[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Zdrowe śniadanie: co jeść na wytrzymałość? Pomysł dla aktywnych

Masz ciężką pracę? A może lubisz ostro trenować? W obu przypadkach przyda Ci się porządne, zdrowe śniadanie. Przedstawiamy propozycje, które dostarczą Twojemu organizmowi odpowiednią dawkę energii na cały, aktywny dzień. Zobacz, co jeść na śniadanie.

śniadanie, owsianka fot. shutterstock.com

Śniadanie na wytrzymałość

Jeśli pracujesz fizycznie lub ostro trenujesz i na dodatek jesteś zwolenniczką porannych ćwiczeń potrzebujesz siły, której powinno na długo wystarczyć. Solidne śniadanie, lunch i zdrowa przekąska dostarczą twojemu organizmowi odpowiedniej dawki energii. sprawdź, co jeść.

Śniadanie

Kubek musli, świeże sezonowe owoce, np. kilka truskawek, porzeczek, śliwek (jeśli nie ma pod ręką świeżych, zawsze też możesz sięgnąć po mrożonki – wcale nie są gorsze!) lub banan, mały kartonik mleka o zawartości tłuszczu 1,5%. W pracy mieszasz wszystko ze sobą i wsuwasz.

Węglowodany złożone, zawarte w ziarnach musli, są o wiele lepszymi dostawcami energii niż tłuszcze. Dodatkowo cukry proste z owoców i potas dają energetycznego kopa. Nie zapominajmy tez o śniadaniowej królowej – owsiance

Lunch

Kawałek chudej wieprzowiny z ryżem i fasolką szparagową. Ten zastrzyk witaminy B1 spowoduje, że węglowodany rzeczywiście zamienią się w energię, a żelazo dostarczy mięśniom koniecznej dawki tlenu. Sok pomarańczowy (najlepiej świeżo wyciśnięty) do posiłku wspomaga przyswajanie żelaza. Pamiętaj też, że odwrotnie, niestety, działa kawa.

Przekąski

Garść ziaren słonecznika i migdałów. To bomba witaminy E, która bierze udział w przetwarzaniu energii.

Napoje

Postaw na wodę mineralną wzbogaconą magnezem. Nie tylko doskonale gasi pragnienie, ale zapobiega skurczom mięśni i wspomaga organizm przy długotrwałym wysiłku.

Natomiast jeśli czeka Cie wyjątkowo stresujący dzień, postaw na śniadanie na stres. Obiecujemy, że będzie zdrowo, smacznie i na luzie.

 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij