[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.9

Pomysł na śniadanie: smoothie z truskawek i daktyli

Jeżeli o poranku wolisz pić niż jeść, sięgnij po gęsty, owocowy koktajl. To świetny sposób, aby dostarczyć sobie energii na pierwszą cześć dnia i skutecznie przyspieszyć metabolizm. Przedstawiamy nasz prosty przepis na smoothie z truskawką i daktylem.

przepis na śniadanie fot. Zach Desart

Wymówka: ‘‘Rano piję tylko kawę”.

Wyjście: jeżeli rano jesteś bardziej pijąca niż jedząca, wypróbuj gęste, owocowe koktajle: będziesz miała 2 w 1. Gdyby brakowało Ci kofeiny, zamroź kawę w pojemnikach na kostki lodu i rano zrób sobie kawowe smoothie.

REKLAMA

Smoothie z truskawek i daktyli

Składniki

  • 2 daktyle, bez pestek,
  • 3/4 szklanki mleka 0,5%,
  • 1/2 szklanki mrożonych truskawek.

Daktyle zanurz w wodzie na godzinę. Wrzuć do blendera mleko, mrożone truskawki i miksuj przez minutę na wysokich obrotach. Dodaj kilka kostek lodu i jeszcze raz zmiksuj do gładkości.

1 porcja: 340 kcal, 2 g tłuszcze (1 g tł. nasycone), 81 g węglowodany, 8 g błonnik, 9 g białko.

Tego rano nie tykaj

Niektóre posiłki mogą wyrządzić więcej szkody niż pożytku.

Smakowe jogurty: nie daj się skusić napisem „light” na opakowaniu, bo aż pękają od sztucznych dosładzaczy i wszelkiego rodzaju chemii. Postaw na jogurty naturalne lub jogurt grecki i dorzuć owoce.

Gotowe babeczki: pakowane muffiny, rogaliki i inne wynalazki z przedłużonym terminem ważności pełne są białej, przetworzonej mąki, oleju, tłuszczów trans i oczywiście cukru. Jeżeli to tego ostatniego szukasz rano, postaw na pełnoziarnisty tost z twarożkiem i łyżeczką miodu.

Słodkie produkty zbożowe: około 70% płatków śniadaniowy ma w swoim składzie do 30% cukru występującego m.in. jako syrop fruktozowy, glukozowy lub glukozowo-fruktozowy, syrop z agawy, dekstroza, glukoza, laktoza lub melasa. Postaw na prostą owsiankę i dorzuć ziarna, owoce lub pokruszone orzechy.  

Przygotowaliśmy dla Ciebie także inne sycące propozycję na poranny posiłek. Rzuć okiem na pyszny przepis na słodko-ostrą komosę ryżową z batatemjajko w dziurce oraz na apetyczne gofry z bananami

WH 05/2015

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij