[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Ciekawostki finessowe WH: 11/2015

O której godzinie najlepiej wykonywać trening? Jaka temperatura sprzyja biciu życiowych rekordów? Czy podczas ciąży powinnyśmy zrezygnować z ćwiczeń? Oto kolejna garść ciekawostek dotyczących fitnessu.

hiit fot. shutterstock.com

Kiedy trenować

Każda chwila jest dobra na trening, ale dla kondycji serca najlepszy jest wieczór. Może to być wieczór na siłowni (wypróbuj nasz trening siłowy), bo między 17 a 19 mięśnie mają najwięcej mocy. Dla rannych ptaszków: joga lub długi spokojny bieg (wtedy temperatura ciała jest niższa, organizm wolniej się przegrzewa i męczy).

Około południa osiągasz szczyt skupienia i precyzji, więc na partię tenisa najlepiej umów się przed obiadem.

trening fot. shutterstock.com

Pogoda dla biegaczek

Analiza wyników uzyskanych przez najlepsze biegaczki na dystansie maratonu wykazała, że 11°C to idealna temperatura do bicia rekordów życiowych. Jeśli prognozowałaś, że jesienna słota zwolni Cię z treningów, to sorry – nastała pogoda dla biegaczek.

ciąża fot. shutterstock.com

Trenuj za dwoje

Koniec zwalania całej winy na geny i sklepiki szkolne. Naukowcy ogłosili na łamach „New Scientist”, że dzieci aktywnych w ciąży mam mają mniejsze ryzyko rozwoju nadwagi. Jeżeli Twój lekarz nie widzi przeciwwskazań, nie rezygnuj po zajściu w ciążę z karnetu na fitness. Nie tylko w trosce o przyszłe wymiary potomka (i swoje).

Badania pokazują, że mamy, które w pierwszym trymestrze regularnie ćwiczyły z umiarkowaną intensywnością (5-7 w 10-stopniowej skali), rzadziej rodziły przedwcześnie, a ich dzieci przychodziły na świat silniejsze. Nie ma lekko, musisz świecić przykładem od samego początku. Przez kolejne 18 lat. 

WH 11/2015

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij