[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Ciekawoski fitnessowe WH: 05/2015

Jaki trening najlepiej wyrzeźbi zgrabną pupę? Dlaczego warto zacząć uprawiać jogę? Czy brzuszki faktycznie mają wpływ na obwód naszej talii i czy mogą wymodelować piękny, płaski brzuch? Na co powinnyśmy zwrócić uwagę zanim wsiądziemy na rower? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.

fitness fot. shutterstock.com

Ważne, jak zaczynasz trening

Masz dość płaskiej pupy i problemów z dopasowaniem dżinsów? Zacznij trening od przysiadów. Naukowcy z Rio De Janeiro Federal University odkryli, że najlepsze rezultaty uzyskasz na tych partiach ciała, od których zaczniesz swój trening.

Z czasem, gdy zmęczenie rośnie, trudniej zmobilizować mięśnie do maksymalnej pracy i utrzymać prawidłową technikę ćwiczeń. Dla jeszcze lepszych rezultatów zwolnij nieco swoje ruchy - gdy np. dźwigniesz hantle, opuszczaj je świadomie, a nie samą siłą grawitacji.

A jeżeli zależy Ci na metamorfozie całego ciała, sięgnij po aplikację WH „Bądź piękna nago”.

fitness fot. shutterstock.com

Zdrowe serce bez wysiłku

Masz pewnie bardziej widoczne (ech, te boczki) powody swoich treningów, ale nie zaszkodzi też pomyśleć o własnym sercu. Zwłaszcza że możesz o nie zadbać, nie ruszając się z miejsca, tzn. z maty.

Joga chroni przed chorobami serca w podobnym stopniu, jak bieganie czy jazda na rowerze. Wg badań to zbawienne działanie połączenia relaksu z ćwiczeniami. Poczuj jej siłę i przetestuj nasz zestaw ćwiczeń.

fot. Iulian Valentin 2015/shutterstock.com fot. Iulian Valentin 2015/shutterstock.com

Odsłoń płaski brzuch

Brzuszki wzmacniają i rzeźbią mięśnie, ale nie spalają tłuszczu. Na treningu zmuszaj do pracy jak najwięcej grup mięśniowych, bo wtedy przyspieszony metabolizm sprawi, że spalisz więcej kalorii, a brzuch stanie się płaski.

Na University of Illinois poddano chętnych ćwiczeniom mięśni brzucha 5 dni w tygodniu. Po 6 tygodniach nie zmniejszyło to obwodów ani ilości tłuszczu w talii badanych. Trening zwiększył tylko siłę ich mięśni. Zmniejsz ilość kalorii w diecie, dołącz kardio i... kupuj krótkie topy.  

rower fot. shutterstock.com

Ustaw siodełko

58% kolarzy ma bóle dolnego odcinka kręgosłupa. Aż 70% z nich ulgę przynosi poprawienie ustawienia siodełka. Zanim wsiądziesz na rower, upewnij się, że siodełko pasuje, zwłaszcza gdy pożyczałaś go młodszej siostrze.

WH 05/2015

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij