[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Planowanie posiłków - 5 wskazówek

Żeby schudnąć, musisz zadbać o odpowiednią dietę. Podpowiadamy, jak planować posiłki, żeby Twoje wysiłki nie poszły na marne.

planowanie posiłków fot. shutterstock.com

Pełne wsparcie

Podpowiadamy, jak się przygotować, żeby efekty treningów nie poszły na marne.

1. Planuj posiłki z wyprzedzeniem

REKLAMA

W tygodniu przeważnie mamy niewiele czasu, więc nie ma sensu marnować go na zakupy. W weekend zrób listę posiłków i zakupy składników potrzebnych do ich przygotowania. Dzięki temu nie tylko zaoszczędzisz czas, ale i pieniądze. Jak to możliwe? Jeśli skupisz się na zakupach wg listy, nie powrzucasz do koszyka dodatkowych, niepotrzebnych produktów.

2. Gospodarski weekend

Przygotuj jedzenie na zapas. Łatwiej ugotować raz a więcej, niż potem męczyć się w tygodniu, gdy jesteś w biegu. Jeśli wszystko dobrze zaplanujesz, będziesz mieć wolne i w weekend, i w tygodniu. Jedzenie pakuj do pojemników lub słoików i przechowuj w lodówce. Część możesz też mrozić.

3. Trochę matematyki 

Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, używając formuły Harrisa-Benedicta, koniecznie modyfikując wynik o współczynnik aktywności fizycznej.

4. Sięgnij po pomoc

Staraj się mniej więcej przestrzegać uzyskanej wartości. Aplikacja MyFitnessPal pomoże Ci oszacować kaloryczność posiłków.

5. Miej dystans 

Powyższe wystarczy. Nie jesteś modelką fitness, nie musisz żyć z kalkulatorem i dokładnie liczyć makroskładników. Masz cieszyć się życiem i aktywnością, a nie lajkami pod zdjęciami na FB czy Instagramie. Jedno ciastko czy kawąłek pizzy od czasu do czasu też nie zaszkodzą. Zwłaszcza, jeśli będzie to włoski klasyk w fit wydaniu wg naszych prostych przepisów lub ciasteczka bez cukru.

WH 03/2017

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij