[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu

Reebok w ramach nowej kampanii Be More Human mówi o przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym. Jej twarzą jest Joanna Jędrzejczyk, Mistrzyni Świata UFC, która wielokrotnie opuszczała swoją strefę komfortu, dzięki czemu osiągnęła mistrzostwo w sztukach walki oraz stała się źródłem inspiracji dla innych.

reebok

Inauguracją nowej odsłony kampanii Be More Human był trening dla 120 osób w czterech dyscyplinach sportowych, który odbył się 17 stycznia w Warszawie, w kultowym miejscu PIN UP Studio, pod czujnym okiem trenerów: Bartka Lipki - CrossFit, Andrzeja Bogdała - Running, Karoliny Erdmann - Jogi oraz Natalii Gołębiewskiej-Litwiniuk - Dance i przy gorącym dopingu ambasadorki marki - Joanny Jędrzejczyk. Uczestnicy zostali podzieleni na 4 grupy i przypisani do swoich dyscyplin sportowych. Na miejscu okazało się jednak, że trening, który faktycznie odbędą, będzie spoza ich specjalizacji. W ten sposób sami doświadczyli, jak to jest przekraczać własne granice, mierząc się z dyscyplinami, które znajdują się poza ich strefą komfortu.

„Be More Human” to wezwanie do działania. Wezwanie do życia, ale życia z całych sił. To przekonanie, że sport wydobywa z ludzi to, co najlepsze - ambicję, zaciętość i zdolność do poświęceń, a wychodzenie ze strefy komfortu sprawia, że stają się jeszcze lepszą wersją siebie. Odciski, otarcia, blizny i pościerane podeszwy to jedynie powód do dumy. I o tym właśnie opowiada nowy spot Be More Human „Hands”. O zwykłych ludziach, którzy na swoich dłoniach mają wypisane historie życia.

REKLAMA

źródło: materiały prasowe nadesłane przez producenta

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij