[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

#DOYOU? [Wyjątkowy event Fit-Balet inspirowany kolekcją PUMA Swan Pack]

PUMA ponownie inspiruje kobiety na całym świecie i chce, aby w tym sezonie pozostały sobą. Nowa kampania marki “DO YOU”, powstała we współpracy z tancerzami szkoły New York City Ballet, a to za sprawą kolekcji treningowej – PUMA Swan Pack.

Puma

Inspiracją dla kolekcji jest przede wszystkim wolność w wyrażaniu siebie, połączona z siłą ducha sportowego i wdziękiem baletu. Kolekcja ta łączy sportową wytrwałość i styl treningowy PUMY. Motywem przewodnim PUMA Swan Pack są łabędzie pióra, nadrukowane na czarne i białe materiały.

Kampania “DO YOU”, która wystartowała w sierpniu 2016 roku, promuje silne, zdecydowane kobiety z różnych sfer, z których każda mówi o odwadze i pewności siebie. Kampania skupia się na zachęcaniu kobiet, aby zawsze były pewne swojej wartości, skupiały się na swoich zaletach i mocnych stronach oraz mocno stąpały po ziemi.

Twarzą kampanii Swan Pack została Kylie Jenner. Dodatkowo kolekcję promują także Mimi Staker i Olivia Boisson, związane z New York City Ballet. Sfotografowano je w teatrze Davida. H. Kocha w Lincoln Center, ubrane w stroje z kolekcji Swan Pack.

16 marca, w nowej przestrzeni klubu OH LaLa PUMA zorganizowała specjalne treningi Fit Balet inspirowane kolekcją Swan Pack do muzyki na żywo z udziałem fortepianu.Pod okiem trenerki Eweliny Kruk zaproszone dziennikarki, influencerki i profesjonalne trenerki miały okazję przekonać się czym faktycznie jest Fit Balet. Wśród dziewczyn biorących udział w treningu znalazły się m.in. Karolina Gilon, Pani Ekscelencja i modelka Maddie Kulicka.

Trening Fit Balet to połączenie pilatesu, barre au sol, jogi i stretchingu, lecz jego podstawę stanowi taniec klasyczny w uproszczonej wersji. Całość odbywa się przy akompaniamencie odpowiednio dobranej muzyki klasycznej. Zajęcia maja na celu wysmuklenie sylwetki, nadanie ruchom gracji, ale też pozwalają na odprężenie po ciężkim dniu pracy.

Kolekcja Swan Pack składa się z wygodnych legginsów, koszulek i biustonoszy. Hitem jest czarne body z długimi nogawkami, wykonane z wysokiej jakości materiału pochłaniającego wilgoć, z dodatkiem jedwabnej siatki i dodatkowym wzmocnieniem wewnątrz biustonosza.

W kolekcji znajduje się też model buta PUMA Fierce Strap Swan. Smukły but, bez sznurowadeł, z wygodnym wnętrzem i elastyczną podeszwą, umożliwia dynamiczny trening. Model dostępny jest w kolorze białym i czarnym, z łabędzimi motywami i opalizującymi detalami.

W skład kolekcji wchodzi również Swan Cape, czyli miękka, czarna peleryna
z motywami łabędzich piór. Modna wariacja na klasyczny temat wykończona jest kapturem, który tworzy tajemniczy efekt.

Kolekcja Swan Pack, na sezon wiosna/lato 2017 jest dostępna od lutego 2017 roku w salonach firmowych PUMA, na PUMA.com oraz w ekskluzywnych sklepach lifestylowych na całym świecie.

źródło: materiały prasowe nadesłane przez producenta

Puma
Puma

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij