Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
  • Women's Health

  • Promocje

  • Info

  • L'Oréal Paris honoruje rolę kobiet w świecie kina podczas 71. edycji Festiwalu Filmowego w Cannes

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

L'Oréal Paris honoruje rolę kobiet w świecie kina podczas 71. edycji Festiwalu Filmowego w Cannes

8 maja rozpoczyna się wielkie święto kina – 71 Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes z udziałem największych gwiazd i osobowości dużego ekranu. W Cannes nie zabraknie marki L'Oréal Paris, która od 21 lat pełni zaszczytną rolę oficjalnego Kreatora Makijażu Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Tegoroczny Festiwal i towarzyszący mu kontekst kobiecy, to także moment, w którym marka L'Oréal Polska w sposób szczególny będzie czerpać ze swojego kultowego sloganu: „Ponieważ każda z nas jest tego warta”.

L'oreal Cannes mat. prasowe

21 lat pasji kina L'Oréal Paris

L’Oréal Paris miał swoją premierę na Festiwalu Filmowym w Cannes w 1997 roku. Od tego momentu marka, dbając o makijaż gwiazd, gra swoją rolę perfekcyjnie i z wielkim zaangażowaniem. Od 21 lat L'Oréal Paris pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu Festiwalu. Dzięki ambasadorom, ekspertom i wyjątkowym produktom, każdego roku w nowej odsłonie piękno spotyka się w Cannes ze sztuką.

Związek L’Oréal Paris z kinematografią ma znacznie szerszy, wieloletni wymiar. Marka obecna jest na wszystkich prestiżowych filmowych wydarzeniach, takich jak festiwal w Wenecji, ceremonia wręczenia Oscarów, festiwal w Berlinie czy w Toronto. Od 1998 roku L’Oréal Paris jest też członkiem założycielem Cinéfondation, fundacji wspierającej nowe pokolenie filmowców.

Rok 2018 – rokiem Kobiet

Przewodniczącą jury 71. Festiwalu Filmowego w Cannes została aktorka Cate Blanchett. Dopiero po raz 12. w historii imprezy, tę funkcję będzie pełniła kobieta.

„Rola kobiet w świecie kinematografii podlega obecnie zmianom większym niż kiedykolwiek przedtem. Obecna 71. edycja Festiwalu Filmowego w Cannes nie może być dla L’Oréal Paris taka sama jak poprzednie. Dlatego też pierwszy raz w historii stworzyliśmy Worth It Show: talk-show odbywający się na kultowej plaży Martinez Beach, oddający głos kobietom, które współtworzą Festiwal. Przedsięwzięcie inspirowane jest ikonicznym sloganem, leżącym w DNA naszej marki: Ponieważ każda z nas jest tego warta”. – powiedziała Monika Masewicz, Dyrektor Marketingu MakeUp, L'Oréal Polska.

Podczas najbardziej wpływowego Festiwalu Filmowego na świecie, co noc każdy będzie mógł uczestniczyć w prowadzonym na żywo show, aby odkryć nieznane dotąd historie Gwiazd, ich przeżycia związane z kinem oraz rolą jaką pełnią w temacie równouprawnienia kobiet. Zdradzać będą również sekrety ich urody i pielęgnacji. Worth It Show stanowić będzie przestrzeń publiczną pozwalającą odsłonić niepowtarzalne kobiece osobowości.

Zaangażowanie wyjątkowych ambasadorek L'Oréal Paris

L'Oréal Paris od lat inspiruje kobiety na całym świecie, udowadniając, że prawdziwe piękno kryje się w spełnieniu, szczęściu oraz pasji. Do grona światowych ambasadorek L’Oréal Paris, dwa lata temu dołączyła Grażyna Torbicka. Wybitna dziennikarka, ikona polskiej sceny filmowej i kulturalnej, która od ponad dwudziestu lat obecna jest na Festiwalu Filmowym z racji swojej profesji, a od trzech – jako Ambasadorka L'Oréal Paris.

W tym roku Grażyna Torbicka roku po raz pierwszy będzie reprezentować markę także jako Ambasadorka kategorii make-up. Wszystko to za sprawą rozszerzonego w marcu 2018 r. kontraktu, który do tej pory obejmował promocję produktów do pielęgnacji twarzy oraz koloryzację włosów.

„To wielka radość, że w tym szczególnym momencie, nasz kraj na festiwalu w Cannes, reprezentuje kobieta, która ma w sobie tak wielką elegancję, wiedzę, mądrość i charyzmę, by inspirować nas wszystkie.” – podkreśla Katarzyna Chaber-Osińska, Dyrektor Komunikacji CPD, L'Oréal Polska.

W tym roku na czerwonym dywanie Grażynie Torbickiej będą towarzyszyć specjalne wysłanniczki L'Oréal Paris – kobiety, które poprzez swoje media społecznościowe, pomogą zaangażować w to wyjątkowe wydarzenie najmłodsze pokolenia Polek. Obie utalentowane, silne, niezależne, realizujące swoje pasje. Jessica Mercedes, jedna z najlepszych i najbardziej docenionych na świecie polskich blogerek oraz Julia Wieniawa, aktorka i artystka – wokalistka, reprezentantka pokolenia niezwykle ambitnych młodych kobiet, do tej pory związana z marką L’Oréal Paris jako Ambasadorka koloryzacji Casting Creme Gloss.

Wyjście polskiej delegacji na czerwony dywan zaplanowane jest na wieczór 10 maja.

Ponad 20 lat w roli Oficjalnego Kreatora Makijażu na Festiwalu w Cannes oraz misja demokratyzacji piękna

L’Oréal Paris nieustannie zaprasza na Festiwal największe międzynarodowe gwiazdy wizażu, stylistów włosów oraz artystów make-upu, aby rozświetlić Bulwar La Croisette.

W apartamencie L'Oréal Paris, na 7 piętrze hotelu Martinez, zespół profesjonalnych wizażystów kierowany przez Val Garland, nowej MakeUp Artist L'Oréal Paris, pracował będzie nad wizerunkiem światowych gwiazd, w tym międzynarodowych Ambasadorek marki, takich jak Julianne Moore, Andie MacDowell, Blake Lively, Eva Longoria, Jane Fonda, Helen Mirren, Aishwarya Rai czy Doutzen Kroes.

Kino i makijaż spotkają się na tegorocznym Festiwalu w Cannes za sprawą marki także w ramach L’Oréal Paris Studios. Ta wielka, nadmorska platforma poświęcona będzie nie tylko wieczornym spotkaniom Worth It show, ale również L’Oréal Paris Beauty Bar, oferującym warsztaty makijażowe dla wszystkich. Naprzeciwko hotelu Martinez L’Oréal Paris rozwinie czerwony dywan dla wszystkich kobiet poszukujących porad i wskazówek w zakresie pielęgnacji urody – na każdą konsumentkę czekać będzie specjalista od makijażu oraz nowości produktowe od marki.

„W tym roku, jak w żadnym poprzednim, każdy jest zaproszony, by świętować siłę kobiet oraz różnorodnego piękna. Nasze hasło „ ponieważ jesteś tego warta”, które na przestrzeni dziesięcioleci towarzyszy wszystkim kampaniom marki, wciąż pozostaje bardzo aktualne społecznie – podsumowuje Monika Masewicz, Dyrektor Marketingu MakeUp, L'Oréal Polska.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij