[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
  • Women's Health

  • Promocje

  • Info

  • Konferencja prasowa Head & Shoulders – prezentacja dwóch nowych linii produktów z Anią i Robertem Lewandowskimi

REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.0

Konferencja prasowa Head & Shoulders – prezentacja dwóch nowych linii produktów z Anią i Robertem Lewandowskimi

28 maja w Warszawie odbyła się konferencja prasowa Head & Shoulders, na której zostały zaprezentowane dwie linie kosmetyków dla niej oraz dla niego. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli ambasadorzy marki – Anna Lewandowska i Rober Lewandowski.

head&shoulders mat. prasowe

Head & Shoulders na poniedziałkowej konferencji prasowej zaprezentowała dwie linie produktów, które pozwolą cieszyć się pięknymi, zdrowymi i nawilżonymi włosami.

Prezentacja nowych linii produktów Head & Shoulders

Linia dla kobiet Head & Shoulders Suprême łączy pielęgnację skóry głowy i włosów od nasady aż po same końce, dzięki czemu kobiety mogą mieć wszystko – bezkonkurencyjną ochronę przeciwłupieżową, pięknie odżywione włosy i zdrową, zadbaną skórę głowy. Nowa formuła produktu została wzbogacona o olejek arganowy, uznawany za nawilżający i odżywczy środek, który zbawiennie wpływa na skórę głowy i włosy.

REKLAMA

Produkty z innowacyjnej linii dla mężczyzn Head & Shoulders Men Ultra łączą w sobie innowacyjną formułę przeciwłupieżową z wyjątkowymi składnikami, takimi jak węgiel, kofeina, owoc yuzu, nuty drzewa sandałowego, żeń-szeń. Zostały one specjalnie zaprojektowane dla mężczyzn pragnących mieć mocne włosy, które w dodatku świetnie pachną.

Premiera nowej linii przypada na rok największego światowego turnieju piłkarskiego. W tym czasie zespół Head & Shoulders rozpoczyna nową kampanię #JUSTWATCHME – nawiązując do piłki nożnej, jako sportu zrzeszającego odważnych i pewnych siebie graczy, którzy mogą wyrażać siebie poprzez fryzury, dzięki zadbanej skórze głowy, do 100% wolnej od łupieżu.

Ambasadorzy marki

Nowe produkty marki Head & Shoulders na konferencji zaprezentowali ambasadorzy – Ania i Robert Lewandowscy, którzy byli gwiazdami konferencji prasowej, na której oboje wystąpili w niebiesko-granatowych stylizacjach, mocno nawiązującymi do kolorystyki marki. Fryzura Ani, którą był warkoczyk przeplatany granatową wstążką, również nie była przypadkowa. W trakcie konferencji odbył się autorski pokaz fryzur marki Head & Shoulders, na którym został pokazany nowy trend – warkocz w nowoczesnym wydaniu.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij