Historia pisana czerwoną szminką

Jeśli jesteś smutna nałóż więcej szminki i atakuj - mawiała Coco Chanel. Marylin Monroe, Elizabeth Taylor kładły się z karminowo-czerwonymi ustami do łóżka by podkreślić, nawet we śnie, swój seksapil, a Kleopatra przy jej pomocy pozbywała się oponentów. Największy atrybut kobiecości. Był, jest i będzie na ustach kobiet całego świata.

loreal cannes materiały prasowe

Niezastąpiona, ponadczasowa, elegancka. To trzy przymiotniki, w których zamyka się cała kwintesencja, czerwonej szminki. Choć tak niepozorna, była niemym świadkiem historii. Obecna przy narodzinach emancypacji kobiet, pomagała tworzyć wielkie kosmetyczne imperia. Ten mały, drobny akcent sprawił, że aktorki srebrnego ekranu stały się obiektem zachwytu i pożądania, a kobiety na całym świecie przy jej pomocy zrozumiały, że można przezwyciężyć każdą przeszkodę.

Ewolucja - Rewolucja

Nie ma jednego odcienia czerwieni, jest ich cały wachlarz tak jak typów kobiecej urody. Dlatego każda z nas może dopasować ją bezbłędnie do - odcienia skóry, wielkości ust, czy sytuacji. L’Oréal Paris, który od ponad 100 lat tworzy kosmetyki dla kobiet, wie jak ważną rolę odgrywa w życiu każdej z nas. Dlatego ponad 30 lat temu stworzył szminkę, która zrewolucjonizowała podejście do malowania ust. Szminka stała się tak popularna, że dziś co trzy sekundy na świecie sprzedaje się jedna sztuka.

Color Riche w gwiazdorskim wydaniu

W tym roku z okazji dwudziestej drugiej rocznicy współpracy marki L'Oréal Paris z Festiwalem Filmowym w Cannes powstała Kolekcja Cannes 2019 – pełna wyjątkowych produktów, które podkreślą piękno poprzez odpowiednią, kompleksową pielęgnację. Kosmetyki do makijażu – w tym kultowa szminka Color Riche, zostały zamknięte w efektownych, limitowanych opakowaniach, w intensywnym czerwonym kolorze. Nieprzypadkowo! Czerwień symbolizuje pasję, miłość i charyzmę. Takie właśnie są kobiety L'Oréal Paris – silne, odważne i jednocześnie wrażliwe, a produkty z Kolekcji Cannes 2019 mają to podkreślić.

Czerwona szminka zmienia nie tylko wygląd, ale i zachowanie, dodaje odwagi, uczy kobiecości. Marka L'Oréal Paris wspiera kobiety w ich dążeniu do samorealizacji na ich własnych zasadach. Poczucie pewności siebie, odwaga to główne atrybuty nowoczesnej kobiety. Dlatego też czerwona szminka od L'Oréal Paris jest jednym z kluczowych produktów w ramach kampanii #KOBIETYWROLIGLOWNEJ. Nieważne, czy nosi ją gwiazda na Festiwalu Filmowym w Cannes, przebojowa bizneswoman, czy spełniona choć zapracowana matka - wystarczy jedno pociągnięcie ulubionym kolorem i… możesz pisać własną, niepowtarzalną historię!

REKLAMA