[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Kobiety z żelaza są na wagę złota, czyli o damskim obliczu triathlonu

Dzięki wspólnej inicjatywie Super League Triathlon Poznań oraz i-sport powstał pierwszy na świecie projekt dedykowany kobietom w triathlonie - „Kobiety na wagę złota nakręca LIV". Triathlon to sport różnorodny, wymagający dyscypliny, nieprzewidywalny – tak jak codzienne życie większości kobiet. Nic dziwnego, że coraz więcej z nich decyduje się spróbować swoich sił w triathlonie. W dzisiejszych czasach kobiety są silne, odważne, ambitne i wytrwale dążą do swoich celów, nawet tych, które wydają się trudne do osiągnięcia.

kobiety z żelaza mat. prasowe

W ramach projektu uruchomione zostały fanpage (www.facebook.com/isportwoman) oraz grupa na portalu Facebook. Kobiety mogą stamtąd czerpać wiedzę, wymieniać się doświadczeniami, chwalić się sukcesami oraz nawzajem wspierać się i motywować. Dzięki temu uczestniczki mają do kogo zwrócić się w ciężkich chwilach i mogą uzyskać fachową pomoc w kwestiach treningu oraz motywacyjnego kopa od innych aktywnych kobiet. Oprócz tego, każda z Pań może mieć do dyspozycji własnego trenera on-line, który odpowie na pytania dotyczące przygotowań i ułoży odpowiedni plan treningowy.

Finał akcji odbędzie się 1 lipca podczas Super League Triathlon Poznań, gdzie na dystansie ¼ wystartuje ZŁOTA FALA kobiet. Jest to zwieńczenie całego projektu i ma na stałe wpisać się do kalendarza wszystkich polskich triathlonistek. W ramach Festiwalu Triathlonu w Poznaniu rozegrany zostanie również Semilac Women Run – bieg na dystansie 5,4 km tylko dla kobiet.

W projekt zaangażowała się również popularna marka modowa Bizuu, która zaprojektowała specjalne koszulki, torebki i rękawki sportowe na potrzeby akcji.

Więcej informacji na stronie: www.superleaguepoznan.com/pl/zlota-fala-kobiet/

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij