[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Ariana Grande nową ambasadorką Reebok

Marka Reebok ogłosiła dziś nawiązanie długoterminowej współpracy z międzynarodową gwiazdą oraz ikoną współczesnej kultury - Arianą Grande! Artystka weźmie udział w tworzeniu kolekcji marki Reebok skierowanych do nowego pokolenia trendsetterów. 

mat.prasowe Reebok

Ariana Grande jest ceniona na całym świecie nie tylko za swój talent i osiągnięcia muzyczne, ale również za wyjątkowy styl. Dzięki temu stała się głosem setek tysięcy osób, które każdego wieczoru zapełniają sale i stadiony na jej koncertach oraz śledzą jej życie w mediach społecznościowych.

Piosenkarka została nową, globalną ambasadorką marki Reebok, która tak jak ona nie boi się wyzwań, łącząc w swoich kolekcjach świat sportu ze światem mody.

Marka Reebok jako pierwsza w swojej branży postawiła kobiety i ich potrzeby na pierwszym miejscu, stając się pionierem ruchu fitness w latach 80. Do dziś Reebok inspiruje oraz zachęca kolejne pokolenia do stawania się najlepszą wersją siebie – począwszy od tego w co się ubierają, kończąc na ostatniej kropli potu wylanej na siłowni.

Ariana Grande to przede wszystkim wyjątkowa osobowość, pewna siebie i nieustraszona kobieta, która nie zmienia się, gdy gasną światła kamer. To właśnie jej szczera i autentyczna postawa skłoniły Reebok do wyboru artystki na ambasadorkę i współtwórczynię tego co, marka zaprezentuje w nadchodzącym roku.

„Tak jak Reebok, stanowczo popieram tych, którzy nie boją się wyrażać siebie, podkreślają swoją indywidualność i przekraczają granice swoich możliwości. Przesłanie marki zachęcające do bycia pewnym siebie oraz ciągłego samodoskonalenia jest zgodne z tym, jak sama staram się żyć. Jestem zaszczycona, że mogę być ambasadorką firmy, której misją jest inspirowanie ludzi do stawania się najlepszą wersją siebie” - powiedziała Ariana Grande.

Jesienno-zimowa kolekcja kobieca marki Reebok prezentowana przez Ariane Grande jest dostępna na stronie www.reebok.com.

Więcej o Reebok

Reebok International Ltd., z siedzibą w Canton w stanie Massachusetts, to czołowy światowy projektant, producent i dystrybutor obuwia, odzieży i sprzętu sportowego fitness.

Ta globalna marka jest pionierem na rynku sportowym i posiada bogatą historię w bieganiu, treningach i fitnessie. Reebok, poprzez rozwijanie produktów, technologii oraz programów treningowych, pomaga konsumentom wykorzystać ich sportowy potencjał oraz prowadzić zdrowy tryb życia.

Marka jest ze swoimi konsumentami gdziekolwiek są i w jakikolwiek sposób dbają o formę – bez względu na to, czy trenują bieganie, taniec, jogę czy aerobik. Reebok Classic wykorzystuje natomiast dziedzictwo biznesowe marki i reprezentuje ją na rynku łączącym tematykę sportowo-lifestyle’ową.

Jako przedsiębiorstwo zależne od Grupy Adidas, firma działa w ramach różnych oddziałów pod markami Reebok, Reebok-CCM Hockey oraz Sports LicensedDivision. Reebok posiada również ekskluzywną kolekcję dedykowaną CrossFit i Reebok CrossFit Games oraz jest sponsorem tytularnym Reebok Spartan Race. Zapewnia również sportowe ubrania na potrzeby treningów LesMills.

Więcej o marce Reebok na stronach:

www.facebook.com/ReebokClassicPoland
www.instagram.com/reebokclassicpolska

źródło: materiały prasowe nadesłane przez producenta 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij