[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.4

Odchudzanie krok po kroku [bez efektu jo-jo]

Odchudzanie krok po kroku [bez efektu jo-jo] Noworoczne postanowienia, zbliżające się wakacje czy ślub przyjaciółki sprawiają, że rozpoczynamy odchudzanie. Żeby utrata zbędnych kilogramów była naprawdę skuteczna i nie zakończyła się feketem jo-jo, powinna być długotrwała. Zobacz, jak wytrwać cały rok w postanowieniu.

schudnij bez efektu jojo Płaski brzuch musisz najpierw osiągnąć, a potem utrzymać.

Nie dawaj za wygraną, nawet jeśli widzisz już na wadze efekty odchudzania. Uczeni z uniwersytetu w Kopenhadze uważają, że hormony potrzebują około roku, żeby wrócić do równowagi zapobiegającej efektowi jo-jo. Oto plan, który pomoże Ci przetrwać ten czas.

Dzień 1 – ustal plan działania

Wyznaczenie sobie realistycznego celu pomaga osiągnąć trwały rezultat. „Najbezpieczniejsza jest utrata do 15% masy ciała. Są też największe szanse, że uda się ją potem utrzymać” – przekonuje Donna Ryan, badaczka otyłości z Pennington Biomedical Research Center w USA. Walka z kilogramami wcale nie toczy się kołem – zapomnij o efekcie jo-jo.

5 tygodni – zabezpiecz się przed napadami głodu

Kiedy obcinasz kalorie, żeby schudnąć, organizm – przyzwyczajony do dawnych ilości jedzenia – wytwarza spore ilości greliny, hormonu głodu.

Poradzisz sobie z nią, trzymając pod ręką niskokaloryczne przekąski (warzywa), które napełnią Twój żołądek bez dostarczania dużej ilości energii. Sprawdź 4 przepisy na zdrowe przekąski na imprezę oraz rzuć okiem na listę 22 świetnych pomysłów na przekąski.

6 miesięcy  – nie popadaj w jedzeniową rutynę

Masz już dość jedzenia wciąż tych samych potraw i odmawiania sobie ulubionych dań? Długo tak nie wytrzymasz, więc zacznij urozmaicać menu.

Oczywiście nie znaczy to, że masz całkiem wolną rękę, ale np. jeśli jadłaś mniej węglowodanów, możesz już z powrotem zjeść je na lunch (choćby w formie brązowego ryżu).

9 miesięcy  – rusz się!

W tym momencie jesteś już pewnie blisko zakładanej wagi. Zmień nastawienie i zamiast koncentrować się na ucinaniu kalorii (nie da się tak długo żyć), skup się na aktywności, żeby je spalać.

Ruszaj się jak najwięcej, codziennie! Niemożliwe? To nie musi być wyczerpujący trening: dobry jest każdy ruch, np. jazda rowerem do pracy.

WH 10/2016

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij