówką marki jest jakość. Linia Bell HYPOAllergenic to wysokiej jakości produkty hypoalergiczne i wegańskie, a także przyjazne środowisku. Tworzone przez kobiety dla kobiet w każdym wieku, które są świadome potrzeb swojej skóry i zwracają uwagę na skład kosmetyków.

Spotkanie stało się też okazją do zaprezentowania jesiennej premiery marki. Kolekcja Marceliny Zawadzkiej została powiększona o puder rozświetlający w dwóch odcieniach, beżowym i różowym. Cała linia produktów Bell HYPOAllergenic by Marcelina to zachęta, byśmy odkrywały wszystkie aspekty urody i osobowości. Makijaż to tylko środek do wyrażania siebie. Przyjemność płynąca z zachwycania pięknem, które mamy w sobie – cokolwiek robimy, o każdej porze dnia. Niezależnie od typu urody. Dlatego do każdego z żywiołów w makijażu Bell Hypoallergenic jest przypisany efekt glow. Marka stawia na zdrowo wyglądającą świetlistą skórę, ponieważ make-up Bell Hypoallergenic zwraca uwagę na blask, jest w nas. Może kamuflować drobne niedoskonałości, ale nie ukrywa prawdziwej natury kobiety.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij