Celem działania było zwiększenie świadomości nt. roli mięsa w codziennej diecie. Mówiono o pochodzeniu mięsa i podkreślano potrzebę wsparcia polskich producentów i hodowców. Prezes Zarządu Związku Polskie Mięso Witold Choińskimówi o kampanii:
Merytoryczna dyskusja na temat walorów odżywczych mięsa, jego certyfikowanej jakości, roli w budowaniu zrównoważonej diety to nasz wkład w debatę, która toczy się w wielu polskich domach. Podkreślamy nie tylko istotny udział branży mięsnej w rozwój ekonomiczny i technologiczny polskiego rolnictwa, ale również jej wpływ na podnoszenie szeroko pojętych standardów biznesowych.
Hasło IV edycji kampanii Związku Polskiego Mięso: „Pewne jest jedno. Polskie Mięso. Zawsze w dobrym towarzystwie”to nawiązanie do tradycji i bliskich, bez których spotkania przy stole tak nie cieszą. Dlatego ambasadorami kampanii zostali Gaja i Jakub Kuroniowie.
Za stronę merytoryczną odpowiadali cenieni eksperci - prof. Agnieszka Wierzbicka z warszawskiej SGGW i dietetyczka Dorota Osóbka. Do akcji zaproszono również kulinarni influencerzy: Anna Starmach, Grzegorz Zawierucha, Damian Kordas, Tomasz Strzelczyk, Piotr Ogiński.
W dobrym towarzystwie przy polskim drobiu i wieprzowinie spotykano się kilkanaście razy, między innymi w naukowej atmosferze SGGW w Warszawie oraz w mniej formalnych okolicznościach trasy foodtrucka ZPM.
Ostatnie kilka miesięcy były dla polskiego drobiu i wieprzowiny bardzo udane. Dawno nie było o nich tak głośno i rzeczowo. Slogan kampanii wybrzmiał i będzie przywoływany nieraz, gdy na stole brylować będzie polska wieprzowina, a polski drób zachwycać nas będzie „różnorodnością z polotem”.