Każdy biegacz ma swój powód. Jaki jest Twój? – nowa kampania biegowa New Balance

New Balance wystartował z kampanią „Każdy biegacz ma swój powód”, której celem jest obalenie wszelkich mitów dotyczących postrzegania siebie i innych jako biegacza. Marka udowadnia, że każdy jest biegaczem, choć nie każdy jeszcze o tym wie.

Kampania New Balance Materiały prasowe

Najnowsza kampania New Balance powstała, aby uczcić każdego biegacza i poznać powody, dla których biega. Niezależnie od tego, czy truchta od niedawna dla przyjemności, trenuje do kolejnego maratonu, czy tylko pędzi spóźniony do pracy albo goni niesfornego psa na spacerze.

REKLAMA

Marka przygotowała stronę, na której można poznać historie kilku osób, które nie do końca mogły zdawać sobie sprawę z tego, że są biegaczami. Charles goni za dostawcą jedzenia, Max to śpioch, który próbuje złapać autobus, Alicia biegnie wyrzucić śmieci, a Rachel zamiast wyprowadzać psa biega za nim. W ten sposób New Balance pokazuje jak wielu z nas jest sportowcami, często przez przypadek. Zachęca też do odkrycia w sobie wewnętrznego biegacza i podzielenie się powodem, dla którego nogi zaczynają szybciej pracować. 

W New Balance wierzymy, że bieganie jest dla każdego. Chcemy obalić wszelkie stereotypy i mity dotyczące ludzi, którzy sami nie określają się biegaczami. Dla nas, jeśli biegasz z jakiegokolwiek powodu, jesteś biegaczem i częścią społeczności.
W pełni doceniamy i rozumiemy każdy powód do biegania, jakikolwiek by on nie był.

–  tłumaczy założenia kampanii Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance.

REKLAMA